2026-07-29, 20:20
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undermedvetenh3t
Börjar du bli gammal? Desto äldre man blir desto mer glömmer man bort hur det var att vara ungdom.
Nej, jag är i mitten av 30 åren och minns mycket väl hur det var när vi var ungdomar. Vi visade hänsyn till vuxna på ett helt annat sätt.

Räcker med att åka kollektivt i Danmark eller Norge så blir man påmind om hur det var. Visst är ungdomar på ett visst sätt men svenska ungdomar är bara respektlösa.
Citera
2026-07-29, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Självhatande svenska snorungar utan svenska manliga förebilder apar efter utlänningarna beteenden.
Om man tar efter utlänningarnas beteenden så kan man undvika trakasserier och bli en del av gruppdynamiken.
Står man fast vid sin svenska identitet och inte viker sig så kan man bli hackkyckling för utlänningarnas dåliga självförtroende. Utlänningarna är stolta över sina fattiga kulturella ursprung, om en svensk ungdom uppvisar samma stolthet så försöker utlänningarna kuva denna individen i ren avundsjuka.
Man inser inte själv hur patetisk man är om låter sig kuvas av lägre stående kulturer och folkgrupper.
Massmedia och svensk skola uppfostrar svenska barn till självhat och dåligt självförtroende, man utmålar dessa utlänningar och deras beteenden som något häftigt i populärkulturen.
Svenska ungdomar som låter sig pressas av den sociala dynamiken och samhällspropagandan till detta är räddhågsna små syltryggar utan självrespekt.
De svenska förebilderna kanske är de i
Operation candy?
Citera
2026-07-29, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Självhatande svenska snorungar utan svenska manliga förebilder apar efter utlänningarna beteenden.
Om man tar efter utlänningarnas beteenden så kan man undvika trakasserier och bli en del av gruppdynamiken.
Står man fast vid sin svenska identitet och inte viker sig så kan man bli hackkyckling för utlänningarnas dåliga självförtroende. Utlänningarna är stolta över sina fattiga kulturella ursprung, om en svensk ungdom uppvisar samma stolthet så försöker utlänningarna kuva denna individen i ren avundsjuka.
Man inser inte själv hur patetisk man är om låter sig kuvas av lägre stående kulturer och folkgrupper.
Massmedia och svensk skola uppfostrar svenska barn till självhat och dåligt självförtroende, man utmålar dessa utlänningar och deras beteenden som något häftigt i populärkulturen.
Svenska ungdomar som låter sig pressas av den sociala dynamiken och samhällspropagandan till detta är räddhågsna små syltryggar utan självrespekt.

När knarkande kriminella afrikaner målas upp som det absolut bästa och häftigaste i musik och media så kommer det påverka yngre, oavsett hur fånigt och osannolikt man kan tycka det är som vuxen. Barn är mycket enklare att påverka än vuxna, det är därför de riktar in sig på de kommande generationerna.

I jämförelse så finns inte ens svensk kultur och när den ibland finns så är den töntig.

Är man upplyst och vet var detta kommer ifrån (Hollywood) så blir det naturligtvis ännu enklare att förstå vilka det är som är ute efter att förstöra samhället.
Citera
2026-07-29, 20:29
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
De svenska förebilderna kanske är de i
Operation candy?
När man inte har någon riktig svensk manlig förebild i hemmet så kan det vara så.
Då ser man upp till kriminella, du vet fattiga och fega individer som småhattarnas massmedia romantiserar.
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
När knarkande kriminella afrikaner målas upp som det absolut bästa och häftigaste i musik och media så kommer det påverka yngre, oavsett hur fånigt och osannolikt man kan tycka det är som vuxen. Barn är mycket enklare att påverka än vuxna, det är därför de riktar in sig på de kommande generationerna.

I jämförelse så finns inte ens svensk kultur och när den ibland finns så är den töntig.

Är man upplyst och vet var detta kommer ifrån (Hollywood) så blir det naturligtvis ännu enklare att förstå vilka det är som är ute efter att förstöra samhället.
Om ens fadersgestalt är en sittkissande vänsterliberal tönt så kanske knarkande kriminella afrikaner är balla i jämförelse.
Det är faderlösa flickor och pojkar som inte har något perspektiv på vad det innebär att vara svensk.
Man vill vinna dessa utlänningars respekt, kolla hur det gick för den vita negern Einar.
Han fick ett skott för pannan av sina fränder

Utlänningarna har ett hårt yttre men när Stormuftinmagda kommer så springer de rakt ut på trafikerade led likt villebråd för att undkomma
Senast redigerad av StormuftinMagda 2026-07-29 kl. 20:37.
Citera
2026-07-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Nej, jag är i mitten av 30 åren och minns mycket väl hur det var när vi var ungdomar. Vi visade hänsyn till vuxna på ett helt annat sätt.

Räcker med att åka kollektivt i Danmark eller Norge så blir man påmind om hur det var. Visst är ungdomar på ett visst sätt men svenska ungdomar är bara respektlösa.
Skrev igår en tråd om hur djävla hänsynslösa epa-slödder är som håller hela bostadsområden vakna på nätterna med sina överdimensionerade ljudanläggningar. Och epa-slödder är väl det svenskaste vi har typ.

Tyvärr var jag lite för bitsk i tonen så tråden blev raderad 🙂 Men den hänsynslösheten har knappast kommit med invandringen utan är nog i högsta grad hemodlad.
Citera
2026-07-29, 20:41
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Har inte ungdomar alltid varit det fast det är klart det måste vara invandrarnas fel hur svenskar beter sig!

Tycker du verkligen detta eller kan du inte se att det är 6% av befolkningen som
bedriver eländet i samhället.. Tänk om de där miljonerna kommit till annat utan blaatar..

Sorry... packad och småblind
Citera
2026-07-29, 20:44
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Jag är 50+ !!

Ni förstår fucking NOLL !!

Försök inte hålla på med skit när ni aldrig upplevt vad Sverige var.

Håll käften och försök inte manipulera historian
Citera
2026-07-29, 20:50
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Skrev igår en tråd om hur djävla hänsynslösa epa-slödder är som håller hela bostadsområden vakna på nätterna med sina överdimensionerade ljudanläggningar. Och epa-slödder är väl det svenskaste vi har typ.

Tyvärr var jag lite för bitsk i tonen så tråden blev raderad 🙂 Men den hänsynslösheten har knappast kommit med invandringen utan är nog i högsta grad hemodlad.
Dom har inget konsekvenstänk helt enkelt. Och det är en livsstil. Blir mindre förbannad på sånt än folk som stör i kollektivtrafiken. Bara ringa polisen på EPA-kidsen.

Det är ett nytt fenomen att svenskar beter sig som blattar i offentligheten.
Senast redigerad av Refund 2026-07-29 kl. 20:52.
Citera
2026-07-29, 20:56
Avslutad
Citat:
Har bott i ett annat nordiskt land i 10 år och var på ett längre besök i Sverige under sommaren. Det var som en chock.

Svenska ungdomar skriker högt i kollektivtrafiken, spelar hög musik i telefonen och visar ingen som helst hänsyn till oss som småbarnsföräldrar med barnvagn. De tänker bara på sig själva och hänsyn finns inte över huvud taget.

Det är bara i Sverige jag upplevt detta. Är det invandringen som förstört de svenska ungdomarna/barnen? Man märker ingen skillnad på beteendet mellan MENA-ungdomar och svenska ungdomar längre ute i samhället. Så på något sätt har väl integrationen fungerat isåfall?

Vad jag också har lagt märke till är att svenska föräldrar helt plötsligt slutat sätta gränser för sina småbarn och låter de störa andra i offentligheten och även sparka/slå andra barn .

Min fru nordiska fru blev lika chockad som mig och mina barn.

Nej, det var värre förr. Åka buss,spårvagn eller gå på stan en sommardag på 80-90 talet fanns mycket mer tykna ungdomar med rätt störig attityd både där, i parkerna på puben och nattklubbar. Idag känns stan (gbg) mest som ett plastigt Disneyland att glida runt i med leende propra ungdomar som till 80% verkar välanpassade och smidiga. Knappt någon sticker ut . En grej jag saknar är att det är finns så få idag som har något personligt. En personlig karisma eller något i den stilen. Alla verkar så himla anpassade, som små brådmogna vuxna
Citera
2026-07-29, 20:56
Medlem
Börja förstå dom vill deras brudar ha slöjor. Så ingen kan se hur vackra dom är och vill flörta och ta dom ifrån dom.
Men dom ska få ta våra tjejer och ha deras det är heeeeelt okej. Håll er till era och sluta våldta jävla djur fan.
Jäkla dubbelmoral.
Citera
2026-07-29, 20:59
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Har bott i ett annat nordiskt land i 10 år och var på ett längre besök i Sverige under sommaren. Det var som en chock.

Svenska ungdomar skriker högt i kollektivtrafiken, spelar hög musik i telefonen och visar ingen som helst hänsyn till oss som småbarnsföräldrar med barnvagn. De tänker bara på sig själva och hänsyn finns inte över huvud taget.

Det är bara i Sverige jag upplevt detta. Är det invandringen som förstört de svenska ungdomarna/barnen? Man märker ingen skillnad på beteendet mellan MENA-ungdomar och svenska ungdomar längre ute i samhället. Så på något sätt har väl integrationen fungerat isåfall?

Vad jag också har lagt märke till är att svenska föräldrar helt plötsligt slutat sätta gränser för sina småbarn och låter de störa andra i offentligheten och även sparka/slå andra barn .

Ja, har själv sett det förfalla senaste 20 åren. Det är helt klart blatteriet som ligger bakom och förstör den svenska kulturen hos en hel generation svenskar, och möjligtvis för alltid.
Enkelt att rökna ut hur det gått till när man tar störig kaos blattat och sätter i en klass. Plötsligt är inte Conny värst och får inte lika mycket skit och mindre "respekt". Conny kan bete sig lite värre, och denna skiftning händer för alla i hela klassen. Blattar kaosar även i samhället, ofta utan någon som hellst negativ effekt, så Sonny tar efter.

Alla har blivit gradvis värre över 20 år. Senaste 10 åren är det vanligt att "coolingarna" bryter på blatte-svenska. Det är helt fruktansvärt och det finns nog inget straff som är hårt nog som går att dömma alla icke-SD röstare till.

För er som inte fattar vad jag pratar om, se SDs effekt på svensk politik. Kan ni tänka er Reinfeldt stå och skrika att illegala inte ska få bidrag i Sverige? Det är det som normalisering gör.
Citera
2026-07-29, 21:02
Medlem
Citat:

Det du ser är bara en försmak av vad "tvångsintegrering" innebär.

Ju fler invandrare desto mer blir svenskar som invandrare, inte tvärt om.

Vi är snart den sämsta möjliga kombinationen av Syrien, Israel, Gaza, Somalia och Afghanistan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in