2026-07-29, 12:56
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Ja även tjejen har skuld i detta. Om hon inte ville knulla borde hon inte varit i den situationen, gå hem.
Skulle hon bara vara själv med en kille som uppenbart vill knulla och sen inte knulla men vara där?

Vi vet alla vad det här handlar om. Patetiska influencer gubbar och mediakåta fjortisar. Nu får hon gråta krokodiltårar...buääää jag blev helt stel, jag gjorde allt men försvann från min kropp uäääääää jag ville egentligen inte, fast jag tog av mig trosorna när han sa det, kände mig tvingad uäääää.
Att bjudas med på en efterfest innebär inte att samtycka till sex.

Du har en knepig människosyn.
Citera
2026-07-29, 15:24
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik

Vad har en 18-årig jänta ut av att gå på efterfest själv med en kåt festargubbe? Hon vet precis vad det går ut på.

Sätter man sig i vissa situationer så kommer skit hända. Det många unga damer som anklagat män för våldtäkt och det läggs ner på löpande band. Dom här tjejerna förstör för riktiga offer.
Ingen av dom inblandade i denna situation är oskyldig, båda försätter sig i en jävligt skev situation.
Senast redigerad av citymormor 2026-07-29 kl. 15:27.
Citera
2026-07-29, 15:28
Avstängd
Citat:
Vad har en 18-årig jänta ut av att gå på efterfest själv med en kåt festargubbe? Hon vet precis vad det går ut på.

Sätter man sig i vissa situationer så kommer skit hända. Det många unga damer som anklagat män för våldtäkt och det läggs ner på löpande band. Dom här tjejerna förstör för riktiga offer.
Ingen av dom inblandade i denna situation är oskyldig, båda försätter sig i en jävligt skev situation.

Var hon ensam tjej i sällskapet? Säker på det?
Citera
2026-07-29, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Fått bekräftat att Jockiboi och Danjal hängt på en nattklubben Kino, med bara 18-åringar den kvällen det hände. Efter den kvällen är Danjal "borta"
Tolka det hur ni vill, den som vet, den vet
En vanlig jävla hater som sprider sin dynga 🤭
Citera
2026-07-29, 16:57
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingofpool
En vanlig jävla hater som sprider sin dynga 🤭
Vem då?
Citera
2026-07-29, 18:36
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:

Troligare att en halvkriminell gubbe våldtagit en ung tjej. Krångla inte till det.
Citera
2026-07-29, 19:15
Medlem
Delar inte Åländsk domstol med sig av handlingar?
Citera
2026-07-29, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik

Tyvärr tolkar vissa det som att tjejen vill bli knullad ifall hon följer med.. Tragiskt
Citera
2026-07-29, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Troligare att en halvkriminell gubbe våldtagit en ung tjej. Krångla inte till det.

Ja mer troligt.. Usch för dessa äckelgubbar... De som våldtar kan även vara snygga killar i 18-årsåldern..
Citera
2026-07-29, 20:16
Medlem
Citat:

Är du bränd? En 18 åriga tjej festar med sina idoler. Då ska gubbäcklet dra ut snorren för att han känner att hon vill det?
Han är 35 och borde veta att man inte ska slänga med snoppen hur som helst.
Skyll aldrig på en 18 åriga tjej!

Ge gubben en jävla avhyvling istället.
Citera
2026-07-29, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Delar inte Åländsk domstol med sig av handlingar?

Har väl inte ens gått till domstol?
Det vore ju väldigt skevt om ett land skulle tillåta att hänga ut sina egna medborgare.

Skulle det skett en våldtäkt, så skulle väl inte brottslingen fått lämna landet..
Är det inte så det fungerar i riktiga länder?
Senast redigerad av Kanelbulle222 2026-07-29 kl. 20:43.
Citera
2026-07-29, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelbulle222
Har väl inte ens gått till domstol?
Det vore ju väldigt skevt om ett land skulle tillåta att hänga ut sina egna medborgare.

Skulle det skett en våldtäkt, så skulle väl inte brottslingen fått lämna landet..
Är det inte så det fungerar i riktiga länder?

Ok, så vederbörande greps och släpptes sedan. Ingen häktningsförhandling påkallas, märkligt med tanke på misstanken av brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in