2026-07-28, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Varför skulle jag behöva maska en person som jag skriver är oskyldig?! Du verkar inte ens fatta varför man maskar.

Om du fått info från någon i andrahand så skriver du ut det. Inte bara ett namn. Det fattar en åsna. Lämna Flashback om du inte är intelligent nog att vara här eller är så ung att du inte har fått hår på pungen än..
Omaskat blir man för evigt associerad till händelsen, vad än kommentaren påstår. En googling eller chatGPT sökning senare på ett namn som figurerar i en sån här tråd= kan vara lika med svartlistad i många sammanhang
Citera
2026-07-29, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Jo det är vi.

Danjal Kanani.

Bevis på detta..
Citera
2026-07-29, 01:53
Medlem
Känd? Aldrig hört talas om
Citera
2026-07-29, 04:20
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GtfoFfs
Omaskat blir man för evigt associerad till händelsen, vad än kommentaren påstår. En googling eller chatGPT sökning senare på ett namn som figurerar i en sån här tråd= kan vara lika med svartlistad i många sammanhang

Uppfattar jag det rätt att det är Joakim Lundells bästis Danjal Kanani som våldtar?
Citera
2026-07-29, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Uppfattar jag det rätt att det är Joakim Lundells bästis Danjal Kanani som våldtar?

Korrekt!
Citera
2026-07-29, 08:57
Medlem
citymormors avatar
Verkar vara rikstöntarna som är ute och festar med småtjejer.

Det jag finner intressant är att småtjejer lockas till dessa fjantar, vill bli valda av dessa? Verkar alltid varit likadant.
Småtjejer drömde om att få ligga med kriminelle Clark? Vad är det som lockar så förbannat med dessa losers?

Och så lägger vi på dagens lagstiftning, våldtäkt utan tvång..inget samtycke. Han har alltså tjatat sig till det eller? Sen är det våldtäkt? Ångrat sig?

Släpp inte till då, gå hem, var inte där.
Citera
2026-07-29, 09:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor

Det jag finner intressant är att småtjejer lockas till dessa fjantar, vill bli valda av dessa? Verkar alltid varit likadant.
Småtjejer drömde om att få ligga med kriminelle Clark? Vad är det som lockar så förbannat med dessa losers?

Och så lägger vi på dagens lagstiftning, våldtäkt utan tvång..inget samtycke. Han har alltså tjatat sig till det eller? Sen är det våldtäkt? Ångrat sig?

Ditt inlägg får mig osökt att tänka på alla 40+ som drömmer om en natt med Bianca Ingrosso, men också yngre kända influensers. Det är kändisstatusen som lockar, och då kommer om fram, alla dessa Jonna-wannabe groupies
Vad pysslade Jockiboi med under tiden? Hade han lite sällskap på rummet, och i så fall, var hon myndig?
Senast redigerad av Luddevonal 2026-07-29 kl. 09:36.
Citera
2026-07-29, 10:52
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor

Skuldbelägger du tjejen?

Utredningen får visa om det förekommit någon våldtäkt.
Citera
2026-07-29, 11:12
Avstängd
Citat:
Skuldbelägger du tjejen?

Självklart skuldbeläggs tjejen. Varför inte ifrågasätta dessa gubbäckel som raggar på yngre tjejer?
Hoppas verkligen han åker så ända in i helvete
Citera
2026-07-29, 11:24
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Självklart skuldbeläggs tjejen. Varför inte ifrågasätta dessa gubbäckel som raggar på yngre tjejer?
Hoppas verkligen han åker så ända in i helvete
Ja nu verkar ju Finland ha lagar om samtycke precis som Sverige.

Hoppas dock att de är hårdare än våra lagar eftersom en våldtåkt kan traumatisera offret för livet.

Googlade och Gemini säger:

Ja, Finland har en samtyckeslag som trädde i kraft den 1 januari 2023. Den reviderade Sexualbrottslagen innebär att definitionen av våldtäkt och andra sexuella övergrepp bygger på frivillighet och avsaknad av samtycke.

Hur lagen fungerar
● Sex är endast tillåtet om det sker av fri vilja.
● Samtycke kan uttryckas genom ord eller handlingar.
● En person anses inte delta frivilligt om hen är medvetslös, berusad, rädd eller om situationen uppstått plötsligt.

Lagen stärker jämlikheten
Lagen stärker jämlikheten och den sexuella självbestämmanderätten. Den sänker också tröskeln för att anmäla sexualbrott. Hittills har många låtit bli att anmäla brott eftersom bevisbördan ofta legat på den som anmält i stället för på förövaren.
Senast redigerad av cinmik 2026-07-29 kl. 11:40.
Citera
2026-07-29, 12:07
Avstängd
Citat:
Ja nu verkar ju Finland ha lagar om samtycke precis som Sverige.

Hoppas dock att de är hårdare än våra lagar eftersom en våldtåkt kan traumatisera offret för livet.

Googlade och Gemini säger:

Ja, Finland har en samtyckeslag som trädde i kraft den 1 januari 2023. Den reviderade Sexualbrottslagen innebär att definitionen av våldtäkt och andra sexuella övergrepp bygger på frivillighet och avsaknad av samtycke.

Hur lagen fungerar
● Sex är endast tillåtet om det sker av fri vilja.
● Samtycke kan uttryckas genom ord eller handlingar.
● En person anses inte delta frivilligt om hen är medvetslös, berusad, rädd eller om situationen uppstått plötsligt.

Lagen stärker jämlikheten
Lagen stärker jämlikheten och den sexuella självbestämmanderätten. Den sänker också tröskeln för att anmäla sexualbrott. Hittills har många låtit bli att anmäla brott eftersom bevisbördan ofta legat på den som anmält i stället för på förövaren.

Sen har vi "Rasks Lag" som säger att tjatsex är en gråzon som skulle kunna klassas som sex utan samtycke, men att samtycke getts efter tjat, och därmed inte borde ses som våldtäkt.
Anjo kan berätta mer för Danjal om tjatsex, han har ju råkat ut för det flera gånger 😂😂
Citera
2026-07-29, 12:36
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Skuldbelägger du tjejen?

Ja även tjejen har skuld i detta. Om hon inte ville knulla borde hon inte varit i den situationen, gå hem.
Skulle hon bara vara själv med en kille som uppenbart vill knulla och sen inte knulla men vara där?

Vi vet alla vad det här handlar om. Patetiska influencer gubbar och mediakåta fjortisar. Nu får hon gråta krokodiltårar...buääää jag blev helt stel, jag gjorde allt men försvann från min kropp uäääääää jag ville egentligen inte, fast jag tog av mig trosorna när han sa det, kände mig tvingad uäääää.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in