2026-07-29, 15:50
Medlem
Threadkillers avatar
Eftersom jag älskar Cleese som skådis och komiker är det verkligen skönt (om än på tiden) att han på detta sätt tryggar sitt eftermäle som en man av ära istället för en feg medlöpare till det pågående folkmordet på britterna.

Har väntat på att han skulle våga ända sedan han gjorde sina första invandringskritiska uttalanden då han flyttade hem till England, och nu gjorde han det. Må han inte backa en tum.
Citera
2026-07-29, 15:52
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Den brittiske komikern John Cleese, inte minst känd från Monty Python, har redan tidigare antytt viss irritation över den demografiska situationen i Storbritannien, men väljer att nu komma ut som fullblodsnazist:

https://www.friatider.se/john-cleese-kommer-ut-som-hogerextremist-stottar-atervandringsparti

Storbritannien är i rasande fart på väg mot inbördeskrig, så vi välkomnar givetvis dessa uppmuntrande ord från Mr Cleese i denna ödets timma: ty det kommer att bli en slakt utan dess like på de dimhöljda öarna.

Vad tycker ni om Cleeses uttalanden och offentliga ställningstaganden? Är det bra att han tar sida i kampen, som snart kommer att avgöras med våld?

Min reflektion är att Restore UK som knoppats av från Reform UK ändå är med i matchen där borta. Varför kommer inte Kasselstrand någon vart med AfS i Sverige? Liknande förhållanden och positionering.
Citera
2026-07-29, 15:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
Har inte han alltid varit en äcklig rasse? Kändes när jag läste det som att det inte var förvånande.
Hoppas gubbjäveln får rulla i sin egen skit när han blir för gammal för att ta hand om sig själv, det är allt dessa typer förtjänar.

Hellre det än blir våldtagen av en hemtjänstblatte, det är vad sådana som du förtjänar. Puss~ 🥰
Citera
2026-07-29, 15:58
Medlem
gregersnegrers avatar
Många lever ännu i en illusion gällande SD. Exempelvis min far tror ännu på fullaste allvar att SD vill gasa ihjäl judar.

Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Min reflektion är att Restore UK som knoppats av från Reform UK ändå är med i matchen där borta. Varför kommer inte Kasselstrand någon vart med AfS i Sverige? Liknande förhållanden och positionering.
Citera
2026-07-29, 16:55
Medlem
Stark-Senaps avatar
Detta var väl inget nytt. Allt sedan fru gick ifrån honom har han enbart varit en sur, jävligt bitter gammal gubbe.
Trist att det är så han tydligen vill minnas. Ja ja, fritt val.
Citera
2026-07-29, 17:03
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Kulturjournalisterna får mer jobb med relativisera gamla hjältar som de trodde var fina och goda.
Andreas Lokko mfl har ju fått jobba hårt med Morrissey och nu senast var det Boy George som kom ut som Israel än, https://www.etc.se/kronika/andres-lokko-boy-georges-israelhyllning-kommer-naagra-decennier-efter-baest-foeredatum
Förhoppningsvis kommer fler ut ju sjukare och mer islamiserade västländerna blir.
Citera
2026-07-29, 17:08
Medlem
gregersnegrers avatar
Så du menar att det är härligt att våldta unga flickor?

Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Detta var väl inget nytt. Allt sedan fru gick ifrån honom har han enbart varit en sur, jävligt bitter gammal gubbe.
Trist att det är så han tydligen vill minnas. Ja ja, fritt val.
Citera
2026-07-29, 17:19
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Så du menar att det är härligt att våldta unga flickor?
Troligen inte, men jag har ingen erfarenhet.
Mer nyfiken på exakt vad i mitt inlägg som får dig att fråga.
Citera
2026-07-29, 17:20
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Se hur England ser ut. Katastrof. De som inte stödjer återvandring är de konstiga.
Citera
2026-07-29, 17:26
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Att vara konservativ är horribelt, islamisering och jihad är "progressivt" enligt dig eller? Eftersom du kallar någon "MVP" (most victory points(?) som säger conservative people are horrible.
Varför skulle jag tro att det är progressivt? Konservativa människor är keffa oavsett religion.
Citera
2026-07-29, 17:26
Medlem
AlanGarners avatar
Jag tror att du kraftigt övervärderar hur många som faktiskt har velat säga det Lowe säger. Jag tror helt enkelt att den gruppen är mycket, mycket mindre än du tror. Du tycker säkert så, och det kanske många i din sociala grupp och filterbubbla också gör. Men som andel av befolkningen är den gruppen just så liten som Lowes stöd 3-7% beroende på vilken undersökning man tittar på.

Och i ett First Past The Post system så räcker det inte till att få någon egentlig representation i parlamentet.

Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Vetefan om jag är enig där. Lowe säger det SÅ MÅNGA har velat säga i så många år. Jag genuint hoppas att han kan ta över skutan för den behöver verkligen tömmas...
Citera
2026-07-29, 17:28
Medlem
AlanGarners avatar
Det är politiskt väldigt extremt, precis som Gestapo var extremt. Det är väldigt långt från mittenpolitik, alltså är det extrempolitik.

Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Detta är inte extremt.

Koncentrationsläger kommer behövas. Europeiska länder måste ju förvara folk någonstans innan de skickas ut ur Europa. Vi behöver även ett gestapo som åker runt och letar efter folk som inte hör hemma här.

Det skulle jag lätt kunna tänka mig att jobba som faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in