Idag, 17:28
Medlem
AlanGarners avatar
Det är politiskt väldigt extremt, precis som Gestapo var extremt. Det är väldigt långt från mittenpolitik, alltså är det extrempolitik.

Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Detta är inte extremt.

Koncentrationsläger kommer behövas. Europeiska länder måste ju förvara folk någonstans innan de skickas ut ur Europa. Vi behöver även ett gestapo som åker runt och letar efter folk som inte hör hemma här.

Det skulle jag lätt kunna tänka mig att jobba som faktiskt.
Citera
Idag, 18:09
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanGarner
Det är politiskt väldigt extremt, precis som Gestapo var extremt. Det är väldigt långt från mittenpolitik, alltså är det extrempolitik.
jo givetvis men man måste se det i kontexten av att ingen lyssnat på britterna TROTS att de i 50 år röstat genuint MOT massinvandring. Jag kan fatta om man då tröttnar och gör summa grejer. Någonstans är jag fan förvånad att inte mer skit har skett.
Citera
Idag, 18:21
Medlem
AlanGarners avatar
Ja, britterna har länge varit missnöjda med massinvandring, men det Lowe föreslår är ju mycket mer extremt än ”mindre invandring”. Jag tror britterna också skulle förstå vad helt stängda gränser skulle innebära för den brittiska ekonomin.

Alla på högerkanten lovar ju mindre invandring. Farage och tories också. Tories har ju misslyckats där men Farage är mindre extrem än Lowe.

Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
jo givetvis men man måste se det i kontexten av att ingen lyssnat på britterna TROTS att de i 50 år röstat genuint MOT massinvandring. Jag kan fatta om man då tröttnar och gör summa grejer. Någonstans är jag fan förvånad att inte mer skit har skett.
Citera
Idag, 18:28
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ja, britterna har länge varit missnöjda med massinvandring, men det Lowe föreslår är ju mycket mer extremt än ”mindre invandring”. Jag tror britterna också skulle förstå vad helt stängda gränser skulle innebära för den brittiska ekonomin.

Alla på högerkanten lovar ju mindre invandring. Farage och tories också. Tories har ju misslyckats där men Farage är mindre extrem än Lowe.
Håller inte med. Egentligen har man haft stängda gränser i 10 år. De som faktiskt bidrog, polackerna och tjeckerna flyttade hem. Kvar blev 100 000 somalier ingen hade bett om. Polackerna är ju givetvis 0% ett problem och jag är inte lika säker som du. Lowe kommer ta över vad reform lyckades hämta hem, Farage är körd och han kan gå i pension direkt. Lowe och Restor kommer ta över nu hoppas jag. Vad ska en reform göra? Är så sjukt mellanmjölk.
Citera
Idag, 18:28
Medlem
swimmingpools avatar
Är inte hans konto hackat?
Citera
Idag, 18:30
Medlem
needAlifes avatar
Citat:

Säkert men VILL de ha nåt mindre extremt? De jag känner i UK vill se alla skickade ut med huvudet före. Det ÄR extremt som de vill se.
Citera
Idag, 18:35
Medlem
AlanGarners avatar
Nej, de har ju haft ett poängsystem sedan dess. Det har varit relativt hög arbetskraftinvandring av arbetskraft sen 2021, inte av EU medborgare men från resten av världen.

Storbritannien klarar sig inte utan arbetskraftsinvandring.

Citat:
Håller inte med. Egentligen har man haft stängda gränser i 10 år. De som faktiskt bidrog, polackerna och tjeckerna flyttade hem. Kvar blev 100 000 somalier ingen hade bett om. Polackerna är ju givetvis 0% ett problem och jag är inte lika säker som du. Lowe kommer ta över vad reform lyckades hämta hem, Farage är körd och han kan gå i pension direkt. Lowe och Restor kommer ta över nu hoppas jag. Vad ska en reform göra? Är så sjukt mellanmjölk.
Citera
Idag, 18:36
Medlem
AlanGarners avatar
Det är mellan 3-7% i opinionsmätningarna som vill rösta på Lowe. Du känner tydligen inte alla i Storbritannien.

Citat:
Säkert men VILL de ha nåt mindre extremt? De jag känner i UK vill se alla skickade ut med huvudet före. Det ÄR extremt som de vill se.
Citera
Idag, 18:43
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Nej, de har ju haft ett poängsystem sedan dess. Det har varit relativt hög arbetskraftinvandring av arbetskraft sen 2021, inte av EU medborgare men från resten av världen.

Storbritannien klarar sig inte utan arbetskraftsinvandring.
"De karar sig inte" Är fan det sjukaste jag hört, tror du på det själv? Ja givetvis kan vissa specifika yrken behöva kompetens. Säg att en av 100 har den kompetensen som du efterfrågar. Resterande 99% är bara ett jävla pack som borde skickas hem snarast. Tyvärrr har man innan dels tagit in killen som är totalt oduglig x95% också vid sidan av den man faktiskt hade användning av. Klart de klarar sig utan den senare gruppen.
Citera
Idag, 18:44
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Det är mellan 3-7% i opinionsmätningarna som vill rösta på Lowe. Du känner tydligen inte alla i Storbritannien.
Säkert men tror de kommer ta över efter Farage, han är inte seriös längre tyvärr.
Citera
Idag, 18:48
Medlem
John Cleese har ingen karriär mer, han kan säga vad han tycker numer, och har gjort det ett bra tag. Likaså Elton John, han känner inte igen sitt gamla London mer. Lika där, karriären bakom sej.
Citera
Idag, 19:03
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lashback
John Cleese har ingen karriär mer, han kan säga vad han tycker numer, och har gjort det ett bra tag. Likaså Elton John, han känner inte igen sitt gamla London mer. Lika där, karriären bakom sej.
jo men alla även här i Sverige vet ju vem an är, är inte någon dussinkändis direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in