2026-07-29, 14:12
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
https://www.oskarshamns-nytt.se/ebba-25-stockholm-hoj-bensinpriset-till-50-kronor-litern/

Bönderna måste lära sig att inte åka bil på vår bekostnad.
Kom igen nu svenne banan. Sluta tanka, sluta med kött i skolor. Nu dansar vi pride

Har Ebba rätt?
Om hon i sak vill minska utsläppen så ska Ebba och hennes väninnor köpa mindre kläder. Men just sådant vill hon inte så att säga inte syna i sömmarna, eftersom hon är en nånannanist.
Citera
2026-07-29, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tajpR
Vilket skitsnack 10 000 och garantin täcker? Är du 60 plussare eller?
Köp en Zoe.
Här pratar vi om en service som knappt behövs.

Elbil är det bästa som hänt faktiskt. Var själv en hatare tidigare.

Zoe verkar ju vara otroligt problemfri och prisvärd...
(FB) Har beställt en elbil, en Renault Zoe - allmän diskussion kring valet av bil
Citera
2026-07-29, 14:15
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Ebba borde tas hand om psykvården. Sterilisera henne omgående och se till att hon får den vård hon behöver.
Bara för man är psyksjuk ska man inte ha sin rätt att få skicka in sjuka insändare som vill förstöra för 98% av Sverige befolkning.

Nu ska jag hedra Ebba genom att tanka båten med ca 1100 liter diesel under eftermiddagen. Fuck Greta och Ebba säger jag

All heder till dej!
⭐⭐⭐⭐⭐
Citera
2026-07-29, 14:23
Medlem
Att hon tänker rösta på Miljöpartiet för miljöns skull säger väl allt Miljöpartiet skiter fullständigt i miljön.
Citera
2026-07-29, 14:38
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Inget konstigt hon bor i Stockholm och ska rösta på M så klart, det är typiskt för fjollträsk! Hade varit mer intressant om hade satt en tid på införandet!
Citera
2026-07-29, 14:49
Medlem
Twitterturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Jag tror inte Ebba finns.

Någon vill ge intryck av att unga tjejer har dessa åsikter. Det handlar om valpropaganda.

Vi har sett sådana här anonyma avsändare och artiklar tidigare.

Så "Ebba" lyckades få in en artikel i "Oskarshamn-tidningen". Måste fått nej från många tidningar mellan Stockholm och Oskarshamn.

Var inte så "godtrogna"
Har suttit på tunnelbanan och hört unga tjejer prata med varandra om just sånt här.
Tro mig, dessa person finns i stor utsträckning.
Att höja skatten ser unga tjejer som en centristisk idé.
Att förbjuda bilar helt; bensin, diesel och el, är det nya att diskutera med vänninorna.
Senast redigerad av Twitterturken 2026-07-29 kl. 14:54.
Citera
2026-07-29, 15:00
Medlem
Onanikrems avatar
Sjuk människa, hoppas hennes grönsaker stiger till 200kr/kg och hon svälter ihjäl. Hon odlar väl inte så mycket själv i Sthm kan jag tänka mig?
Citera
2026-07-29, 15:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnurreS
Zoe verkar ju vara otroligt problemfri och prisvärd...
(FB) Har beställt en elbil, en Renault Zoe - allmän diskussion kring valet av bil

Mycket att läsa igenom. Menar du att någon fick byta spindelleder!
Citera
2026-07-29, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Sjuk människa, hoppas hennes grönsaker stiger till 200kr/kg och hon svälter ihjäl. Hon odlar väl inte så mycket själv i Sthm kan jag tänka mig?

Unga vänstertjejer brukar komma från rika familjer. De skiter om inflation av dyra produkter. Deras endast mål är att nolla koldioxid utsläpp i Sverige
Citera
2026-07-29, 15:17
Medlem
Gentss avatar
Ebba tycker alltså bara att rika människor ska ha rätt till lyxen att köra bil. Bra Ebba, måste vara exakt det som är tanken med MP.
Citera
2026-07-29, 16:02
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gents
Ebba tycker alltså bara att rika människor ska ha rätt till lyxen att köra bil. Bra Ebba, måste vara exakt det som är tanken med MP.

Rika människor och bönder. Vänta nu
Citera
2026-07-29, 16:02
Avslutad
Det är bra.

Privatbilismen måste bort.

Leverans av varor och firmabilor undantaget.

Privatpersoner klarar sig gott på kollektvitrafik och tåg!

Handla osv är bara att gå. Sluta bo så långt ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in