2026-07-29, 14:00
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NgnJohn
Jag presentande underlag för mina påståenden, du har inte presenterat nåt. Bara förnekande efter förnekande, och när det inte funkade försökte du flytta milstolpen. Du har inte läst koranen, du har inte läst haditherna, du har ingen koll på statistik om islam, du har inte gjort någon forskning i islams historia, du har inte gjort någon forskning om Muhammeds liv. Du är outbildad och ignorant i det här ämnet och istället för att utbilda dig själv så ljuger du och försöker projicera västerländska och kristna värderingar på islam som de inte står för.

Och säg inte åt mig att hålla mig till ämnet när det var DU som tog upp islam och jag som svarade dig angående det. Massinvandring av muslimer i England är bara en av konsekvenserna (och den största) av den inkompetenta vit-hatande globalist eliten.
Självklart har jag inte läst koranen och inte du heller.

Det är ingen globalistisk elit som ordnat Englands invandring. Det är att England är en stormakt och har ägt t.ex Jamaica Pakistan Indien Hong Kong som gett massor med invandring sedan 1950-talet. Men så är det med hat, det gör människor blinda och därmed drar de/du fel slutsatser.
Citera
2026-07-29, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Självklart har jag inte läst koranen och inte du heller.

Det är ingen globalistisk elit som ordnat Englands invandring. Det är att England är en stormakt och har ägt t.ex Jamaica Pakistan Indien Hong Kong som gett massor med invandring sedan 1950-talet. Men så är det med hat, det gör människor blind och därmed drar de/du fel slutsatser.
Jo, jag har läst stora delar av den och haditherna samt gjort forskning i islams våldsamma historia, för att till skillnad från vänsterskadade människor som har ett större ego än jupiter så läser jag på om ämnen innan jag börjar snacka en massa skit om det.

Och sen är det inte rastafaris eller kineser som har invaderat England, det är muslimer (araber och afrikaner). Och varken Englands eller övriga Europas förödande massinvandringspolitik är på grund av kolonialism. Tillexempel så var Sverige aldrig en kolonial supermakt men trots det så har vi gått från ~95% etnisk svenskt och skandinaviskt till mindre än 70% på mindre än 20 år. Folkutbytet var en "konspiration" som blev statistik.
Citera
2026-07-29, 14:16
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Jo, jag har läst stora delar av den och haditherna samt gjort forskning i islams våldsamma historia, för att till skillnad från vänsterskadade människor som har ett större ego än jupiter så läser jag på om ämnen innan jag börjar snacka en massa skit.

Och sen är det inte rastafaris eller kineser som har invaderat England, det är muslimer (araber och afrikaner). Och varken Englands eller övriga Europas förödande massinvandringspolitik är på grund av kolonialism. Tillexempel så var Sverige aldrig en kolonial supermakt men trots det så har vi gått från ~95% etnisk svenskt och skandinaviskt till mindre än 70% på mindre än 20 år. Folkutbytet var en "konspiration" som blev statistik.
Din användning av ord t.ex Vänsterskadade bevisar att du inte är intresserad av "forskning" eller ens vet hur man gör. Tips: att läsa på FB är inte forskning och inte en kanal där man redovisar forskning.

Du ljuger med siffror och 21% som bor i Sverige är invandrare och de flesta av dem från vanliga länder som USA Finland Norge Tyskland inklusive min mamma från Finland. Det är heller inte ett Folkutbyte eftersom inga svenskar försvunnit till andra länder pga invandringen. Men du får gärna fly och bli invandrare i annat land varför inte England...
https://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/manniskorna-i-sverige/utrikes-fodda-i-sverige

Ändå rätt kul att du newbie tror jag är lika dum som MENA. När det är du som är det.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-07-29 kl. 14:20.
Citera
2026-07-29, 14:21
Medlem
Citat:
Din användning av ord t.ex Vänsterskadade bevisar att du inte är intresserad av "forskning" eller ens vet hur man gör. Tips: att läsa på FB är inte forskning och inte ett ställe där man redovisar forskning.

Ändå rätt kul att du tror jag är lika dum som MENA. När det är du som är det.
Min hån av din okunnighet är inte ett bevis på min okunnighet. Och det säger mer om dig än mig att du tror att flashback är the go-to place för objektiv faktahämtning haha.

Menar du att MENA är dummare än vita? Jag trodde vänsterdårar var emot "rasism"? Konstigt att ni inte kan hålla i era principer när känslorna tar över.
Citat:
Du ljuger med siffror och 21% som bor i Sverige är invandrare och de flesta av dem från vanliga länder som USA Finland Norge Tyskland inklusive min mamma från Finland. Det är heller inte ett Folkutbyte eftersom inga svenskar försvunnit till andra länder pga invandringen. Men du får gärna fly och bli invandrare i annat land varför inte England...
https://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/manniskorna-i-sverige/utrikes-fodda-i-sverige
Andelen utrikes födda är 21%, men siffran går upp till 36% när du inkluderar andra generation invandrare. Majoriteten av dessa är från MENA och centralasien. Och denna siffra inkluderar inte illegala invandrare eller tredje generation. När den etniska svenska befolkningen minskar (både totalt och andelsmässigt) medans den utländska ökar, vad är detta om inte ett utbyte? Ett sammanträffande? Det argumentet har jag hört förr.
Senast redigerad av NgnJohn 2026-07-29 kl. 14:34.
Citera
2026-07-29, 14:35
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Min hån av din okunnighet är inte ett bevis på min okunnighet. Och det säger mer om dig än mig att du tror att flashback är the go-to place för objektiv faktahämtning haha.

Menar du att MENA är dummare än vita? Jag trodde vänsterdårar var emot "rasism"? Konstigt att ni inte kan hålla i era principer när känslorna tar över.

Andelen utrikes födda är 21%, men siffran går upp till 36% när du inkluderar andra generation invandrare. Och denna siffra inkluderar inte illegala invandrare eller tredje generation. När den etniska svenska befolkningen minskar (både totalt och andelsmässigt) medans den utländska ökar, vad är detta om inte ett utbyte? Ett sammanträffande? Det argumentet har jag hört förr.
Haha så inte bara min mamma som är född i Finland och helsvensk på alla sätt enligt alla räknas som "invandrare" av dig utan även jag som är född i Danderyd. OK!

MENA har lägre utbildning, lägre begåvning, har svårt att lära sig svenska. Dina åsikter om vad andra har för åsikter kallas Fördomar. Så du har inte bara fördomar mot MENA utan även fördomar mot svenskar. Kanske hör det ihop med att du inte lämnat din källare på länge. Er har jag fördomar mot.

Nu vet jag att du inte vet något om England hur som helst. Du är en vanlig källar-rasist.
Citera
2026-07-29, 14:43
Medlem
Citat:
Haha så inte bara min mamma som är född i Finland och helsvensk på alla sätt enligt alla räknas som "invandrare" av dig utan även jag som är född i Danderyd. OK!

MENA har lägre utbildning, lägre begåvning, har svårt att lära sig svenska. Dina åsikter om vad andra har för åsikter kallas Fördomar. Så du har inte bara fördomar mot MENA utan även fördomar mot svenskar. Kanske hör det ihop med att du inte lämnat din källare på länge. Er har jag fördomar mot.

Nu vet jag att du inte vet något om England hur som helst. Du är en vanlig källar-rasist.
Eftersom du inte kan läsa så vill jag påpeka att jag sa "etnisk svenskt och skandinaviskt". Majoriteten av invandrare är inte finnar eller danskar.

Att kalla en hel etnicitet för lågbegåvad för att sen säga att jag har "fördomar" för att jag kritiserade deras världssyn och våldsamma handlingar är ju ganska underligt må jag säga. Vänstern skickar inte sina bästa.
Citera
2026-07-29, 15:01
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Eftersom du inte kan läsa så vill jag påpeka att jag sa "etnisk svenskt och skandinaviskt". Majoriteten av invandrare är inte finnar eller danskar.

Att kalla en hel etnicitet för lågbegåvad för att sen säga att jag har "fördomar" för att jag kritiserade deras världssyn och våldsamma handlingar är ju ganska underligt må jag säga. Vänstern skickar inte sina bästa.
Trams, man kan mäta IQ på nationsnivå och Etiopien och Somalia har världens lägsta snitt-IQ medans Japan och Hong Kong har världens högsta snitt-IQ 108. Långt före t.ex Sverige som har mediokra IQ 98 och jag tänker mig att en del lågbegåvade faktiskt syns i tråden så OK då.

Att du inte förstå vilken av meningarna som är rasistisk av "Somalia har snitt-IQ 68" och "alla från afrika begår brott" är generande för dig.
Citera
2026-07-29, 15:18
Medlem
Citat:
Trams, man kan mäta IQ på nationsnivå och Etiopien och Somalia har världens lägsta snitt-IQ medans Japan och Hong Kong har världens högsta snitt-IQ 108. Långt före t.ex Sverige som har mediokra IQ 98 och jag tänker mig att en del lågbegåvade faktiskt syns i tråden så OK då.

Att du inte förstå skillnaden på "Somalia har snitt-IQ 68" och "alla från afrika begår brott" är generande för dig.
För det första så håller jag med dig om att olika etniciteter har olika högt IQ, men du fattar uppenbarligen inte poängen med mitt argument. För det andra har jag aldrig påstått att alla afrikaner begår brott, du attackerar en halmgubbe. Om du skulle gett en panel följande två påståenden: 1. "Svarta människor är dumma i huvudet" och 2. "En ideologi som förespråkar mord, våldtäkt, slaveri och terrorism är en våldsam ideologi" och frågat vilken av dom är mest fördomsfullt, vilken tror du att panelen hade valt, 1 eller 2?

Men nu när du har erkänt att MENA är lågbegåvad så vill jag gärna veta om du tror att det finns en koppling mellan lågt IQ, dålig impulsförmåga och våldsbrott?
Citera
2026-07-29, 15:27
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
För det första så håller jag med dig om att olika etniciteter har olika högt IQ, men du fattar uppenbarligen inte poängen med mitt argument. För det andra har jag aldrig påstått att alla afrikaner begår brott, du attackerar en halmgubbe. Om du skulle gett en panel följande två påståenden: 1. "Svarta människor är dumma i huvudet" och 2. "En ideologi som förespråkar mord, våldtäkt, slaveri och terrorism är en våldsam ideologi" och frågat vilken av dom är mest fördomsfullt, vilken tror du att panelen hade valt, 1 eller 2?

Men nu när du har erkänt att MENA är lågbegåvad så vill jag gärna veta om du tror att det finns en koppling mellan lågt IQ, dålig impulsförmåga och våldsbrott?
Det finns en korrelation mellan att vara fattig och ha låg IQ, och att vara fattig och begå brott, så visst. Att se japaner eller Hongkongbor begå brott i Sverige är nog sällsynt. Impulskontroll vet jag mindre om och svensken i allmänhet är ganska hårt hållen men inte är närheten av japaner och nog kan man se ganska många Kalle Anka-arga helsvenskar på FB. och 70% av alla i svenska fängelser sägs ha diagnoser typ ADHD, som just är dålig impulskontroll, och kanske är det mer där man ska forska.
Citera
2026-07-29, 15:36
Medlem
Citat:
Det finns en korrelation mellan att vara fattig och ha låg IQ, och att vara fattig och begå brott, så visst. Att se japaner eller Hongkongbor begå brott i Sverige är nog sällsynt. Impulskontroll vet jag mindre om och svensken i allmänhet är ganska hårt hållen men inte är närheten av japaner och nog kan man se ganska många Kalle Anka-arga helsvenskar på FB.
Jaha, du är en av dom som tror att hur mycket pengar du har på ditt bankkonto avgör hur våldsam du är. Det där är ju inte fördomsfullt alls: "Fattiga människor är dumma i huvudet och kriminella". Då är det ju bra att jag finns här och kan informera dig att det finns många studier som har gjort multivariabel statistisk analys på kriminalitet och varenda en har kommit fram till samma resultat: Det finns flera faktorer. Etnicitet, kultur och religion är tre av dom.
Citera
2026-07-29, 15:51
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Jaha, du är en av dom som tror att hur mycket pengar du har på ditt bankkonto avgör hur våldsam du är. Det där är ju inte fördomsfullt alls: "Fattiga människor är dumma i huvudet och kriminella". Då är det ju bra att jag finns här och kan informera dig att det finns många studier som har gjort multivariabel statistisk analys på kriminalitet och varenda en har kommit fram till samma resultat: Det finns flera faktorer. Etnicitet, kultur och religion är tre av dom.
Som sagt har 60-70% i svenska fängelser diagnoser som ADHD och det är väl känt och även nämnt av mig i tråden, så slutsatsen du drar om mig känns lite... impulsiv och oövertänkt?

Nästan alla som skriver som du, och jag, i tråden har diagnoser t.ex autism. Men det har du säkert räknat ut.
Citera
2026-07-29, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Den som bestämmer vemsom skall få ha en åsikt är du

Korrekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto