Citat:
Ursprungligen postat av
Lund-NoGo-zone
Trams, man kan mäta IQ på nationsnivå och Etiopien och Somalia har världens lägsta snitt-IQ medans Japan och Hong Kong har världens högsta snitt-IQ 108. Långt före t.ex Sverige som har mediokra IQ 98 och jag tänker mig att en del lågbegåvade faktiskt syns i tråden så OK då.
Att du inte förstå skillnaden på "Somalia har snitt-IQ 68" och "alla från afrika begår brott" är generande för dig.
För det första så håller jag med dig om att olika etniciteter har olika högt IQ, men du fattar uppenbarligen inte poängen med mitt argument. För det andra har jag aldrig påstått att alla afrikaner begår brott, du attackerar en halmgubbe. Om du skulle gett en panel följande två påståenden: 1. "
Svarta människor är dumma i huvudet" och 2. "
En ideologi som förespråkar mord, våldtäkt, slaveri och terrorism är en våldsam ideologi" och frågat vilken av dom är mest fördomsfullt, vilken tror du att panelen hade valt, 1 eller 2?
Men nu när du har erkänt att MENA är lågbegåvad så vill jag gärna veta om du tror att det finns en koppling mellan lågt IQ, dålig impulsförmåga och våldsbrott?