2026-07-29, 01:18
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Den oerhört intellektuella galaxhjärnan Jockiboiii tror han är den "bästaste, smartigaste och entelligänstaste" dumfluencern i hela världen! Karln tror seriöst att han spelar 3D schack mot alla kritiker. VAD KAN GÅ FEL?!
Det är nog lite så. Jockes hjärna tror att det är något form av 3D schack som pågår. När det egentligen handlar om att folk vill att han ska sluta bete sig vidrigt mot andra människor.
Citera
2026-07-29, 01:24
Medlem
Citat:
Spelar du efterbliven medvetet? OM du verkligen lyssnat på skilleras genomgång av chatten borde du veta att de meddelanden som Anjo, Lisen och jockiboiii försökt RADERA presenteras i sin helhet av skilleras.

För att jag är snäll ger jag dig en kort sammanfattning av Anjos, jockiboiiis och Lisens RADERADE meddelanden (=saker de försöker dölja!):

- Anjo har raderat ett röstmeddelande där han uttrycker sig transfobiskt.
- Lisen har raderat meddelanden där hon avslöjar att hon är rasist.
- Jockiboiii har raderat meddelanden där han försöker göra gällande att han "styr" (är vän med) instagramkontot "ExOnThePHspoiler"...

Jag tror att min fråga missförstods lite.
Jag undrade inte om det finns raderade meddelanden, utan om Axel har jämfört den version han fått från Jacke med den version som Anjo läser upp för att kontrollera att de överensstämmer.
Om han har gjort det, vet du hur den kontrollen gick till? Gjordes den löpande under genomgången eller på något annat sätt?
Det kan mycket väl vara så att svaret kommer senare och jag bara inte hunnit komma dit än.

Wow. Och Anjo o Lisen, beviset för att det faktiskt finns någon för alla 🤮🤮🤮
Senast redigerad av Tearsofthemushroom 2026-07-29 kl. 01:41.
Citera
2026-07-29, 01:59
Medlem
knark-kungens avatar
Hur går det för Joakim Bordell, sitter han och skovar på instagram att han "bara vill vara ifred"?

Stackars äckeljocke som får konsekvenser för sina handlingar

Borde inte rättegången vara snart? Blir roligt när media går ut med att han ljugit om allt, vad ska hans efterblivna följare ta sig till då?
Citera
2026-07-29, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur går det för Joakim Bordell, sitter han och skovar på instagram att han "bara vill vara ifred"?

Borde inte rättegången vara snart? Blir roligt när media går ut med att han ljugit om allt, vad ska hans efterblivna följare ta sig till då?
Vilken rättegång? Vad är "allt" han är misstänkt och åtalad för?
Citera
2026-07-29, 04:55
Medlem
Citat:
vad ska hans efterblivna följare ta sig till då?
Du menar hans hatare? Ja vad ska dom ta sig till
Citera
2026-07-29, 06:55
Avstängd
Citat:

Till att börja med är han stämd för ETT citat, men självklart kan det komma mera. Först ska Annika få sin upprättelse med bevisning om att Jockiboi ljuger.
Jockiboi, och alla hans trogna följare, med Anjo och Rask i spetsen, hånar om att Annika behöver pengar. Vad säger inte det om Jockiboi som själv stämt Medviktarna på sammanlagt en miljon? Behöver han pengarna till alla småtjejer som ska röka i livecam, för det kostar ju en hel del?
Citera
2026-07-29, 09:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kapa-ved
Vilken rättegång? Vad är "allt" han är misstänkt och åtalad för?
Hans mossa har stämt honom, han är inte misstänkt eller åtalad för något, det är civilrättsligt.

Huvudförhandling är inte snart, kanske någon gång nästa år?
Citera
2026-07-29, 10:33
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Kan ingen skicka ljudklippet där Jocke säger att "det bara är kriminella som använder Revolut" till Revolut?
Kanske bra att Revolut får veta vad Jocke egentligen säger om dem när han inte får betalt
Säger han det i podden? Vilket avsnitt och tidskod?
Citera
2026-07-29, 12:12
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapa-ved
Du menar hans hatare? Ja vad ska dom ta sig till
Men buhu, din prins får skit. Vad tråkigt. Vad tycker du är bra med Jockiboi? Och vad anser du om att han ljugit om vad som står i hans journaler?
Citera
2026-07-29, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Men buhu, din prins får skit. Vad tråkigt. Vad tycker du är bra med Jockiboi? Och vad anser du om att han ljugit om vad som står i hans journaler?
Han är inte min storfavorit direkt, avskyr dock honom inte heller på det sättet som hans hatare gör, hur kan människor som inte känner honom personligen avsky människan som dom gör undrar jag bara? Jag skiter i om han ljugit om vad som står i hans journaler, jag bryr mig inte heller om han varit fullkomligt ärlig heller. Men på tal om hans journaler, vem har publicerat dom? jo det är ju han, så du kan ju tacka honom för att du har något att läsa?
Citera
2026-07-29, 13:07
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Det där är ett klassiskt exempel på den manipulerande retorik en person med psykopatiska drag alltid använder sig av.

Någon som vet vilken advokat eller jurist som kommer biträda Jocke i målet där Annika Berg stämmer honom för förtal?
Annikas advokat är Tomas Olsson. Han är grym.
Citera
2026-07-29, 13:08
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ärligt talat tror jag jockiboi redan filar för fullt på sin "exit". Jockiboi saknar förmåga att offentligt ta avstånd från sina egna tillkortakommanden. INNAN han blir fullständigt cancelled och persona non grata av media kommer han försöka gå under jorden och flytta utomlands.

Han har drivkraft, förmåga och kapital för att genomföra detta. Det blir en lätt match för honom.

Svårare för jockiboiii, i ett dylikt scenario, blir nog att tillfredsställa sitt behov av att alltid behöva stå centrum SAMT hans behov att påverka, hota och manipulera andra människor på sociala medier.

Därför kommer jockiboiii, med alla hans hundratals trollkonton, i en sådan situation fortsätta vara extremt aktiv på sociala medier...

Han är en djupt störd människa.
Filar han inte på en ny film som ska heta Flickskolan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in