2026-07-28, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Dessa dokument är utlagda, av Jockiboi, på Youtube, kan läsas av vem som än vill. Poddavsnitten kan man, mot kostnad givetvis, höra på Podme. Sen kan man ju själv lyssna och avgöra
Det är helt sinnessjukt att återigen skyller Jockiboi ifrån sig, säger att om inte hans berättelse stämmer så måste det vara SOC och BUP som ljuger.
Lyssna på Goatbrainkebab och avgör själv. Jag förstår att dom mest hängivna följare avstår, för rädslan att inse hur det ligger till är för stor.

Det är ingen skam att komma till insikt, det är en skam att blunda

https://gofile.io/d/1m2Nic

Det där är ett klassiskt exempel på den manipulerande retorik en person med psykopatiska drag alltid använder sig av.

Någon som vet vilken advokat eller jurist som kommer biträda Jocke i målet där Annika Berg stämmer honom för förtal?
Citera
2026-07-28, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Han ska bort.

Ärligt talat tror jag jockiboi redan filar för fullt på sin "exit". Jockiboi saknar förmåga att offentligt ta avstånd från sina egna tillkortakommanden. INNAN han blir fullständigt cancelled och persona non grata av media kommer han försöka gå under jorden och flytta utomlands.

Han har drivkraft, förmåga och kapital för att genomföra detta. Det blir en lätt match för honom.

Svårare för jockiboiii, i ett dylikt scenario, blir nog att tillfredsställa sitt behov av att alltid behöva stå centrum SAMT hans behov att påverka, hota och manipulera andra människor på sociala medier.

Därför kommer jockiboiii, med alla hans hundratals trollkonton, i en sådan situation fortsätta vara extremt aktiv på sociala medier...

Han är en djupt störd människa.
Citera
2026-07-28, 22:06
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Dom säger i det första avsnittet att planeringen drog igång först i början av 2026 och att sex månaders framförhållning för ett sånt här bröllop är en katastrof. Det var alltså inget som bokades hösten 2025.

TV4 drog igång publikomröstningen till Kristallen 2026 igår
Där han och hans program är aktuella igen inför galan den 31 augusti.
Dom satsar miljoner på honom och nominerar honom till landets största TV-pris
Det är dags att vakna upp ur din radioteater nu.
TV4 fortsätter de samarbeten de redan skrivit kontrakt på med Jocke efter allt som kommit fram.
Alla andra kanaler verkar inte ha några samarbeten med Jocke längre.
Får se om TV4 kommer fortsätta ha samarbeten med Jocke, eller om de kommer göra som de andra tv kanalerna.
Citera
2026-07-28, 22:12
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Ärligt talat tror jag jockiboi redan filar för fullt på sin "exit". Jockiboi saknar förmåga att offentligt ta avstånd från sina egna tillkortakommanden. INNAN han blir fullständigt cancelled och persona non grata av media kommer han försöka gå under jorden och flytta utomlands.

Han har drivkraft, förmåga och kapital för att genomföra detta. Det blir en lätt match för honom.

Svårare för jockiboiii, i ett dylikt scenario, blir nog att tillfredsställa sitt behov av att alltid behöva stå centrum SAMT hans behov att påverka, hota och manipulera andra människor på sociala medier.

Därför kommer jockiboiii, med alla hans hundratals trollkonton, i en sådan situation fortsätta vara extremt aktiv på sociala medier...

Han är en djupt störd människa.
Han har ju redan förberett på att förlora förtalsmålet mot sin mamma genom att säga att han vill lägga sin barndom bakom sig, inte prata om den längre och gå vidare i livet. Så förlorar han i domstolen (vilket han troligen kommer göra) så kommer han säga att han inte slutade prata om sin barndom pga domen, utan han hade redan beslutat sig för det innan domen.
Citera
2026-07-28, 22:19
Medlem
Deimos01s avatar
Kan ingen skicka ljudklippet där Jocke säger att "det bara är kriminella som använder Revolut" till Revolut?
Kanske bra att Revolut får veta vad Jocke egentligen säger om dem när han inte får betalt
Citera
2026-07-28, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Kan ingen skicka ljudklippet där Jocke säger att "det bara är kriminella som använder Revolut" till Revolut?
Kanske bra att Revolut får veta vad Jocke egentligen säger om dem när han inte får betalt

Varför ber du andra skicka? Gör det själv.
Citera
2026-07-29, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Han har ju redan förberett på att förlora förtalsmålet mot sin mamma genom att säga att han vill lägga sin barndom bakom sig, inte prata om den längre och gå vidare i livet. Så förlorar han i domstolen (vilket han troligen kommer göra) så kommer han säga att han inte slutade prata om sin barndom pga domen, utan han hade redan beslutat sig för det innan domen.

Den oerhört intellektuella galaxhjärnan Jockiboiii tror han är den "bästaste, smartigaste och entelligänstaste" dumfluencern i hela världen! Karln tror seriöst att han spelar 3D schack mot alla kritiker. VAD KAN GÅ FEL?!
Citera
2026-07-29, 00:16
Medlem
Lyssnat lite på när Axel läser ur den berömda Chatten, som jag förstått det baserar Axel sin genomgång av materialet främst på Anjos videor, men har Axel inte även fått chatten direkt från Jacke?
Jämförs de båda versionerna för att säkerställa att de överensstämmer?
Jag hörde nämligen att materialet Axel fick från Jacke var väldigt tidskrävande och svårt att gå igenom.

Kontrollerar de att den version Anjo läser upp inte har manipulerats, exempelvis genom att meddelanden har tagits bort, lagts till eller ändrats på något sätt?
Citera
2026-07-29, 00:18
Medlem
Damien-s avatar
Hur går det för Jockibois bästa vän, Danjal? Har den blonderade dvärgen kommentat sin bästis "bravader" på Ålandsfärjan?
Citera
2026-07-29, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsofthemushroom

Kontrollerar de att den version Anjo läser upp inte har manipulerats, exempelvis genom att meddelanden har tagits bort, lagts till eller ändrats på något sätt?

Spelar du efterbliven medvetet? OM du verkligen lyssnat på skilleras genomgång av chatten borde du veta att de meddelanden som Anjo, Lisen och jockiboiii försökt RADERA presenteras i sin helhet av skilleras.

För att jag är snäll ger jag dig en kort sammanfattning av Anjos, jockiboiiis och Lisens RADERADE meddelanden (=saker de försöker dölja!):

- Anjo har raderat ett röstmeddelande där han uttrycker sig transfobiskt.
- Lisen har raderat meddelanden där hon avslöjar att hon är rasist.
- Jockiboiii har raderat meddelanden där han försöker göra gällande att han "styr" (är vän med) instagramkontot "ExOnThePHspoiler"...

Citera
2026-07-29, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Dessa dokument är utlagda, av Jockiboi, på Youtube, kan läsas av vem som än vill. Poddavsnitten kan man, mot kostnad givetvis, höra på Podme. Sen kan man ju själv lyssna och avgöra
Det är helt sinnessjukt att återigen skyller Jockiboi ifrån sig, säger att om inte hans berättelse stämmer så måste det vara SOC och BUP som ljuger.
Lyssna på Goatbrainkebab och avgör själv. Jag förstår att dom mest hängivna följare avstår, för rädslan att inse hur det ligger till är för stor.

Det är ingen skam att komma till insikt, det är en skam att blunda

https://gofile.io/d/1m2Nic
För framtida kontexts skull knappar jag in texten i ett inlägg då bildlänken kan dö.

Joakim Lundell skriver följande på instagram 2025:

”Sen slutligen vet jag inte riktigt vad min bok ”Monster” har med saken att göra idag, då den släpptes för snart 7 år sedan och är helt irrelevant. Det var tydligen inget fel på den så länge man åkte med på resor och bodde gratis och fick aktiviteter och annat och roffade åt sig att låna bilar och telefoner. Sedan vidare så bygger den på riktiga journaler och papper, så om man påstår att dom inte stämmer så menar man med andra ord att socialsekreterare, barnpsykologer och familjehem och annat skulle sitta och ljuga tillsammans för snart 30 år sedan? Ja ni hör ju själva hur dumt och sjukt och dumt det låter.
Och man är faktiskt ganska dum i huvudet om man tror att någon ska köpa och tro den lögnen helt ärligt. Alla papper finns dessutom upplästa i våran podd ”Sanningen måste fram” på PODME under flera avsnitt och läses upp från papperna helt ordagrant.
Så gå in och lyssna igenom alla avsnitt sen kan ni göra eran egen bedömning angående barndomen och det jag varit med om när jag växte upp i min ”familj”.”
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2026-07-29 kl. 01:22.
Citera
2026-07-29, 01:15
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Varför ber du andra skicka? Gör det själv.
Du skulle gilla om jag skickade in den videon på jocke till Revolut va
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in