Citat:
Ursprungligen postat av
Master.Palm
Ni älskar er cirkel kommunikation.
1. Någon skriver något på sociala medier.
2. Detta tas upp av någon annan, som påstår saker och förstärker budskapet
3. Detta tas som indikation på att det som skrevs under punkt 1 måste vara sant
4. Repeat
Ingen har fortsatt bekräftat den påstådda dagboken som äkta. Dvs det som nu fyller sociala medier. Dock verkar det bekräftat att Fauci faktiskt hade en dagbok.
Skall bli en spännande utfrågning av Fauci kommer han att bekräfta eller förkasta att dagboken är hans.
Annars blir det ju bara en ny Frankfurtserver för din del.
Påminner lite som en del var när internet var nytt och för den som var med på den tiden.
Så var det en del som helt och hållet hade tanken, står det på internet, så MÅSTE det vara sant.
Och förhöret ja, jag misstänker på samma skräpnivå som vanligt och bara massa påståenden och ingen fakta.
Det blir ju oerhört intressant och om Fauci säger nej, det har jag aldrig skrivit en.
Vi har lärt oss att när TS öppnar munnen, så är det mest mot alltid exakt tvärtom, jag förutspår detta igen och för då får man praktiskt taget alltid rätt.
Undrar vad de ska tjata om på förhöret, att samarbete vi vetat om i decennier är helt nytt och ingen visste om?
För ser det argumentet ofta, och en annan tänker "
Men, men, men det har vi ju vetat om i flera decennier.....)
Tänk om R hade lagt ned tid på arbeta och politik, så kanske medborgarna hade fått någon mer hjälp än nu.
Tydligen är skräp mer deras sak.