Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Men ni tre A-snubbar som skrev senast och som kvinnorna tafsar på (Börje, Cuttherope och 448) måste väl förstå att har ni dragningskraft på kvinnor så kommer det inte bara vara sötnosarna som uppmärksammar er, utan även ett och annat spöke, och säkert ett och annat homo också. Nej, det ovälkomna får ni liksom ta på köpet, och det finns säkert snubbar här som skulle ge sin vänstra arm för att vara i era kläder.

Så är det - i min erfarenhet är det inte alls heller bara så att kvinnor jagar i flock. Jag har råkat ut för läkare och för folk på universitetet.
En läkare tyckte att kukundersökning var vad som behövdes. Hon var jäkligt dålig på att flörta: tryckte upp mig mot väggen och kände efter. På något sätt kändes det mest som ett maktspel, för även om hon var mycket äldre kunde hon kanske ha haft framgång genom att sätta sig på bordet och annat.
Tuttar i nacken - man kan inte säga något - "nu ska vi dela ut ännu lite mer papper" - och när det delas ut till en själv får man ett par tuttar på sig. Det går inte att göra något, liksom, ska man avbryta mötet och säga, "ta bort dina feta fläsksvålar". Det går ju inte.
Kvinnor som klär av sig, eller skickar bilder på sig själva. Varför inte bara fråga om en dejt istället, vi är ju inte blinda? Och vem vill ses som en James Fjong-kopia? Har någon sett en romkom som handlar om sådant?
Krogtafs, absolut, kukgrepp och annat, men då har det varit med tjejkompisar, där de i grupp förmodligen busat med varandra, eller försökt bräda andra. En och annan har också tyckt sig vara vacker, och därmed intresserad av att få en i säng, bara för att visa kompisarna, och väl utan att egentligen ens ha något intresse av mig som person. Man ska väl inte ta för allvarligt på det där: folk kan lätt bli lite tokiga när promillen stiger. Män tafsar också där förstås, och kanske mer. En fattig exkamrat brukade försöka blockera utrymme, så att kvinnors tuttar skulle behöva nudda honom... så dum är han. Och på homobarer har jag fått vara med om en del.
Jag är väldigt taktil själv, och tycker att det fungerar. Jag tror att folk känner direkt vad det är för en typ av berörelse. Knackningar på kroppen tycker jag är helt ok för uppmärksamhet, och längre beröringar för att lugna andra.
Men, så det hade verkligen varit intressant att få läsa vad reaktionerna blir. Jag tror dock att få vill skriva som den tafsande kvinnan.
Mitt enda tips till dem är att de borde testa att vara verbala istället, om du nu vill ha sig något.