2026-07-27, 00:26
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är du som är ute och cyklar med ditt påstående om Sällskapsresan-nostalgi och Sun Trip tema kopplat till bönor&druvor. Det finns ingen som helst sådan koppling, inte ens med din fullständigt obegränsade fantasi. Den har du för övrigt visat prov på genomgående i tråden så den är känd.

Hade hatten kombinerats med den klassiska t-shirten om gonorré så hade det kunnat tolkas som en blinkning till Berra aka Sven Melander. Men nu blev det bara en ful tönt i en ännu fulare hatt.

Hatten är vad b-kändisar/mellofjantar tar till när flinten växer, vilket den gjort på MZ under en längre tid.
Citera
2026-07-27, 00:32
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Det kan inte vara lätt att försöka försvara sin kompis när man inte ens har läst vad hen själv har skrivit i tråden.

Allt skvaller om Måns Zelmerlöw!
Postat av N.Armstark
Svar: 22 042
Visningar: 7 769 003
Citat:
Man kan ju tycka att någon med föräldrar på 70+ borde känna igen en klockren Sällskapsresan-nostalgi när de ser den. Hatten är ett medvetet Sun Trip-tema för hans ställe Beans & Grapes och högsta sommar-mode med glimten i ögat. MZ är mer inne än någonsin, men det är nästan imponerande hur du lyckas missa ett så uppenbart koncept?
Finns ingen koppling mellan MånsPetters Bönor&druvor och Sällskapsresan. Hatten fick han kanske på Pepes Bodega som däremot har en tydlig koppling till filmen. Det var där man kunde köpa stråhrom som var så stark att den var narkotikaklassad, där finns en direkt koppling till mannen i hatten. MånsPetter och Berra Olsson är två karikatyrer på svenska fyllon på grisfesten.

Du fattar alltså fortfarande inte skillnaden på Beans & Grapes och Pepes Bodega ang denna hatt, Måns Petter Alberts tafatta försök att vara rolig blir ju patetiskt, sen kanske denna hattidé även är kommen av rådgivare, Mums dylika har ju tidigare visat upp sin begränsning ang Damages Control, så varför göra rätt med en hatt!?
Citera
2026-07-27, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Du fattar alltså fortfarande inte skillnaden på Beans & Grapes och Pepes Bodega ang denna hatt, Måns Petter Alberts tafatta försök att vara rolig blir ju patetiskt, sen kanske denna hattidé även är kommen av rådgivare, Mums dylika har ju tidigare visat upp sin begränsning ang Damages Control, så varför göra rätt med en hatt!?

Ja och med tanke på att MZ i år har utökat verksamheten som nu även finns i Papas Garden
så kanske det i år passade med just dessa hattar då det är Suntrip kvällar på onsdagar om jag minns rätt. För hur var det nu tillhör Papas Garden, Pepes Bodega eller inte du var väl högst inblandad i denna diskussion tidigare?
Citera
2026-07-27, 01:11
Medlem
Adelaides avatar
Jag har alltid tyckt att det klingar lite Balkan över hans utseende.
Citera
2026-07-27, 21:16
Medlem
Citat:
Man kan ju tycka att någon med föräldrar på 70+ borde känna igen en klockren Sällskapsresan-nostalgi när de ser den. Hatten är ett medvetet Sun Trip-tema för hans ställe Beans & Grapes och högsta sommar-mode med glimten i ögat. MZ är mer inne än någonsin, men det är nästan imponerande hur du lyckas missa ett så uppenbart koncept?

Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Ok... Bagdad Bob.... Nä, men va fan är det här för ett påstående?!

I sitt sammanhang är det tydligt att "MZ är mer inne än någonsin" (markerat av mig) kan tolkas som att han är mer inomhus än någonsin, det vill säga jobbar i sin(a) verksamhet(er). Eller varför inte är hemma på vineriet utanför Kyrkheddinge utanför Staffanstorp utanför Lund, där vi väl har någon frivillig som spanar åtminstone dygnets ljusa timmar, så vi inte missar om han exempelvis går lite lättklädd till brevlådan.
Citera
2026-07-27, 23:34
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
I sitt sammanhang är det tydligt att "MZ är mer inne än någonsin" (markerat av mig) kan tolkas som att han är mer inomhus än någonsin, det vill säga jobbar i sin(a) verksamhet(er). Eller varför inte är hemma på vineriet utanför Kyrkheddinge utanför Staffanstorp utanför Lund, där vi väl har någon frivillig som spanar åtminstone dygnets ljusa timmar, så vi inte missar om han exempelvis går lite lättklädd till brevlådan.

Hoppas han har hatten på, så han inte bränner flinten i solen.
Citera
2026-07-27, 23:51
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Ok... Bagdad Bob.... Nä, men va fan är det här för ett påstående?!
Hen kanske menar att han håller sig inomhus?
Citera
2026-07-27, 23:54
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Hoppas han har hatten på, så han inte bränner flinten i solen.
MånsPetter har väl satt in hårstrån på klinik så att huvudsvålen är täckt?
Senast redigerad av ziggarillen 2026-07-28 kl. 00:27.
Citera
2026-07-28, 10:41
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Jag har alltid tyckt att det klingar lite Balkan över hans utseende.
Ser judisk ut
Citera
2026-07-28, 12:54
Medlem
Om vi lämnar frenologin en stund och fokuserar på andra delar av Trådenz Huvudperzon - är det någon som har koll på hans kroppsmått? Jag tänker mig att det finns intresse för alla tänkbara mått, om ni förstår vad jag menar.
Citera
2026-07-28, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Om vi lämnar frenologin en stund och fokuserar på andra delar av Trådenz Huvudperzon - är det någon som har koll på hans kroppsmått? Jag tänker mig att det finns intresse för alla tänkbara mått, om ni förstår vad jag menar.
Någon här borde veta. Vissa vet varje detalj om Månz så det vore konstigt annars.
Citera
2026-07-28, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Någon här borde veta. Vissa vet varje detalj om Månz så det vore konstigt annars.

Precis. Och med hans liberala inställning till nakenhet vore det ännu konstigare om inte vissa mått vore kända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in