Citat:
Ursprungligen postat av
Redrum.187
Haha att du orkar! 😅 ja eftersom man har sett gudfadern sedan urminnestider och man alltid tyckt hon var snygg/vacker så har jag aldrig reflekterat till att hon bara var 16 när det spelades in. Ni hebefiler/pedofiler är fixerade vid just åldrar. Nu bustade du mig och det ger jag dig. Grattis! 1 ynka poäng tog du på mig. Wooop!
Det handlar inte om dig personligen. Jag bryr mig inte om du endast är intresserad av kvinnor över 20 års ålder eller om du är bög eller hur du vill leva ditt liv. Hur du själv vill leva är upp till dig.
Vad detta handlar om är dagens samhälle där vi är besatta av ålder och där vi ser på oss människor baserat på hur många kalenderår vi levt på denna planeten. Vi ser på oss människor som siffror på ett papper. Det är något som irriterat mig enormt sedan jag var i tonåren.
Mitt argument är bara att vi människor är biologiska varelser och vår attraktion är naturlig. Den är baserad på naturlig utveckling och inte ålder. Så en kvinna som är 16 år gammal kommer ha avslutat puberteten och kommer vara fullvuxen biologiskt och fysiskt. Därför kommer män vara attraherade till sådana kvinnor. Säger en man att han inte kan vara attraherad till en 16 åring så ljuger han. Samma med 14 åringar såsom den kvinnan jag länkade i videorna.
Det är därför jag blir så irriterad när man börjar se på ålder som något heligt. Man hittar på någon ålder och sen säger man att den mannen som är attraherad av en kvinna under den åldern är sjuk och om man har sex med en kvinna under den åldern är man en ondskefull person. Det är det jag reagerade på.
Men nu är ju detta off-topic, finns ju andra trådar där vi kan diskutera detta på. Vi håller oss till ämnet nu, vilket är stringbikini.