2026-07-27, 23:52
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
En liten flicka och en gammal gubbe.

Sicko..

Ta med en get istället.

Men vi har ju gått igenom detta...

Alltså det börjar bli tröttsamt.

Vi pratar inte om en liten flicka. Jag visade ju videor på en kvinna när hon var 12-14 år gammal i olika videor. Och du kan ju klart och tydligt se att hon inte är en liten flicka. När hon stod bredvid en 17 år gammal kvinna så kunde man ju överhuvudtaget inte se någon skillnad.

Att diskutera med er börjar bli så tröttsamt faktiskt.
Citera
2026-07-27, 23:54
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Men vi har ju gått igenom detta...

Alltså det börjar bli tröttsamt.

Vi pratar inte om en liten flicka. Jag visade ju videor på en kvinna när hon var 12-14 år gammal i olika videor. Och du kan ju klart och tydligt se att hon inte är en liten flicka. När hon stod bredvid en 17 år gammal kvinna så kunde man ju överhuvudtaget inte se någon skillnad.

Att diskutera med er börjar bli så tröttsamt faktiskt.
Talibaner har en så skruvad bild av småflickor.
Citera
2026-07-27, 23:56
Medlem
Citat:
Självklart inte, vilken korkad fråga. Jag tror däremot att naturlig attraktion hade ändå uppstått över tid om du är på en öde öde med en sådan kvinna. Om du som man är tjock och överviktig som exempel och hon inte är attraherade till dig så kommer du gå ner i vikt och bli mycket mer frisk och vältränad då du är ute i naturen i en ö och inte i det moderna samhället. Efter kanske 5-6 månader hade du sett ut normal ut.

Om hon inte är attraherad då ni nyss träffats tror jag ändå naturlig attraktion hade uppstått när ni väl lärt känna varandra och spenderat tid tillsammans. Det är naturen vi pratar om ändå. Naturen och livet hittar ju en väg ut (Som Jeff Goldblum sa i Jurassic Park).

Naturen kommer göra att ni då förr eller senare kommer reproducera och få barn tillsammans.
Pedofiin är ok enligt dig men inte en kvinnlig vuxen rumpa på stranden. Ditt äckliga kreatur. Hoppas dina vänner/släkt pissar på din grav.
Citera
2026-07-27, 23:58
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:

Du får ge dig nu. Diskussionen handlar om stringbikinin och hur vi även har 12-14 åringar som har stringbikini på sig och hur sjukt det är.

Men då ni har en sjuk syn på verkligheten var jag tvungen att förklara för dig hur en 13 eller 14 åring ser ut genom att visa dessa videor. Det är inga småflickor. Du får helt enkelt sluta med detta beteendet.
Citera
2026-07-27, 23:58
Medlem
Citat:
Hon hade lika gärna kunnat varit 9-10. Spelar ingen roll när det gäller den.
Citera
2026-07-27, 23:59
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Pedofiin är ok enligt dig men inte en kvinnlig vuxen rumpa på stranden. Ditt äckliga kreatur. Hoppas dina vänner/släkt pissar på din grav.

Nej, jag är äcklad av pedofili likt nästan alla män. Nästan alla män är äcklade av barn. Riktiga barn då.

Tänkte ignorera dig och inte svara på dina inlägg men då du använder grova personangrepp här är jag tvungen att svara och förklara.

Håll dig till ämnet nu. Ämnet handlar om stringbikinin.
Citera
2026-07-28, 00:00
Medlem
Citat:
Du får ge dig nu. Diskussionen handlar om stringbikinin och hur vi även har 12-14 åringar som har stringbikini på sig och hur sjukt det är.

Men då ni har en sjuk syn på verkligheten var jag tvungen att förklara för dig hur en 13 eller 14 åring ser ut genom att visa dessa videor. Det är inga småflickor. Du får helt enkelt sluta med detta beteendet.
Din skruvade verkighet, inte vår verklighet!
Citera
2026-07-28, 01:10
Medlem
Citat:
Nej, jag är äcklad av pedofili likt nästan alla män. Nästan alla män är äcklade av barn. Riktiga barn då.

Tänkte ignorera dig och inte svara på dina inlägg men då du använder grova personangrepp här är jag tvungen att svara och förklara.

Håll dig till ämnet nu. Ämnet handlar om stringbikinin.
Riktiga barn? Utveckla!
Grova personangrepp när jag skriver sanningen till dig? Du är sjuk, förstår du inte det?
Citera
2026-07-28, 03:01
Medlem
Citat:
Så du tänder på barn? Dvs 13åringar och under/över som Imam?

Tänder du på henne?

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQStkBIgjt5NnmQgDL-QpN-lu4EwGYITkl_AHx19p-YCbXL60pEvClj9Xs&s=10

Om du såg henne i en stringbikini på stranden? Du gillar ju att flukta har du berättat. Men hon på bilden skulle vara typ lika intressant som en lyktstolpe för dig att flukta på?
Citera
2026-07-28, 03:07
Medlem
Citat:
Såg faktiskt inte videon din babian! En 13åring är inte en kvinna. En bar rumpa är porr enligt dig. Vad sägs att du går ut och säger det på stan. Vilken sorts reaktion tror du får då?

Vågar du inte titta? Rädd för att råka tända på ett barn?
Citera
2026-07-28, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Tänder du på henne?

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQStkBIgjt5NnmQgDL-QpN-lu4EwGYITkl_AHx19p-YCbXL60pEvClj9Xs&s=10

Om du såg henne i en stringbikini på stranden? Du gillar ju att flukta har du berättat. Men hon på bilden skulle vara typ lika intressant som en lyktstolpe för dig att flukta på?
Väldigt vacker kvinna och en av mina favoritfilmer gudfadern. Hon är väl ca 18 där och Mikael runt 26 kanske? Du fär gärna korrekta mig om jag har fel.

Hade gärna sett henne på stranden i bikini. Men nu har jag min som har den sexigaste rumpan. Lycka till på stranden! "Host" vid datorn.
Senast redigerad av Redrum.187 2026-07-28 kl. 04:24.
Citera
2026-07-28, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Vågar du inte titta? Rädd för att råka tända på ett barn?
Bububu.
Vadå vågar tända på ett barn? Du vet vad österrikaren gjorde med sådana som er va!
Senast redigerad av Redrum.187 2026-07-28 kl. 04:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in