2026-07-28, 06:03
Avstängd
KonungHonungs avatar
Elon växte upp i Sydafrika. Han vet hur de stackars minoriteterna beter sig när de hamnar i majoritet. Klart som fan att han inte vill se dem ta över Europa & Nordamerika. Dags för vita européer att vakna upp ur törnrosasömnen.

White man, fight back!
Citera
2026-07-28, 06:11
Medlem
UK liknar Libanon mer och mer på varje punkt.

Från någon med gedigen erfatenhet av exakt det problem som diskuteras:
Citat:
I mitten av 80-talet arbetade jag som kapten i den internationella FN-styrkan i Libanon. Därefter var jag många gånger i detta underbara land, sönderslitet av så många inbördes strider.

Hur är det möjligt att ett så fantastiskt land med så många goda människor kan begå detta kollektiva självmord?

Jag kunde hitta sex förhållanden som skapade förutsättningar för den libanesiska undergången:

1. Svaga gemensamma nationella värderingar.

2. Svag nationell krigsmakt.

3. Svag nationell polismakt.

4. Extremt god tillgång till vapen.

5. Stor tillgång till droger – alkohol till kristna, hasch till muslimer.

6. Känsla av vanmakt i befolkningen: ”det är ingen idé att kämpa för ett bättre liv... fogdarna tar ändå det jag skrapar ihop”.
https://www.aftonbladet.se/debatt/a/VRgLO1/sveriges-vag-mot-katastrof

Polismakten är så svag i UK att den blundar när vita barn våldtas systematiskt av muslimska invandrare, och om någon uppmärksammar detta riskerar de besök av polisen.

Och det är ännu värre, de "integrerar" dessa invandrare genom att kvotera in dem på jobb så att de kan våldta på arbetstid, våldta de som de har till uppgift att hjälpa, precis som i Sverige.

Svårt även för kritiker och "högerextrema" att ta in hur djävulskt och målmedvetet de nyttiga idioterna arbetar.
Citera
2026-07-28, 07:31
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Utlösande är motsättningar mellan invällare, ivrigt understödda av vänsterpatrask som du, och patrioter. De senare sitter inte i något hörn utan är växer nästan lika snabbt som invällarna.
En stor del av världen har historiskt fått utstå "invällning" av engelsmän genom kolonisering och imperialism. När invandring sker på hemmaplan så beskylls en otydlig vänster och jag i ett annat land som sedan ifrågasätter kritiker av invandring vilka sitter i ytterligare ett annat land är tydligen en del av samma vänster.

Patrioter kallade sig de som bröt med engelsmännen och grundade USA. Elon Musk är en sydafrikansk idiot, om du vill ha en benämning på honom.
Citera
2026-07-28, 07:40
Avstängd
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
En stor del av världen har historiskt fått utstå "invällning" av engelsmän genom kolonisering och imperialism.
Vita européer har civiliserat de platser de koloniserat, medan invällarna sponsras av skurkar som Soros och bara är här för att förstöra.
Citera
2026-07-28, 07:54
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Flera här gnäller på Musk, men inte en enda försöker ens hävda att han har fel i sak.

Storbritannien går mot inbördeskrig
Exakt och han säger denna sanning och woke blir då vansinniga och menar att allt med den sjuka invandringspolitiken är elons fel.
Verklighetsförnekare
Citera
2026-07-28, 08:01
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Vad tycker du om intervjun?
Håller du med Elon Musk?
Kan man se likheter mellan vad som sker i Storbritannien och det som sker i Sverige?

Nej, därför att i Sverige talar alla muslimer svenska eller uppfostrar sina barn på svenska, och hade kosovoalbanerna talat serbiska så hade UCK aldrig bildats, hade palestinierna talat hebreiska så hade PLO aldrig bildats, osv.

Sverige kommer, i likhet med de flesta västeuropeiska länder, få en svenskspråkig kreolbefolkning i majoritet vars islam kommer vara väldigt mellanmjölk. Ja, det finns unga killar som radikaliseras, men oavsett om dessa kallar sig för islamister, nazister, eller vad som helst, så kommer de inte ha någon större folkopinion på sin sida, till skillnad från UCK, PLO, ETA och PKK.

Det som gör att Storbritannien skiljer ut sig från mängden är att det verkar finnas väldigt många muslimer där som talar urdu. Så ja, det kan eventuellt leda till inbördeskrig. Och jag vet inte vilka jag skulle heja på ärligt talat. Jag gillar inte sånt där miljardärssponsrat sofistiskt slödder som Tommy Robinson, samtidigt tycker jag principiellt att det måste finnas en plats för vita enklaver.
Senast redigerad av Charles-Lynton 2026-07-28 kl. 08:03.
Citera
2026-07-28, 08:04
Medlem
John.Walkers avatar
Han försöker få en skara följare bland unga européer som också hoppas på inbördeskrig och av olika psykologiska anledningar vill skylla sitt mående på någon annan än sig själva.

Att han vill det är för att slippa bli granskad och dömd för Epstein samröre, samt andra saker som han vet att han har gjort.

En rik variant av Tate bröderna.
Citera
2026-07-28, 08:09
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung
Elon växte upp i Sydafrika. Han vet hur de stackars minoriteterna beter sig när de hamnar i majoritet. Klart som fan att han inte vill se dem ta över Europa & Nordamerika. Dags för vita européer att vakna upp ur törnrosasömnen.

White man, fight back!

Sydafrika har aldrig haft en minoritet som blev majoritet. Svarta har alltid varit i majoritet. Du kanske ska läsa på innan så du inte framstår som en outbildad fåne.
Citera
2026-07-28, 08:33
Avstängd
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Sydafrika har aldrig haft en minoritet som blev majoritet. Svarta har alltid varit i majoritet. Du kanske ska läsa på innan så du inte framstår som en outbildad fåne.
Han vet hur svartingarna kommer bete sig om de blir majoritet i Europa/Nordamerika.

Fixed!
Citera
2026-07-28, 08:45
Medlem
bioaccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Varför ska USA, med ca 4 % av världens befolkning, ansvara för Afrika? Hur rimligt är det?
Nåja, han lär tvingas intala sig själv att det var rätt av honom att döma åtskilliga miljoner människor till döden. Men lyckas inte självbedrägeriet gissar jag att samvetet äter upp honom, och då återstår egentligen bara en hjärntransplantation eller sanslösa mängder narkotika. Det senare tror jag dock inte utgör något större problem för "övermänniskan". Enligt rapporter tar han redan enorma mängder droger... vilket man kan undra över, såklart, om nu allt är så himla bra som han låter påskina.
Elon Musk: Zero people died from USAID cuts
Citera
2026-07-28, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung

White man, fight back!

Vilka pratar du om?

Svarta har väl alltid varit i majortiet i Sydafrika?
Citera
2026-07-28, 08:48
Avstängd
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bioacc
Nåja, han lär tvingas intala sig själv att det var rätt av honom att döma åtskilliga miljoner människor till döden. Men lyckas inte självbedrägeriet gissar jag att samvetet äter upp honom, och då återstår egentligen bara en hjärntransplantation eller sanslösa mängder narkotika. Det senare tror jag dock inte utgör något större problem för "övermänniskan". Enligt rapporter tar han redan enorma mängder droger... vilket man kan undra över, såklart, om nu allt är så himla bra som han låter påskina.
Elon Musk: Zero people died from USAID cuts
Skackars afrikaner. Kanske bäst att vi återkoloniserar dem? Vi måste ju ändå få stopp på flyktingströmmarna därifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Vilka pratar du om?

Svarta har väl alltid varit i majortiet i Sydafrika?
Elon har sett från första parkett hur svarta beter sig när de är i majoritet mot vita. Klart han inte vill att de ska bli majoritet i Europa eller Nordamerika. Vem fan vill det? De som vill det måste deporteras eller spärras in på psyket.
Senast redigerad av KonungHonung 2026-07-28 kl. 08:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in