Citat:
Ursprungligen postat av
flashbackdasen
Vad tycker du om intervjun?
Håller du med Elon Musk?
Kan man se likheter mellan vad som sker i Storbritannien och det som sker i Sverige?
Nej, därför att i Sverige talar alla muslimer svenska eller uppfostrar sina barn på svenska, och hade kosovoalbanerna talat serbiska så hade UCK aldrig bildats, hade palestinierna talat hebreiska så hade PLO aldrig bildats, osv.
Sverige kommer, i likhet med de flesta västeuropeiska länder, få en svenskspråkig kreolbefolkning i majoritet vars islam kommer vara väldigt mellanmjölk. Ja, det finns unga killar som radikaliseras, men oavsett om dessa kallar sig för islamister, nazister, eller vad som helst, så kommer de inte ha någon större folkopinion på sin sida, till skillnad från UCK, PLO, ETA och PKK.
Det som gör att Storbritannien skiljer ut sig från mängden är att det verkar finnas väldigt många muslimer där som talar urdu. Så ja, det kan eventuellt leda till inbördeskrig. Och jag vet inte vilka jag skulle heja på ärligt talat. Jag gillar inte sånt där miljardärssponsrat sofistiskt slödder som Tommy Robinson, samtidigt tycker jag principiellt att det måste finnas en plats för vita enklaver.