2026-07-14, 20:12
Medlem
Detta är ett ämne som berör många då BH och KH fört många bakom ljuset totalt. BH har dock alltid varit notorisk lögnare som man haft överseende med då man under åren ansett att hon varit disträ. Men när man fått distans till det hela inser man att hon ljugit systematisk även för sina närmaste. Även familjen.
Citera
2026-07-14, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PJhunts
FUP är någonstans mellann750-800 sifdor dom har massor att gå på, förhoppningsvis stärker hovrätten faders straff om dom vid en överklagen.
Jag sitter på mer infomation än jag kan delge. Har känt dessa föräldrar i 16 år, tyvärr har dom döljt sina rätta jag väldigt väl för alla som hälsat på dom, och det gäller för vänner liktväl släktingar.
Jäntan är så hjärntvättad att hon inte anser att pappa gjort något fel.

Har du tillgång till FUPen?
Du verkar sitta på mycket info.
Citera
2026-07-14, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maybelineblanch
Detta är ett ämne som berör många då BH och KH fört många bakom ljuset totalt. BH har dock alltid varit notorisk lögnare som man haft överseende med då man under åren ansett att hon varit disträ. Men när man fått distans till det hela inser man att hon ljugit systematisk även för sina närmaste. Även familjen.

Har hon ljugit om andra saker förutom våldtäkter?
Citera
2026-07-14, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Har hon ljugit om andra saker förutom våldtäkter?

Ja det kommer hela tiden men det har varit mera oskyldiga saker. Som hon ska se oskuldsfull ut när hon anklagar KH för att varit otrogen och människor stöttat henne och hon har vänt allt människor sagt till henne imot dom som hjälp henne för hon ska se bra ut inför KH.
Citera
2026-07-15, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maybelineblanch
Ja det kommer hela tiden men det har varit mera oskyldiga saker. Som hon ska se oskuldsfull ut när hon anklagar KH för att varit otrogen och människor stöttat henne och hon har vänt allt människor sagt till henne imot dom som hjälp henne för hon ska se bra ut inför KH.
Vem i det förhållandet mellan KH och BH har stått för våld i nära relation, dängt sin svärfar när han levde ett ex antal gånger. Är det normalt att en fader delat säng med sin tonårsdotter?
Även om BH vrider och vänder på sanningen så ska man också veta att det finns en röd tråd av våld och psykisk misshandel genom åren även innan dottern föddes. Ingen av dom kan svära sig oskyldig från medhjälpen till de grova våldtäckter dottern utsatts för.
Citera
2026-07-15, 16:31
Medlem
Citat:
Vem i det förhållandet mellan KH och BH har stått för våld i nära relation, dängt sin svärfar när han levde ett ex antal gånger. Är det normalt att en fader delat säng med sin tonårsdotter?
Även om BH vrider och vänder på sanningen så ska man också veta att det finns en röd tråd av våld och psykisk misshandel genom åren även innan dottern föddes. Ingen av dom kan svära sig oskyldig från medhjälpen till de grova våldtäckter dottern utsatts för.

Har aldrig påstått att någon av dessa människor är oskyldiga. Dock vet jag att BH har levt på sina lögner sedan långt innan KH kom in i bilden.

Men som du skrivit att KH har systematiskt nedvärderat BH och även inför dottern. Det har flera sett. BH har även isolerats.
Citera
2026-07-24, 19:55
Medlem
Citat:
Men herregud, VARFÖR har ingen av er anmält tidigare????????????
Citera
2026-07-24, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abj
Men herregud, VARFÖR har ingen av er anmält tidigare????????????
Kanske för att man blir duperad och manipulerad samt att inget visade sig så länge man var där, men när man kommer bort ifrån det och får distans till det hela så öppnas andra synsett och den röda tråden kommer fram.
Inget våld förekom när jag var på plats på gården.
Citera
2026-07-24, 21:16
Medlem
Citat:
Kanske för att man blir duperad och manipulerad samt att inget visade sig så länge man var där, men när man kommer bort ifrån det och får distans till det hela så öppnas andra synsett och den röda tråden kommer fram.
Inget våld förekom när jag var på plats på gården.
Okej, lät inte som att det var något som kommit fram nu med tanke på att du skrev att han dängt till svärfar flera gånger och sovit med tonårsdotter bland annat
Citera
2026-07-27, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abj
Okej, lät inte som att det var något som kommit fram nu med tanke på att du skrev att han dängt till svärfar flera gånger och sovit med tonårsdotter bland annat
Det är sådant jag fått reda på i efterhand att jag sett svärfar och KH hamnat i luven på varandra utan handgemäng ja, sen är det alltid lättare att se saker när man fått distans till allt, minnet kommer tillbaka och man ser från en annan vinkel att det finns saker man borde reagerat på men som man blivit förblindad av.
Citera
2026-07-27, 22:03
Medlem
Har flickan någon familj utöver föräldrarna?
Citera
2026-07-28, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Har flickan någon familj utöver föräldrarna?
Det finns folk i hennes omgivning som vill henne allt väl , tyvärr har hon en faster som inte är riktigt bra för jäntan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in