2026-07-27, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Håller med om att det är ren porr. Jag förstår inte heller varför flickor och kvinnor vill förnedra sig på det sättet! Förstår inte heller varför föräldrar och män/pojkvänner tillåter det. I min familj har sådant varit otänkbart. Själv har jag knappt ens haft vanlig bikini för jag tycker att det är för utlämnande. Jag har mycket hellre en simbaddräkt.

Du vet om att TS anser att 13-åriga barn är kvinnor och att hans algoritmer är inställda på att finna barn med stringbikini?

Att rump-hud är porr, är något som sker i ditt och Imans huvud. Han borde flytta till det land han kommer ifrån, där kvinnor och flickor bär burkini. Vad du som svensk SD-kvinna ska göra, vet jag inte. Men känns det bra att dela syn på stringbikini med en hebefil från MENA? Undrar jag.
Citera
2026-07-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Verkligen.

Besöker inte stranden på tio år och sitter och söker efter stringbikinis på internet för att gråtrunka till.
Korrekt. Frågan är ju om den nu hatar våra kvinnor så mycket varför flyttar inte den tillbaka?
Är det pga att det är rätt bekvämt här ändå?
Störd individ!
Citera
2026-07-27, 20:20
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du vet om att TS anser att 13-åriga barn är kvinnor och att hans algoritmer är inställda på att finna barn med stringbikini?

Att rump-hud är porr, är något som sker i ditt och Imans huvud. Han borde flytta till det land han kommer ifrån, där kvinnor och flickor bär burkini. Vad du som svensk SD-kvinna ska göra, vet jag inte. Men känns det bra att dela syn på stringbikini med en hebefil från MENA? Undrar jag.

Jag sk*ter fullständigt i vilka som tycker samma sak, och vad de har för motivation för att tycka så. Min åsikt kvarstår: stringbikinin är det mest vulgära plagg som har uppfunnits, och ingen kvinna i min familj får ha på sig något sådant. Som tur är, är det ingen som vill det heller!
Citera
2026-07-27, 20:31
Medlem
Citat:
Jag sk*ter fullständigt i vilka som tycker samma sak, och vad de har för motivation för att tycka så. Min åsikt kvarstår: stringbikinin är det mest vulgära plagg som har uppfunnits, och ingen kvinna i min familj får ha på sig något sådant. Som tur är, är det ingen som vill det heller!

Vad är det som är vulgärt med stringbikini? Att du ser huden på rumpan? Vad exakt är det som är vulgärt med huden på rumpan?
Citera
2026-07-27, 20:39
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Vad är det som är vulgärt med stringbikini? Att du ser huden på rumpan? Vad exakt är det som är vulgärt med huden på rumpan?

Men alltså, om du inte fattar detta, så måste du ju vara helt asexuell! Kastrerad som barn, kanske?
Citera
2026-07-27, 20:44
Medlem
Citat:
Men alltså, om du inte fattar detta, så måste du ju vara helt asexuell! Kastrerad som barn, kanske?

Rumpan konturer ser man ju även om rumpan är i baddräkt eller vanlig bikini. Och det är väl mer en välsvarvad rumpa, tex i en snyggt åtsittande baddräkt, som är läcker i så fall.

Så återigen: vad är det som är så vulgärt med rump-hud?
Citera
2026-07-27, 20:44
Medlem
Citat:
Tro inte att du talar för alla män.

Så gott som alla heterosexuella män i alla fall.
Citera
2026-07-27, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88

Nej, lååångt ifrån alla heterosexuella mån går igång på ett barn i stringbikini. Ge dig!
Citera
2026-07-27, 20:49
Medlem
Citat:
Ser du på 13-åringar som sexuella varelser likt Iman2014 gör?

Sinnessjukt isf.

Jag pratar om stringbikini, inte om 13-åringar.
Citera
2026-07-27, 20:50
Medlem
Citat:
Stringbikini är mode, är vad du säger. Precis som jag också har gjort.

Att det är mode gör det inte mindre sjukt.
Citera
2026-07-27, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Haha få bryr sig, däremot de flesta män älskar rumpor, inklusive mig själv!'
Men du kanske gillar getrumpor som ts , vad vet jag!

Edit. Kvinnor i stringbikni syftar jag då på.
Citera
2026-07-27, 20:51
Medlem
Citat:
Så när du ser ett 13 årigt barn I stringbikini, blir du kåt? Sök vård!

Jag pratar inte om barn, utan om kvinnor och stringbikini. Skärp dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in