2026-07-27, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Fortsatt: det är du som sexualiserar stringbikini. Inte jag! Så för min del är det skitsamma om en 13-åring bär stringbikini. Stringbikini ser jag inte som något sexuellt!

Men du är kvinna så vad du finner sexuellt är irrelevant. Män finner stringbikini sexuellt.

Och jag skiter i att du är bi. Kvinnors attraktion gentemot andra kvinnor fungerar uppenbarligen inte likadant som mäns attraktion gentemot kvinnor. Så försök inte.
Citera
2026-07-27, 16:22
Medlem
Citat:
Om han frågar på ett svenskt forum, där i princip bara svenskar, några få danskar och några få norrmän huserar. Så är det underförstått att han syftar på Sverige.

Hur vet du att de du har sett är svenskor?

Det är ovanligt I Sverige. Jag har varit både vid sjöar, hav, pooler, badhus i år . Hippa ställen och vanliga ställen. Senast jag såg stringbikini var 2022. På samma ställen jag har badat på de senaste åren. 2022 var det vanligare. Nu verkar vanlig bikini vara det populäraste.

Nej det är inte underförstått. Finns massor med svenskar som reser ut i Europa och besöker stränder där så här års, så det är minst lika relevant.

Ja, för att jag hör det på dem. Och givetvis finns det många jag sett som är svenskor också även om jag inte hört dem prata. Vore konstigt annars.

Nej du har inte varit på några hippa ställen. Hade du varit det hade du sett massor med stringbikinis.
Citera
2026-07-27, 17:11
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Du skrev att det inte finns något sexuellt med röven. Men nu skriver du ju att det inte är sant, att det är sexuellt. För en kvinnas röv är sexuellt!
Du läser och förstår som en kratta.

Sexuell posering är inte detsamma som ett vanligt fotografi.
Citera
2026-07-27, 17:13
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Det är något sexuellt i alla mäns ögon.

Det är möjligt att det är helt omöjligt för er kärringar att förstå, men så är det.
Tro inte att du talar för alla män.
Citera
2026-07-27, 17:14
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Men du är kvinna så vad du finner sexuellt är irrelevant. Män finner stringbikini sexuellt.

Och jag skiter i att du är bi. Kvinnors attraktion gentemot andra kvinnor fungerar uppenbarligen inte likadant som mäns attraktion gentemot kvinnor. Så försök inte.
Ser du på 13-åringar som sexuella varelser likt Iman2014 gör?

Sinnessjukt isf.
Citera
2026-07-27, 18:39
Medlem
Citat:
Nej det är inte underförstått. Finns massor med svenskar som reser ut i Europa och besöker stränder där så här års, så det är minst lika relevant.

Ja, för att jag hör det på dem. Och givetvis finns det många jag sett som är svenskor också även om jag inte hört dem prata. Vore konstigt annars.

Nej du har inte varit på några hippa ställen. Hade du varit det hade du sett massor med stringbikinis.

Stringbikini är mode, är vad du säger. Precis som jag också har gjort.
Citera
2026-07-27, 18:40
Medlem
Citat:

Så när du ser ett 13 årigt barn I stringbikini, blir du kåt? Sök vård!
Citera
2026-07-27, 19:00
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Vad har nakna bröst med stringbikini att göra? Börjar du inse att din hat-kåthet mot stringbikini och sexualiserande av stringbikini är skev och sjuk och orimlig? Så du måste flytta milstolpar till nakna bröst helt plötsligt?

Stringbikini döljer både bröst, snippa och anal. Som sig bör.

Men du missar ju min poäng hela tiden, det börjar bli irriterande.

Min poäng är att svara på dina svaga argument. Ditt argument är ju att röven är endast hud, och att det är helt okej att visa sin hud offentligt. Det enda undantaget är skithålet, från hålet där en kvinna skiter. Det vill säga detta lilla hålet mellan skinkorna som man kan täcka för med ett väldigt litet snöre så litet hålet är.

Så ditt argument är att ALLTING utanför det lilla skithålet är endast hud, rumphud, som man kan visa för allihopa. Även om du är 13 år gammal (enligt dig ett litet barn). Det vill säga du är okej med att en 13 åring går runt på stranden i stringbikini som visar hela röven förutom det lilla skithålet. Du är okej med att hon gör det framför äldre män, unga män, familjer och barn. Eftersom allting utanför skithålet/rövhålet är hud.

Jag SVARADE på detta genom att påpeka att då är ju en kvinnas bröst OCKSÅ hud. Det är bara vanlig hud. Du har två pattar med bröstvårtor. Hud.

Alltså om du är okej med att en kvinna (inkluderat en som är 13 år gammal) visar hela sin röv förutom rövhålet för att det endast är hud, då borde du ju också vara okej med att en kvinna är topless och visar sina bröst för allihopa (inkluderat en som är 13 år gammal). Då det också endast är hud. Förstår du nu?

Så min fråga till dig är då, vad är skillnaden mellan en kvinnas bröst och en kvinnas röv (utanför rövhålet)?
Citera
2026-07-27, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Tro inte att du talar för alla män.
Knappast! Men att stirra på barn är tydligen fullkomligt normalt!
Har varit på många stränder i sommar, nog inte lagt märke till många tjejer/kvinnor med bekinis.
Och skulle jag så so what! En fin rumpa är en fin rumpa! Ingenting att lipa över.
Som sagt solade många i toppless under tex 90talet, vi barn brydde oss inte, vi badade, gjorde sandslott m.m
Snacka om ett ickeproblem att få se en bar rumpa.
Citera
2026-07-27, 19:03
Medlem
Merwinnas avatar
Håller med om att det är ren porr. Jag förstår inte heller varför flickor och kvinnor vill förnedra sig på det sättet! Förstår inte heller varför föräldrar och män/pojkvänner tillåter det. I min familj har sådant varit otänkbart. Själv har jag knappt ens haft vanlig bikini för jag tycker att det är för utlämnande. Jag har mycket hellre en simbaddräkt.
Citera
2026-07-27, 19:05
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Vill du verka korkad?

En vanlig strandbild på ett gäng barn under 18 år, där en eller flera råkar ha stringbikini på sig. Är inte barnporr.

Men om du ber ett barn ställa sig på alla fyra med rumpan i vädret i en sexig pose med stringbikini på, naken, eller med vanliga trosor. Så kommer det gå som barnporr.

Kontexten, Iman, kontexten!

Det är ju ett korkat resonemang. Om en kvinna ställer sig naken framför dig kommer du som man bli sexuellt attraherad till henne, och se det på ett sexuellt sätt. Oavsett om hon ler mot dig och flörtar med dig eller inte. Vi är sexuella varelse. Det förstår du väl?

Om du ställer dig framför en stranddusch och ska duscha, och en 15 år gammal kvinna står framför dig i stringbikini och ska tvätta håret, och hon böjer sig ner rakt framför ditt ansikte så att du ser nästan hela hennes röv rakt framför dig, så kommer du se på detta på ett sexuellt sätt. Bara för att hon inte är en strippa på en strippklubb innebär inte att det helt plötsligt inte är sexuellt längre.

Ditt argument är ju verkligen korkat. Återigen, i sådana fall borde ju en 14 åring kunna vara topless eller helt naken offentligt, så länge man inte explicit gör det till någon sexscen. Så länge man bara går runt på stranden borde ju allting vara tillåtet och acceptabelt. Återigen, väldigt dåligt argument.
Citera
2026-07-27, 19:07
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Tjejer, inte kvinnor.

Ja, jag sexualiserar inte 13 åringars rump-hud, så som du gör.

Det är sexualiserat. Alla män sexualiserar kvinnors rövar. Mellan en kvinna skinka har du ju två hål där man kan ha sex med en kvinna. Tror du verkligen detta bara är vanlig hud för män?

Kvinnor tjänar ju miljontals kronor på Onlyfans och andra sidor bara av att lägga upp videor och bilder på sig själva i stringbikinin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in