2026-07-27, 18:39
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Det har dom inte haft tidigare år.
Du är välkommen att fota.

Du verkar inte så smart om du tar allt på Flashback som något bekräftat som fakta..
Om jag startar en tråd att användaren Room531 har skickat bilder till mig där han suger av en häst. Blir det också fakta då, eftersom det finns en tråd om det?
Ditt vidriga as, vad fan skriver du? Prova säg det där till mig i verkligheten din djävla idiot. Jag kan skicka pm var jag befinner mig om du vill något... Dumma jävla tangentkrigare.

Vadå "allt som skrivs på flashback" jag har ju sett dessa bussar fan 20 ggr bara idag, varenda en utom de med nedriven flagga på ena sidan har haft både svenska flaggan + psyop viderflaggan.. Vad är det du inte förstår. låg iq-fan.
Citera
2026-07-27, 18:41
Medlem
Citat:
Hur förklarar du alla bilderna när man googlar då?

Ja det är en förklaring. Men blåa bussarna körde aldrig med svenska flaggan samtidigt som Prideflaggan. Och svenska flaggan var endast uppe på flaggdagar
Nu får du ju sluta; det är en svensk flagga och 3n prideflagga på varje buss. Punkt!
Citera
2026-07-27, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Ditt vidriga as, vad fan skriver du? Prova säg det där till mig i verkligheten din djävla idiot. Jag kan skicka pm var jag befinner mig om du vill något... Dumma jävla tangentkrigare.

Herregud.
Antingen så trollar du eller så är du förståndshandikappad/utvecklingsstörd..

Att argumentera med att du vill slåss för att vinna en diskussion är dock det bästa beviset som finns för att du inset att du hade fel.
Citera
2026-07-27, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
Nu får du ju sluta; det är en svensk flagga och 3n prideflagga på varje buss. Punkt!

Isf har dom börjat med det den här veckan, aldrig varit så förut. Vilket jag redan bevisat
Citera
2026-07-27, 18:53
Medlem
Citat:
Isf har dom börjat med det den här veckan, aldrig varit så förut. Vilket jag redan bevisat
Nu är det slutbevisat.
Det ska helt enkelt inte vara NÅGON prideflagga på någon buss
Citera
Medlem
Amsvartners avatar
Som svar på TS fråga:
Det är för att en eller flera i beslutande ställning suger kuk och tar den i 2an och då ska det normaliseras och då är väl en bögflagga på bussarna utmärkt!
Citera
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Det har varit så förut, du har inte bevisat ett jävla dugg. Vi som befinner sig i eller runt om Sthlm och inte bara sitter inne vet detta. Hur DU på något sätt missat det vetif.. - Inget pm än ser jag, se till att vakta din käft med sånt där vidrigt skit när du är ute i verkligheten om du inte vill ha konfrontation.. men kom gärna hit och starta något för jag är på dåligt humör just nu. Blir lack på dessa jävla viderflaggor och särskilt när de skändar länders, inkl. vårat lands flagga med psyop-viderpropagandan. (RIV) ska ta en bildjävel snart bara för att få idioter som förnekar vad SL sysslar med OCH HAR GJORT ANDRA ÅR MED att hålla tyst om att det inte skulle vara så, för de har de gjort flera gånger. Som sagt - en till har redan bekräftat detta i tråden, och vi ljuger inte - vad fan skulle vi göra det för.

VEM på SL är ansvarig! 😤
Senast redigerad av Room531 2026-07-27 kl. 19:07.
Citera
2026-07-27, 19:06
Medlem
Room531s avatar
https://ibb.co/3mfXD4Jd

och direkt efter åkte en blå förbi med. Ja stadsbussar också. Så hur fan kan du förneka det... Givet att jag inte kan ta bild på bussar från tidigare år men garanterar har de gjort så här förr, så sluta ljug - vet inte varför du försöker ens.
Citera
2026-07-27, 19:07
Medlem
Citat:
Ännu värre än att de sprider den vidriga psyop-propagandan är att de skändar svenska flaggan med det! 😤😤😤

Åt helvete med SL för vad de gör.

Hur fan kan det tillåtas!

Hur påverkar det här ditt liv på ett negativt vis? Några flaggor på en buss, jobbigt.
Rannsaka dig själv.
Citera
2026-07-27, 19:11
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Hur påverkar det här ditt liv på ett negativt vis? Några flaggor på en buss, jobbigt.
Rannsaka dig själv.
Du tycker det är helt normalt och rätt med denna vidriga sjuka psyop-propaganda i all jävla globalistmedia, indoktrineringssystem osv? Ska det ses av alla, inklusive ungar anser Du? - I land efter land i norr och "väst", i det offentliga och all möjlig media, skola osv bara sådär, med allt sjukt de står för? Vilka är det som driver det? Det är förargelseväckande & stört rakt igenom, helt mentalrubbat - vad propagandan står för är både vidrigt och illsint, drivet av utländska intressen som INTE vill oss väl. Det hör INTE hemma här.
Senast redigerad av Room531 2026-07-27 kl. 19:14.
Citera
2026-07-27, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Rannsaka dig själv.
Det påverkar definitivt folk negativt med såna destruktiva/ falska symboler som ingen normal människa har kontroll över. Det är ett övergrepp på vanligt folk rent psykiskt. Symboler har väldigt stor kraft i sig.
Citera
2026-07-27, 19:16
Medlem
Citat:
Du tycker det är helt normalt och rätt med denna vidriga sjuka psyop-propaganda i all jävla globalistmedia, indoktrineringssystem osv? Ska det ses av alla, inklusive ungar anser Du? - I land efter land i norr och "väst", i det offentliga och all möjlig media, skola osv bara sådär, med allt sjukt de står för? Vilka är det som driver det? Det är förargelseväckande & stört rakt igenom, helt mentalrubbat - vad propagandan står för är både vidrigt och illsint, drivet av utländska intressen som INTE vill oss väl. Det hör INTE hemma här.

Är du muslim? Ska du agera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in