2026-07-27, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
Det påverkar definitivt folk negativt med såna destruktiva/ falska symboler som ingen normal människa har kontroll över. Det är ett övergrepp på vanligt folk rent psykiskt. Symboler har väldigt stor kraft i sig.

Vilka är vanligt folk?
Vill du ha en svastika på bussarna?
Citera
2026-07-27, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Vilka är vanligt folk?
Vill du ha en svastika på bussarna?
Det vore ett grovt övergrepp. . Fattar egentligen inte vad du menar. Har du huvet uppochner. Kolla i spegeln.
Citera
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Är du muslim? Ska du agera?
Nej islam är en annan typ av terrorideologi. Ser du inte att man pushar för blodiga konflikter i norr genom att på samma gång driva på denna psy op med allt som hör till och samtidigt massimportera en stenåldersskult som vill mörda dem..? Båda två i ungefär samma veva. (Det hade f.ö. räckt med den andra för samma mål.) Förvånad att inte fler jihad-attacker skett, det var väl någon i Tyskland nyss, men det kommer mer, mycket mer förr eller senare - var så säker. Jag tänker då inte stå i vägen, båda är helt från vettet. & ingen av dessa terrorideologier hör hemma här.
Senast redigerad av Room531 2026-07-27 kl. 19:45.
Citera
Medlem
Av samma anledning som en fiende-nation hissar sin flagga på ditt torg.
Man vill visa dominans, att man har vunnit.
Citera
2026-07-27, 19:27
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Priderörelsen har upphört vara en organisation för HLBTQ+ personers rättigheter och är nu ett politiskt vänsterjippo. Fattar inte SL det? Varför sprider SL politisk propaganda under Prideveckan?
SL har uppgiften att sköta kollektivtrafiken och ska vara neutralt.
För att på ett enkelt sätt förklara varför det ligger en doft av vaselin och rövsvett över staden.
Citera
2026-07-27, 19:38
Medlem
BerraByggers avatar
SL har väl gjort detta i många år? Samma som Svenska kyrkan, kommuner, etc. Hjärntvätt att normalisera det.
Citera
2026-07-27, 19:44
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Priderörelsen har upphört vara en organisation för HLBTQ+ personers rättigheter och är nu ett politiskt vänsterjippo. Fattar inte SL det? Varför sprider SL politisk propaganda under Prideveckan?
SL har uppgiften att sköta kollektivtrafiken och ska vara neutralt.

Prideflaggan är neutral.
Den är som en skyllt som betyder "varning för bögar". SL varnar oss när det är bögsäsong.
Då kan du ta bilen istället, om du inte vill se vuxna män med maskara och magtröja.
Citera
2026-07-27, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a-mortal
Prideflaggan är neutral.
Den är som en skyllt som betyder "varning för bögar". SL varnar oss när det är bögsäsong.
Då kan du ta bilen istället, om du inte vill se vuxna män med maskara och magtröja.
Hahaha. Bra inlägg.
Citera
2026-07-27, 19:48
Medlem
Stockholm har ju valt HBTQ..., islamism, kommunism osv politiska partier. Därav följer allt med vad de står för.
Citera
2026-07-27, 19:51
Medlem
Room531s avatar
a-mortal har en poäng. Det är en symbol för "håll distans" . 🤢

Dock borde ansvariga för att förmedla vidare psyop-viderpropagandan inom t.ex. SL göras kända. För vad de sysslar med är närmast kriminellt, högst olämpligt som bäst, förräderi som värst.
Citera
2026-07-27, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Det har varit så förut, du har inte bevisat ett jävla dugg. Vi som befinner sig i eller runt om Sthlm och inte bara sitter inne vet detta. Hur DU på något sätt missat det vetif.. - Inget pm än ser jag, se till att vakta din käft med sånt där vidrigt skit när du är ute i verkligheten om du inte vill ha konfrontation.. men kom gärna hit och starta något för jag är på dåligt humör just nu. Blir lack på dessa jävla viderflaggor och särskilt när de skändar länders, inkl. vårat lands flagga med psyop-viderpropagandan. (RIV) ska ta en bildjävel snart bara för att få idioter som förnekar vad SL sysslar med OCH HAR GJORT ANDRA ÅR MED att hålla tyst om att det inte skulle vara så, för de har de gjort flera gånger. Som sagt - en till har redan bekräftat detta i tråden, och vi ljuger inte - vad fan skulle vi göra det för.

VEM på SL är ansvarig! 😤

Hahah du är en sådan jävla clown.
Varför ska jag ge min adress till en tönt på Flashback? Hahahah
Citera
2026-07-27, 20:02
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Hahah du är en sådan jävla clown.
Varför ska jag ge min adress till en tönt på Flashback? Hahahah
jag sa att jag skulle säga vart JAG befinner mig ditt låg-iq-spån om du vill vara så där käftig utanför ditt tangentbord. Jag struntar i vart du bor - åter igen - idiot. Och lögnare är du med därtill.

edit: Tvärsäkert har du gång på gång påstått att SL inte flaggar för vider psyop-propagandan tillsammans med svenska flaggan, skändar länders flagga (inte bara Sverige kan man anta) men enligt dig aldrig gjort - trots att två andra har bekräftat det redan med i tråden och du, med resten har fått bildbevis från idag att du är en lögnare. Av vilken anledning kan bara du veta.

Bryr mig inte, men du är en lögnare.
Senast redigerad av Room531 2026-07-27 kl. 20:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in