2026-07-27, 17:34
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
Jag befarar att poliser kommer att gå i pridetåget med polismärkta T-shirts. De ska ju vara neutrala enligt polismyndigheten och inte bära uniform. Fast rikspolischefen gick i Malmös pridetåg, så var det med den neutraliteten.

Menar du att rikspolischefen inte har rätt att gå i ett Pridetåg på fritiden? Vill du ha en polisstat i Sverige?
Citera
2026-07-27, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Därför det inte är politiskt vänsterjippo utan en fest för HBTQ människor och alltid retar det någon litet högerspöke på flashback!
I högsta grad politiskt. SD tillåts inte delta, vilket dom i och för sig inte vill heller. Men vänster så långt det går. De korkade HBTQmänniskorna (vilka jag själv tillhör förutom att jag skulle vara korkad då) är så navelskådande i sig själva så dom fattar ingenting.
Citera
2026-07-27, 17:36
Medlem
Citat:
Menar du att rikspolischefen inte har rätt att gå i ett Pridetåg på fritiden? Vill du ha en polisstat i Sverige?
Hon representerade tydligt POLISEN förstås som nyss påstått att de skulle vara neutrala.
Citera
2026-07-27, 17:37
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
I högsta grad politiskt. SD tillåts inte delta, vilket dom i och för sig inte vill heller. Men vänster så långt det går. De korkade HBTQmänniskorna (vilka jag själv tillhör förutom att jag skulle vara korkad då) är så navelskådande i sig själva så dom fattar ingenting.

Sd tror inte på alla människors lika värde så de har ingenting på Pride att gör! Det borde du veta om du är bög eller flata!
Citera
2026-07-27, 17:38
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Hon representerade tydligt POLISEN förstås som nyss påstått att de skulle vara neutrala.

Går hon på sina fritid representerar hon bara sig själv!
Citera
2026-07-27, 17:40
Medlem
BevarsMilderPengs avatar
Citat:
Priderörelsen har upphört vara en organisation för HLBTQ+ personers rättigheter och är nu ett politiskt vänsterjippo. Fattar inte SL det? Varför sprider SL politisk propaganda under Prideveckan?
SL har uppgiften att sköta kollektivtrafiken och ska vara neutralt.

För att sådana som du finns.
Citera
2026-07-27, 17:47
Medlem
Citat:
Sd tror inte på alla människors lika värde så de har ingenting på Pride att gör! Det borde du veta om du är bög eller flata!
”Människors lika värde” är en floskel som tappat allt innehåll om det nånsin funnits nåt däri. Floskeln har tappat sitt värde precis som Priderörelsen har tappat sitt.
SD bejakar i allra högsta grad HBT…osv människorna sina värden och rättigheter. Men okunniga människor med begränsad fattningsförmåga vill helst ljuga bort detta faktum.
Citera
2026-07-27, 17:51
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Ingen aning, hela pride är rätt vidrigt.🤮
Citera
2026-07-27, 17:56
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
”Människors lika värde” är en floskel som tappat allt innehåll om det nånsin funnits nåt däri. Floskeln har tappat sitt värde precis som Priderörelsen har tappat sitt.
SD bejakar i allra högsta grad HBT…osv människorna sina värden och rättigheter. Men okunniga människor med begränsad fattningsförmåga vill helst ljuga bort detta faktum.

Nej Sd anser att du är äcklig men det vet du redan!
Citera
2026-07-27, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Ingen aning, hela pride är rätt vidrigt.🤮
Vulgärt vänsterjippo med gråa urtråkiga flator i släptåg. Tjoar och hojtar fast de är meningslösa töntar.
Citera
2026-07-27, 18:05
Medlem
KonungHonungs avatar
Snart lanserar de väl rasblandningpropaganda också.
Citera
2026-07-27, 18:05
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
För att reta dig och mig.
Alla andra godhetsknarkare är så lyckliga att förföljelserna av bögar nu äntligen börjar avta!

De borde istället resa till Iran och protestera, där dom fängslas och avrättas.
Varför tror musslorna att de måste vara sin guds svärd?

https://www.svd.se/a/GMlqOV/hbtq-aktivister-doms-till-doden-i-iran

Det är några jävla nötter som sitter på toppen som anser att bolaget ska vara solidariska och tycka rätt och helt plötsligt ska det visas upp för alla och dessutom tvinga förare som kanske inte alls står för detta köra med skiten ändå.
Jag har inget emot HBTQ-folk men jag är absolut inte för detta med pride och all dynga det drar med sig. När får vi hetropar springa runt halvnakna en hel vecka i stockholm?

Mycket av det som visas på pride är helt och hållet förbjudet alla andra dagar i veckan på stan men helt plötsligt så är det bara att köra på och det ska vara någon jävla familjefest av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in