2026-07-27, 16:45
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Nu är jag emot att pride används som det gör, då jag anser att det är extremt politiskt laddat.

Men hur fasen skändar de svenska flaggan?

Om den svenska flaggan används i pridesammanhang så spiller lite av det äckliga över. Vi skall skydda svenska flaggan för sådant, på samma sätt som vi skyddar oss själva mot HIV, syfilis och andra bögsjukdomar.
Citera
2026-07-27, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Om den svenska flaggan används i pridesammanhang så spiller lite av det äckliga över. Vi skall skydda svenska flaggan för sådant, på samma sätt som vi skyddar oss själva mot HIV, syfilis och andra bögsjukdomar.

Citat:
Ursprungligen postat av Room531
De flaggar svenska flaggan vid sidan om psy op-viderflaggan. 😤 Man blir förbannad, det är förargelseväckande.

RIV & måla över viderpropagandan vart än ni ser.

Fast svenska flaggan används ju inte ihop med prideflaggan på SL-bussarna. SL bussar har bara svenska flaggor på flaggdagarna
Citera
2026-07-27, 17:02
Medlem
oligarkss avatar
(FB) Varför finns det regnbågsflaggor på bussar?
Citera
2026-07-27, 17:08
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Fast svenska flaggan används ju inte ihop med prideflaggan på SL-bussarna. SL bussar har bara svenska flaggor på flaggdagarna
Driv inte. Ska jag ta en bild?? Du får dock vänta en stund för jag är inte på en plats just nu där bussar åker förbi.

Såg precis en buss för tio min sen som hade en nedriven psyop flagga dock, och därmed bara Sveriges flagga.. Hela bunten av psyopviderflaggor borde rivas ned. Vad fan sysslar SL med!
Senast redigerad av Room531 2026-07-27 kl. 17:14.
Citera
2026-07-27, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OstermalmWeeknd
Vår bedömning är att nära 90 procent stockholmare stöder Pr1de och att lika många stöder att Stockholms Stad och S L flaggar och hyllar evenemanget och den av vänsterkrafter hi-jackade organisationen bakom. Också R F S L är styrt av vänsterkrafter.

Vilka är VI - faktum är att SL får betalt för att vara BumBoy-Shame-flaggbärare o det gör
det svårare för chaffisar att vägra köra utan BumBoy-Shame-flaggor.

Om det är statsmedel kommunmedel eller BumBoy medel som betalar vet jag inte.

Men Ankdammspolisen har också rekryterat Bumboy/Läbb o har BumBoy/Läbb streckade saker
Citera
2026-07-27, 17:09
Medlem
Jag befarar att poliser kommer att gå i pridetåget med polismärkta T-shirts. De ska ju vara neutrala enligt polismyndigheten och inte bära uniform. Fast rikspolischefen gick i Malmös pridetåg, så var det med den neutraliteten.
Citera
2026-07-27, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Driv inte. Ska jag ta en bild?? Du får dock vänta en stund för jag är inte på en plats just nu där bussar åker förbi.

Såg precis en buss för tio min sen som hade en nedriven psyop flagga dock, och därmed bara Sveriges flagga.. Hela bunten av psyopviderglaggor borde rivas ned. Vad fan sysslar SL med!
Det är inte flaggdag idag 27 juli ändå kör bussarna med en svensk flagga OCH en prideflagga. Vad är det för fel på de bestämmande…
Citera
2026-07-27, 17:13
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
Det är inte flaggdag idag 27 juli ändå kör bussarna med en svensk flagga OCH en prideflagga. Vad är det för fel på de bestämmande…
De har gjort så här flera år förut också. 😤

RIV.
Citera
2026-07-27, 17:15
Avslutad
Dåligt att flagga med vad många uppfattar som politiska och sexuellt laddade flaggor.
Citera
2026-07-27, 17:19
Medlem
Det är för att du ska veta att det finns många färger i världen......
Citera
2026-07-27, 17:26
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Priderörelsen har upphört vara en organisation för HLBTQ+ personers rättigheter och är nu ett politiskt vänsterjippo. Fattar inte SL det? Varför sprider SL politisk propaganda under Prideveckan?
SL har uppgiften att sköta kollektivtrafiken och ska vara neutralt.

Därför det inte är politiskt vänsterjippo utan en fest för HBTQ människor och alltid retar det någon litet högerspöke på flashback!
Citera
2026-07-27, 17:29
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Priderörelsen har upphört vara en organisation för HLBTQ+ personers rättigheter och är nu ett politiskt vänsterjippo. Fattar inte SL det? Varför sprider SL politisk propaganda under Prideveckan?
SL har uppgiften att sköta kollektivtrafiken och ska vara neutralt.

Sosseriets och vänsterpackets tentakler har inte huggits av i alla förvaltningar ännu

RÖSTA RÄTT.... snart val, gör din plikt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in