2026-07-27, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Varför drar du in Europa? Iman frågar på ett svenskt forum. Och då är det väl ändå Sverige vi bör hålla oss till. Och här är det ovanligt med stringbikini.

Finns inga regler som säger att det måste handla om Sverige.

Och uppenbarligen är det inte ovanligt i Sverige heller eftersom TS ser det på svenska stränder hela tiden. Dina observationer på det lokala pensionärsbadet ger jag inte mycket för.
Citera
2026-07-27, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88

Och uppenbarligen är det inte ovanligt i Sverige heller eftersom TS ser det på svenska stränder hela tiden. Dina observationer på det lokala pensionärsbadet ger jag inte mycket för.

Han frågar på ett svenskt forum och vill ha svar på om kvinnor/tjejer skäms över att bära stringbikini och har synpunkter på att kvinnor går runt I stringbikini i Sverige. Men då det är så pass ovanligt i Sverige, så vore det kanske bättre att han ställer sina frågor till kvinnor i de länder där tex. Du ser att stringbikini är vanligt förekommande.

Iman har inte besökt en svensk strand på 10 år, enligt hans egen utsaga. Han ser stringbikini på Tiktok. Eftersom hans algoritmer är inställda på att finna sådana klipp till honom.
Citera
2026-07-27, 15:37
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Tänker fråga dig hur du ser på 13 eller 14 år gamla kvinnor/tjejer som bär på stringbikini? Undrar detta eftersom du har konsekvent skrivit på FB hur 13 och 14 åringar är barn. Om man då sexualiserar "barn" genom att dessa bär på stringbikini som visar nästan hela röven, är du då okej med detta?

Som exempel, titta på dessa videor, detta är en 14 år gammal kvinna från Hawaii (Taylor heter hon)

https://www.youtube.com/watch?v=UsMCj7CdGhk&t=3s

I videon ovan kan du titta 4.15 in i videon, titta också 8.32 in i videon där du får en väldigt klart syn på hela hennes röv, du kan också pausa videon 8.34

Här är ännu en video av henne (det är hon till vänster i början av videon)

https://www.youtube.com/watch?v=x6xAk2lB_kY

I denna videon var hon 13 år gammal! Titta 1.28 in i videon och pausa 1.31 in i videon så ser du hennes stringbikini som visar hennes röv.

Ännu en video

https://www.youtube.com/watch?v=yJc-2f03qM4&t=1s

Titta 1.40 i videon. Du ser hennes röv i stringbikini flera gånger. Titta sedan 7.48 in i videon, efter 7.55 in i videon ser du väldigt klart hennes stringbiki och hennes röv.

Ytterliggare en video med henne

https://www.youtube.com/watch?v=Xn1FijrOtNo

Pausa 3.38 in i videon

Slutligen, titta på denna videon

https://www.youtube.com/watch?v=-1ux6NiKq40&t=317s

Slå upp 5,45 in i videon och titta på hon till höger. Hon ser väldigt ung ut eller hur? Kan inte vara äldre än 15 år. Förmodligen 12 eller 13 år gammal.

Några sekunder senare ser du henne i stringbikini. Du kan pausa videon 4 sekunder senare, 5.49 in i videon. Slå upp sedan 13.03 in i videon och du ser henne till vänster i bilden. Du ser hur ung hon är. Sen pausar du 13.25 in i videon. Titta på hennes stringbikini och hur man ser hennes röv.

------------------

Vill verkligen veta om du är okej med detta? För enligt dig är 13 och 14 åringar barn. Och dessa 13 och 14 åringar visar ju hela sin röv offentligt i dessa stringbikini. Och inte nog med det, utan nu väljer denna personen som skapat detta kontot på Youtube att visa dessa 13-14 åringars rövar för hela världen på Youtube. Är du okej med detta?
Vem bryr sig utom du som sexualiserar både stringbikini och 13-åringar?
Citera
2026-07-27, 15:40
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Vad har kranvatten att göra med någonting här? Vad är meningen med detta inlägget?

Allt det du skriver gäller även er etniska svenskar. Ni kan och borde också klaga på det västerländska liberala samhället och på hur det ser ut, för en vettig anständig människa kommer också inse hur ruttet och sjukt dagens samhälle är.
Det enda jag kan klaga på är att vi inte kan kasta ut uppenbara talibaner som dig.

Men samhället har sagt att du får vara här så då får jag acceptera det.
Citera
2026-07-27, 15:41
Medlem
Citat:
Han frågar på ett svenskt forum och vill ha svar på om kvinnor/tjejer skäms över att bära stringbikini och har synpunkter på att kvinnor går runt I stringbikini i Sverige. Men då det är så pass ovanligt i Sverige, så vore det kanske bättre att han ställer sina frågor till kvinnor i de länder där tex. Du ser att stringbikini är vanligt förekommande.

Iman har inte besökt en svensk strand på 10 år, enligt hans egen utsaga. Han ser stringbikini på Tiktok. Eftersom hans algoritmer är inställda på att finna sådana klipp till honom.

Står ingenting i TS om att det bara gäller Sverige. Finns dessutom mycket svenska turister på stränder ute i Europa så givetvis är många av de stringbärande tjejerna jag sett svenskor.

Och att det skulle vara ovanligt i Sverige tror jag inte heller på. På stränderna du besöker möjligen. På mer hippa stränder med mycket unga människor lär det vara betydligt vanligare.
Citera
2026-07-27, 15:43
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Om det var ovanligt då så är det ju vanligare nu än då eftersom det är vanligt nu.

Jag har varit på flera olika stränder i Europa den här sommaren och jag kan intyga att minst 9 av 10 tjejer och unga kvinnor har string. Det är sällan man ser någon som inte har det. String är definitivt normen idag.

Att du inte sett någon vid någon obskyr sjö eller på ditt lokala pensionärsbad förändrar inte den saken.
Sett max fem med stringbikini i sommar totalt och då har jag varit på både väst- och ostkusten.
Citera
2026-07-27, 15:45
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:

Ts har ju inte varit på en badstrand på tio år enligt egen utsago.
Citera
2026-07-27, 15:45
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Det är du som sexualiserar stringbikini. Inte jag. Jag ser inget sexuellt alls i stringbikini. Tycker snarare att det är ohygieiniskt plagg. Men fritt för folk att bära som är av annan uppfattning... vi lever i ett fritt land.

Har ett barn under 18 år på sig stringbikini, så är det väl inget jag bryr mig nämnvärt om. Barnet vill förmodligen klä sig som kompisarna eller mamma eller storasyster.

Att du däremot sitter och sexualiserar barn (med stringbikini eller med baddräkt whatever) är sjukt! Sök vård för det!

Kvinnan/tjejen är 13 år gammal! Enligt din egen logik är hon ett litet barn.

Och hon visar upp sig i stringbikini där hon visar nästan hela sin röv. Och du är okej med det?

Med en person du anser vara ett litet barn! Så du är okej med att ett "barn" visar hela sin röv offentligt? Låt mig fråga dig, hade du också varit okej med att hon är topless offentligt också? Eller drar du gränsen där? Vid brösten? Varför?

Du kan verkligen inte artikulera dina åsikter på ett vettigt sätt
Citera
2026-07-27, 15:50
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Vem bryr sig utom du som sexualiserar både stringbikini och 13-åringar?

Vem sexualiserar vad nu?

Det är dessa personer som sexualiserar 13 åringar genom att dessa 13 åringar visar hela sin röv offentligt i stringbikini. Det är samhället som sexualiserar 13 åringar då man låter dem blotta hela sin röv för allihopa.

Och kom inte och säg att en röv inte är sexualiserat, när alla människor med fungerande hjärna förstår att en röv är en sexualiserad kroppsdel!
Citera
2026-07-27, 15:51
Medlem
Citat:
Står ingenting i TS om att det bara gäller Sverige. Finns dessutom mycket svenska turister på stränder ute i Europa så givetvis är många av de stringbärande tjejerna jag sett svenskor.

Och att det skulle vara ovanligt i Sverige tror jag inte heller på. På stränderna du besöker möjligen. På mer hippa stränder med mycket unga människor lär det vara betydligt vanligare.

Om han frågar på ett svenskt forum, där i princip bara svenskar, några få danskar och några få norrmän huserar. Så är det underförstått att han syftar på Sverige.

Hur vet du att de du har sett är svenskor?

Det är ovanligt I Sverige. Jag har varit både vid sjöar, hav, pooler, badhus i år . Hippa ställen och vanliga ställen. Senast jag såg stringbikini var 2022. På samma ställen jag har badat på de senaste åren. 2022 var det vanligare. Nu verkar vanlig bikini vara det populäraste.
Citera
2026-07-27, 15:52
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det enda jag kan klaga på är att vi inte kan kasta ut uppenbara talibaner som dig.

Men samhället har sagt att du får vara här så då får jag acceptera det.

Du tycker att även 13 åringar som ni ser som "barn" ska bära stringbikini och du ser det som normalt. Ni är genuint sjuka människor
Citera
2026-07-27, 15:53
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Vem sexualiserar vad nu?

Det är dessa personer som sexualiserar 13 åringar genom att dessa 13 åringar visar hela sin röv offentligt i stringbikini. Det är samhället som sexualiserar 13 åringar då man låter dem blotta hela sin röv för allihopa.

Och kom inte och säg att en röv inte är sexualiserat, när alla människor med fungerande hjärna förstår att en röv är en sexualiserad kroppsdel!
Skinkor är inte något sexuellt förutom i dina ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in