2026-07-27, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ja, det är väldigt ovanligt. Har inte sett en enda på stränderna denna sommar!

Här har du ett klipp från Tylösand 2023, 17 minuter.
Är bara 8 kvinnor som bär string på stranden (av hundratals kvinnor och tjejer). Övriga bär vanliga bikinis, baddräkter eller strandklänningar så man inte ens ser vad de har för badkläder på sig. De som bär string ligger och solar baken. Endast en går mot havet. Och detta var alltså 2023.
https://www.youtube.com/watch?v=KIMHnFtoCiY

Varberg, 2015. Inte en enda med stringbikini!
https://www.youtube.com/watch?v=8ThRJjeQMSw

2023 och 2015 är inte 2026.

Detta har exploderat de senast ca 2 åren. Idag har mer eller mindre alla tjejer stringbikini på stranden. Minst 90%.
Citera
2026-07-27, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88

Detta har exploderat de senast ca 2 åren. Idag har mer eller mindre alla tjejer stringbikini på stranden. Minst 90%.
Väldigt märkligt att din vän imamen skickade ett klipp (2026) att man såg typ endast 1 kvinna gå runt i stringbikini. Och inget barn, vuxen tex verkade ta illa vid sig! Dom hade fullt upp med sitt.
Vartör blir ni kränkta över och se kvinnliga rumpor?
Ingen annan normal människa verkar ju bli det!'

Däremot att sola topless var vanligare förr, blev män traumatiserade av det? Nä, endast kåtgubbarna som smög i buskarna och drog i skinnballlorna, det var däremot obehagligt för barn och kvinnor!
Senast redigerad av Redrum.187 2026-07-27 kl. 00:57.
Citera
2026-07-27, 07:33
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermi-Tage
Ja det är så i den sekuiariserade delen av världen. Man kan tycka vad man vill om det men vi har kommit överens om att det är OK - lite som att man tvingar kvinnor att bära burka i Afghanistan, men med den stora skillnaden att kvinnor själv väljer klädseln.

Om jag hade en dotter skulle jag inte vilja att hon visat röven för hela stranden.

Avslutningsvis: Om vi ska förbjuda string, ska vi då också förbjuda slöja?

Ni har inte kommit överens om någonting utan det är det liberala etablisemanget som styr hela vårt samhälle som bestämt någonting och sen har man blivit hjärntvättade till att acceptera det. Till exempel var bikinin en uppfinning som de flesta inte ville ha under 1950 talet och inte ville bära. Men efter att företagen började massproducera och sälja bikini så blev det normaliserat.

Samma med topless. Anledningen till att kvinnor inte är topless idag är för att bikiniföretagen tjänar väldigt mycket pengar på att sälja bikinitoppar och marknadsför därför dessa hårt. Man har gjort det till mode och därför täcker kvinnor sina bröst idag.

Väldigt många saker har startats från toppen och neråt för att sedan bli normaliserat. Finns många sådana exempel i livet.

Citat:
Om jag hade en dotter skulle jag inte vilja att hon visat röven för hela stranden.

Ja, det är bra men detta räcker inte.

Tänk dig någonting som dagens liberala samhälle inte accepterar och säg samma sak. Att du själv personligen är emot det men att du inte bryr dig om andra personer gör det. Det håller inte. Om du accepterar att andra kvinnor kan visa sin röv för hela stranden så accepterar du detta, även om du personligen inte gillar detta och inte vill att din dotter ska visa sin röv på detta sättet.

Citat:
Avslutningsvis: Om vi ska förbjuda string, ska vi då också förbjuda slöja?

Vilken korkad fråga. Nej, vi ska förbjuda string då det är en form av blottning och där det handlar om att man är i princip naken och utan kläder. Vi ska inte förbjuda folk från att vara påklädda, oavsett om det handlar om huvudduk (som är en del av Sveriges tradition och kultur) eller jeans eller hoodies eller klänningar. Det är inte det jag pratar om. Jag pratar om nakenhet.
Citera
2026-07-27, 07:45
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Du verkar inte förstå hur vidrigt och sjukt och ruttet detta beteendet hos kvinnor är.

Jag har nu sett walking videor från Tyskland och andra ställen i Europa. Det är som en skräckfilm. Du har kvinnor i Tyskland som går runt i stringbikini som inte ens täcker 2 % av röven rakt framför småbarn. Alltså en kvinna visar 98 % av sin röv rakt framför småbarn. Denna fittan väljer att göra detta helt utan skam och anständighet.

Du har kvinnor som ställer sig utanför en strandrestaurang med ryggen vänd i stringbikini där hon visar hela sin röv för allihopa. För barn, för äldre män, för familjer, för allihopa. Hon bara står där med ryggen vänd utanför en strandrestaurang och blottar sin röv för allihopa helt utan skam.

Du har kvinnor som går runt och badar i stringbikini i en vattenpark där åtminstone 50 % är barn med sina föräldrar.

Detta är inte bara "mode", detta är en symbol för hur förfallna kvinnor är i dagens samhälle. Kvinnor är helt ruttna, sjuka och vidriga idag.
Barn bryr sig inte om en bar rumpa. Barn ser inget sexuellt med bar hud.

Det är du som förväxlar könsorgan med bara skinkor och kallar det för blottning.

Vi skambelägger inte hud i Sverige eftersom hud inte är sexuellt.

Hur många timmar per dygn lägger du på att söka efter stringbikinis på internet?

Din mani är sjuk.
Citera
2026-07-27, 07:49
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Du är en sjuk människa. Hela ert samhälle är sjukt. Enligt dig kan en kvinna helt blotta röven och gå med bar röv framför alla och du hade varit helt okej med detta. Det är du som borde söka hjälp.
Varför skriver du "ert samhälle" när du påpekar att du är en del av samhället då någon föreslår att du skulle trivas bättre i ett land som delar dina värderingar?
Citera
2026-07-27, 07:49
Medlem
Citat:

Som sagt: jag såg fler med string år 2022 än nu. Det var vanligare för några år sedan, men även då ovanligt. I år har jag inte sett någon med stringbikini, vare sig vis havet, sjöar eller pooler.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-07-27 kl. 07:58.
Citera
2026-07-27, 07:50
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:

Jag har sett kanske max fem stringbikinis i sommar och då har jag varit på på både väst- och ostkusten.
Citera
2026-07-27, 07:54
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ni har inte kommit överens om någonting utan det är det liberala etablisemanget som styr hela vårt samhälle som bestämt någonting och sen har man blivit hjärntvättade till att acceptera det. Till exempel var bikinin en uppfinning som de flesta inte ville ha under 1950 talet och inte ville bära. Men efter att företagen började massproducera och sälja bikini så blev det normaliserat.

Samma med topless. Anledningen till att kvinnor inte är topless idag är för att bikiniföretagen tjänar väldigt mycket pengar på att sälja bikinitoppar och marknadsför därför dessa hårt. Man har gjort det till mode och därför täcker kvinnor sina bröst idag.

Väldigt många saker har startats från toppen och neråt för att sedan bli normaliserat. Finns många sådana exempel i livet.

Tänk dig någonting som dagens liberala samhälle inte accepterar och säg samma sak. Att du själv personligen är emot det men att du inte bryr dig om andra personer gör det. Det håller inte. Om du accepterar att andra kvinnor kan visa sin röv för hela stranden så accepterar du detta, även om du personligen inte gillar detta och inte vill att din dotter ska visa sin röv på detta sättet.

Vilken korkad fråga. Nej, vi ska förbjuda string då det är en form av blottning och där det handlar om att man är i princip naken och utan kläder. Vi ska inte förbjuda folk från att vara påklädda, oavsett om det handlar om huvudduk (som är en del av Sveriges tradition och kultur) eller jeans eller hoodies eller klänningar. Det är inte det jag pratar om. Jag pratar om nakenhet.
Är det bättre att vi hjärntvättas till att bada i burkini?
Citera
2026-07-27, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Jag har sett kanske max fem stringbikinis i sommar och då har jag varit på på både väst- och ostkusten.

Jag har inte sett någon... har badat i både hav, sjöar och pooler hela detta året.

Sist jag såg en och annan stringbikini var vid poolbad 2022.

Verkar som TS främst finner dessa stringbikinis online...
Citera
2026-07-27, 08:01
Medlem
Citat:

Stringbikini är att vara påklädd och skyla underlivet och analen.

Blotta sig är att visa underlivet. Vilket alltså inte sker med Stringbikini.
Citera
2026-07-27, 08:02
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag har inte sett någon... har badat i både hav, sjöar och pooler hela detta året.

Sist jag såg en och annan stringbikini var vid poolbad 2022.

Verkar som TS främst finner dessa stringbikinis online...
Han verkar sitta dygnet runt och söker efter stringbikinis på internet.

Och eftersom hans sexualitet är skambelagd så projicerar han över skammen till de som bär stringbikinis då han finner dem sexiga.
Senast redigerad av cinmik 2026-07-27 kl. 08:24.
Citera
2026-07-27, 08:20
Medlem
Citat:
I princip varje kvinna jag ser på Tiktok har stringbikini på sig, där man ser 95 % av röven.

Jag undviker verkligen att gå på stranden under sommaren, på grund av hur kvinnor klär sig, men nästan varje gång jag ser en kvinna gå från stranden ser jag henne med stringbikini där man ser 95 % av röven. Bland lite äldre kvinnor är det annorlunda, till exempel kvinnor över 30 års ålder har vanliga bikini på sig, men bland yngre kvinnor är det extremt vanligt med stringbikini.

Här är ett exempel på vad jag syftar på

https://www.tiktok.com/@brunettensunniva/video/7591435260689239318

Har du hört talas något om hur algoritmerna fungerar online?
Du får titta lite mer på huckledamer online, så slipper du få upp det där i ditt flöde.

Här har du något som nog passar bättre!
Klick på den ett antal gånger, så får du nog också ordning på dina algoritmer.
https://youtu.be/qkBG42i4BV8?si=w8BlZfP_m6z65AW9
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in