2026-07-26, 20:37
Medlem
Jag vill veta hur mycket pengar hon fick för detta.
Citera
2026-07-26, 20:45
Medlem
DetBaraBlirs avatar
Jag lever ihop med en tatuerare, så jag vet att det förekommer mycket opassande and What not, både från tatuerare (män syftar jag på) och kvinnliga kunder.

Men någonting i det här matchar inte, det är mycket i storyn som lixom inte funkar, av det lilla man fått reda på.
Citera
2026-07-26, 21:15
Medlem
Mbabbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Skicklig multitasking!

Han stoppade alltså fingrarna i fittan medans han tatuerade. Och samtidigt filmade hon och sa åt honom att sluta?

Kanske får vi veta mer snart. Att dom samtidigt jonglerade med 8 apelsiner.
Nu ska du inte överdriva, det var bara 7 apelsiner de jonglerade med samtidigt som han tatuerade och pullade henne i fittan och hon stönade och hade spasmer av välbehag och filmade sexakten.
Det låter ju som en porrfilm.
Citera
2026-07-26, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Var det inte någon Afrikan-invandrare som blev frikänd för inte så länge sedan för att ha överfallit en vilt främmande svensk tonårstjej och körde in fingrarna i henne, just med motiveringen att det "bara" var fingrarna och att det inte pågått "varaktigt"? Varför döms isf denne tatuerare hårdare när det andra fallet med Afrikanen varit än "grövre"?

Jag tror att i fallet du tänker på dömdes han också till tre års fängelse för våldtäkt. Dock inte grov våldtäkt, av skälen du nämnde, vilket krävdes för utvisning.
Citera
2026-07-26, 21:37
Medlem
Citat:
Kan det ha varit att hon väntade tillräckligt länge och "lät" honom göra det innan hon sa ifrån just för att hon skulle filma det?

Vad hade hans fingrar i hennes underliv att göra? Hur lång tid det tar att tatuera är väl upp till den som tatuerar. Ännu en man som inte kan styra över sina egna handlingar?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2026-07-26 kl. 21:39.
Citera
2026-07-27, 00:32
Medlem
norther1s avatar
Jaha. Vem är denna tatuerare då?
Citera
2026-07-27, 01:36
Medlem
Som vanligt, dålig journalism. Man behöver veta var det tatuerades för att kunna veta hur mycket kläder som behövdes tas bort. Gissar att det var precis ovanför trosorna. Likaså behöver man nog behöver hålla i det som ska märkas för att strecka skinnet. Nu är det mest lösryckta ord, händelser och känslor. Dock ovidkommande saker som "Samtidigt som kvinnan tatuerades skrev hon till sin väninna eftersom hon kände sig så obekväm."

Så en kvinna som känner obehag mejlar en vän istället för polis eller bara tar sig från platsen? Det bevisar dock inget. Hon kunde ju bara behövt gå på toa och ringt 112. Istället börjar hon filma först och ber honom sluta sen. Då var hon tydligen inte rädd längre. Sen förstår jag mig inte på företagare eller ens personal som blandar ihop sitt yrke med privatliv. Är ett finger i musen detsamma som ett fullbordat överfallsvåldtäkt idag i påföljd? Det känns inte riktigt lika mycket övergrepp.
Citera
2026-07-27, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Så en kvinna som känner obehag mejlar en vän istället för polis eller bara tar sig från platsen? Det bevisar dock inget. Hon kunde ju bara behövt gå på toa och ringt 112. Istället börjar hon filma först och ber honom sluta sen. Då var hon tydligen inte rädd längre. Sen förstår jag mig inte på företagare eller ens personal som blandar ihop sitt yrke med privatliv. Är ett finger i musen detsamma som ett fullbordat överfallsvåldtäkt idag i påföljd? Det känns inte riktigt lika mycket övergrepp.

Hon har byxorna halvt neddragna för att tatueraren sagt att han behöver "komma åt". Sedan börjar han bete sig märkligt. En ganska ovanlig situation så hennes reaktion är inte alls konstig. Särskilt om hon inte tatuerat sig tidigare. Säg att du får prostatan undersökt. Du märker att läkaren pillar lite väl längre och sedan känner du en hand på bollarna. Vad gör du? Perfekt rationellt agerande kan inte förväntas.
Citera
2026-07-27, 03:15
Medlem
Citat:
En tatuerare i 35-års åldern har dömts till tre års fängelse för våldtäkt i en tatueringsstudio i Stockholm. Offret var en kvinnlig kund, som han hade bett klä av sig allt mer. Det slutade med att han stoppade upp fingrarna i henne, varpå hon skrek åt honm att sluta medan hon filmade förlooppet med din telefon. Mannen avbröt då. Trots detta nekade han till anklagelserna och hävdade att det var hon som försökt förföra honom, samtidigt som han bara rört henne vid troskanten. Bevisläget var dock gott i och med filminspelningarna och mannen dömdes.

Är det någon som vet mer om denna händelse?

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/valdtog-kvinna-medan-han-tatuerade-henne
Den naturliga reaktionen vid ett fysiskt övergrepp är att värja sig genom att göra motstånd och frigöra sig – Inte att ta upp telefonen och filma.

Fun fact: Den 1 juli 2026 höjdes schablonersättningen vid våldtäkt från 100.000 kronor till 200.000 kronor. Staten har skapat starka ekonomiska incitament för kvinnor att anmäla män för våldtäkt.

Många betacuckar och simpar stödjer denna radikalfeministiska och mansfientliga utveckling.
Citera
2026-07-27, 09:30
Medlem
Finnes filmen att se ?
Citera
2026-07-27, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Skicklig multitasking!

Han stoppade alltså fingrarna i fittan medans han tatuerade. Och samtidigt filmade hon och sa åt honom att sluta?

Kanske får vi veta mer snart. Att dom samtidigt jonglerade med 8 apelsiner.

Hur handlingsförlamad kan du vara som likställer några fullt görbara handlingar med att jonglera 8 apelsiner? Rullstolsbunden & armlös?
Citera
2026-07-27, 12:09
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetBaraBlir
Jag lever ihop med en tatuerare, så jag vet att det förekommer mycket opassande and What not, både från tatuerare (män syftar jag på) och kvinnliga kunder.

Men någonting i det här matchar inte, det är mycket i storyn som lixom inte funkar, av det lilla man fått reda på.
Kan du ge nåt exempel på opassande beteende från kvinnliga kunder? Låter spännande och lite upphetsande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in