2026-07-26, 18:50
Avstängd
Zeusminhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElakMenSmal
Jo, han duschar så därför förstår jag inte varför han alltid luktar svett men tror han eftersvettas mycket eftersom han tränar så mycket och dessutom sitter i bastun ett tag efteråt. Har inte tänkt på om han använder otvättade kläder men när du säger det är det kanske möjligt. Han tvättar typ hela tiden känns det som men han köper däremot aldrig någonsin nya kläder utan har samma han haft i typ 10 år.

Tack så mycket för dina tips och för att du svarade seriöst!

Så han sitter i en bastu men duschar inte när han har bastat färdigt, inte konstigt att han luktar svett!
Citera
2026-07-26, 19:36
Avslutad
Du kan börja lukta illa.
Då tror jag han reagerar.

Å låt det växa överallt så att hela du ser ut som en buske
Citera
2026-07-26, 19:47
Medlem
Gör som alla andra kärringar.

Knip ihop knäna till han lär sig bättring.

"Du luktar äckel! Här blir det inget raj-raj förän du luktar gott!"
Citera
2026-07-26, 20:12
Avstängd
Du sätter ditt eget värde.
Citera
2026-07-26, 20:41
Medlem
Jag kan vara tillmötesgående till en del saker, men en big no no är lukt... Om personen i frågan luktar illa i muttan, munnen eller övrigt, det får mig att tacka nej.
Där går min gräns faktiskt, och ja, jag har haft min del av den sidan av myntet.

3 år också... Herre jösses...

Och gå inte ner i samma nivå som honom, för att ge igen, då är du ju lika äcklig så lyssna inte på dessa skribenter som säger så är mitt tips.
Citera
2026-07-26, 21:03
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Hej,

Jag vet inte hur jag ska lösa denna situation och vill inte fråga någon jag känner i person eftersom alla mina bekanta såklart vet vem jag är tillsammans med.

Min kille luktar verkligen konstant illa och har gjort det ända sedan vi träffades för tre år sedan även om det var något bättre i början eftersom att han då inte vågade prutta inför mig. Han har dock alltid luktat väldigt mycket svett eftersom att han tränar en sport professionellt (vilket innebär träningspass nästan varje dag) och han vill vara sparsam med deodorant då han hört att det innehåller kemikalier som gör att man får cancer. Sedan något år tillbaka då vi flyttade ihop blev han dessutom bekväm med att prutta inför mig och släpper nu ut allt han har i stjärten varje tillfälle som ges eftersom att han verkar tycka det är kul. Tycker egentligen man ska ha rätt att prutta i sitt eget hem men det luktar verkligen, verkligen för jävligt p.g.a. all protein han äter. Dessutom pruttar han vid såväl matbordet som i köket när vi lagar mat, vilket jag tycker är helt sjukt äckligt! Ikväll när jag låg i hans famn i sängen luktade han dessutom snopp om fingrarna. Frågade om han kliat sig på pungen men han påstod att han inte hade det. Jag älskar honom och tycker han är världens finaste men blir så jävla äcklad av alla hans odörer!

Jag har flera gånger bett honom börja använda deodorant, sagt åt honom att sluta prutta, bett honom tvätta händerna om han tar på snoppen o.s.v. men han lyssnar verkligen inte. Börjar verkligen tycka att det är ett problem i vår relation. Har någon här bra tips på hur man gör när ens partner luktar konstant illa? Ska jag liksom behöva flytta ut för att markera att jag inte står ut med lukten?

Förstår om detta tolkas som en skämttråd men det är ett seriöst problem jag har så jag skulle uppskatta om ni kunde försöka svara seriöst. Tack!
Han borde tvätta sig regelbundet!

Nytt svett luktar inte illa om det inte löst upp gammalt svett som redan fanns där, samma sak med snoppen den luktar inte heller illa om den är ren. Det gör i alla fall inte min...

Han är helt enkelt en stinkande otvättad lortgris, som även tycker att det är trevligt att lukta på andras avföring, antar jag eftersom han utsätter dig för det.

Deodorant skulle i nuläget bara göra saken värre, så länge han inte håller sig ren.
Senast redigerad av sykkelpump 2026-07-26 kl. 21:13.
Citera
2026-07-26, 21:26
Medlem
TS kanske ska ställa sig frågan varför hon gick in i en seriös relation med någons hon tycker luktar blä?
Citera
2026-07-26, 22:52
Moderator
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
TS kanske ska ställa sig frågan varför hon gick in i en seriös relation med någons hon tycker luktar blä?
Ja. Det är nono för mig och många andra antar jag men lite av detta verkar ha kommit senare. Fjärtarna utvecklades från att ha gömt sig till att få fritt fram över tid.
Citera
2026-07-26, 22:54
Medlem
MrSwaggers avatar
Det ts inte har svarat på är detta med snopp lukten på fingrarna bara han rör vi snoppen.

Hur funkar erat sexliv om han luktar så illa där nere?? Hur kan du suga av honom om han smakar otvättat kön? Hur blir du kåt och blöt med dessa dofter??

Varför undviker du svara på detta?
Citera
2026-07-26, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OceanDeep
Ja. Det är nono för mig och många andra antar jag men lite av detta verkar ha kommit senare. Fjärtarna utvecklades från att ha gömt sig till att få fritt fram över tid.
Över tid släpper man sig framför sin partner ibland. Men det låter som att TS upplever att partnern saknar normalt vett. Har nog aldrig sett en vuxen som medvetet släppt väder vid middagsbordet.
Citera
2026-07-26, 23:00
Medlem
För det första svett stinker inte eller luktar är bakterierna , äter han något skumt?
Testat absolut torr ? Han kan gå till en läkare kan vara ngt annat såklart
Citera
2026-07-26, 23:22
Medlem
Citat:
Hej,

Jag vet inte hur jag ska lösa denna situation och vill inte fråga någon jag känner i person eftersom alla mina bekanta såklart vet vem jag är tillsammans med.

Min kille luktar verkligen konstant illa och har gjort det ända sedan vi träffades för tre år sedan även om det var något bättre i början eftersom att han då inte vågade prutta inför mig. Han har dock alltid luktat väldigt mycket svett eftersom att han tränar en sport professionellt (vilket innebär träningspass nästan varje dag) och han vill vara sparsam med deodorant då han hört att det innehåller kemikalier som gör att man får cancer. Sedan något år tillbaka då vi flyttade ihop blev han dessutom bekväm med att prutta inför mig och släpper nu ut allt han har i stjärten varje tillfälle som ges eftersom att han verkar tycka det är kul. Tycker egentligen man ska ha rätt att prutta i sitt eget hem men det luktar verkligen, verkligen för jävligt p.g.a. all protein han äter. Dessutom pruttar han vid såväl matbordet som i köket när vi lagar mat, vilket jag tycker är helt sjukt äckligt! Ikväll när jag låg i hans famn i sängen luktade han dessutom snopp om fingrarna. Frågade om han kliat sig på pungen men han påstod att han inte hade det. Jag älskar honom och tycker han är världens finaste men blir så jävla äcklad av alla hans odörer!

Jag har flera gånger bett honom börja använda deodorant, sagt åt honom att sluta prutta, bett honom tvätta händerna om han tar på snoppen o.s.v. men han lyssnar verkligen inte. Börjar verkligen tycka att det är ett problem i vår relation. Har någon här bra tips på hur man gör när ens partner luktar konstant illa? Ska jag liksom behöva flytta ut för att markera att jag inte står ut med lukten?

Förstår om detta tolkas som en skämttråd men det är ett seriöst problem jag har så jag skulle uppskatta om ni kunde försöka svara seriöst. Tack!
Hur fan kan du leva med en person som sitter och fiser öppet, speciellt vid matbordet??? Jag hade lämnat direkt!
Och att inte sköta övrig hygien är för illa, stick i från äcklet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in