2026-07-26, 21:53
Medlem
SILVER-TIMOTHYs avatar
Antar att snubben var Tjetjen? Han ser då så ut i alla fall.
Citera
Medlem
Alltså ett dödsstraff i Europa skulle kanske förhindra fler islamistiska dåd och eventuellt rädda oskyldiga människor?
Citera
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smoothman
"Intensivtäter" på tyska betyder väl "återfallsförbrytare" på svenska om jag inte är helt ute och cyklar...
Med den skillnaden att återfallen sker i rask takt. Det är en återfallsförbrytare med överväxel.
Citera
2026-07-26, 21:54
Medlem
Smoothmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Man kan konstatera att vänsterns två älsklingar, Pride och Islam, inte drar riktigt jämnt.

Kommer vänstern sticka huvudet i sanden och fokus-förflytta som vanligt, eller kommer de att faktiskt ta debatten den här gången, och ha modet att se sanningen i vitögat?

Ja du, det räcker väl att läsa Jonas Gardells krönika i Expressen idag för att se att de inte kommer att ta debatten denna gång heller. Det är nu full fokus på förflyttning, i Gardells fall så lägger han hela skulden för gårdagens attack på nazismen, AfD, SD och högern rent generellt. Att det var en för tyska polisen känd islamist som begick dådet väljer Gardell att nästan helt strunta i... Vänstern har aldrig haft modet att se sanningen i vitögat någon gång. Vänstern är världsmästare i förnekelse, gaslighting, att ge någon annan skulden, ljuga, förvränga och tysta ned.
Citera
2026-07-26, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Nej, jag tycker inte det är ok. Sluta lägg ord i munnen på mig med fjantiga halmgubbar.

Dock är det vanligt från båda sidor i de kretsarna att hålla på så, oftast är det ideologiska drifter. Därför jag undrade. Men om man ska sätta de på en skala är det värre att hata människan än ideologin enligt mig, håller du inte med?
Självklart håller jag med om det. Dock är rågången mellan de perspektiven uppenbarligen ofta svår att hålla.
Citera
2026-07-26, 21:58
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Alltså ett dödsstraff i Europa skulle kanske förhindra fler islamistiska dåd och eventuellt rädda oskyldiga människor?

Det kommer lyftas förslag om detta, bördan att hålla alla samhällsomstörtare inlåsta kommer att bli en för stor börda. Antingen dödsstraff eller acceptans för fängelser i SydAmerika eller Afrika till mycket låg kostnad. Det är min spådom för hur det ser ut om 20 år.
Citera
2026-07-26, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Bögarna har ett egenansvar i det som skedde, så måste man se det. Våldet var provocerat. Sedan får man inte meja ned människor i alla fall, visst, så är det så klart. Men att böga sig offentligt är ju lite som att hoppa i poolen med blyskor - inte så smart om man vill förbli oskadd.

Det stora problemet är att vanliga oskyldiga människor också rör sig i de offentliga miljöerna och riskerar att komma till skada. Dessa människor måste staten skydda, de har inte gjort något ont.

Öh nej, de har självklart inte ett ansvar, din homofobe jävel.
Citera
2026-07-26, 22:02
Medlem
Utomlands vågar jag inte ha på mig en blågul T-shirt med svensk flagga på bröstet för det kan trigga en islamist att attackera mig. Tragiskt att det har blivit så.
Citera
2026-07-26, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Det stämmer ånyo inte med fakta.

Du är inne här återkommande och står för en stor del av svaren i tråden.

Att du tappar intresset är för att du inte har något att komma med, inget att säga.

En ny stark signal så som vi har pratat om.

Vilka "fakta" syftar du på?
Citera
2026-07-26, 22:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Haha självklart inte. Jag har inte uppburit bidrag i hela mitt liv. Det brukar dock vara vanligare bland white trash bland högerextrema.

Och ja, pratar vi nutid så har exempelvis Putin haft ihjäl betydligt fler än vad muslimer har lyckats med.

Muslimer slåss ju för honom. Ex Tjetjener och annat skräp.
Citera
2026-07-26, 22:07
Medlem
Bögliberaler tror att deras muslimer kommer ha samma åsikter som dem, för det har deras jude ägare sagt åt dem
Citera
2026-07-26, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Det finns väl över 30 olika muslimska terrorgrupper i världen. Varje dag begås det flera muslimska terrordåd. Om nästan alla muslimer hade begått terrordåd så hade mänskligheten snart dött ut. Frågan man bör ställa sig är hur man kan vara muslim när man betraktar världen. Borde räcka med att nämna talibanerna för att en normal människa ska ta avstånd från islam. Det är totalt vedervärdigt att se alla hucklekärringarna i Sverige och samtidigt vara insatt i deras religon (ideologi).

Varje dag begås det lika många ryska terrordåd. Är Putin muslim?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in