2026-07-26, 21:33
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Hur skulle jag belägga att Vänsterpartiet försvarade islamister på något enklare sätt än det faktum att de försökte organisera en palestinademonstration under den värsta massakern på judar sen AVK?

Jag är inte här för att tjafsa, jag gillar dig. Tror du vet vad jag menade, inget personligt påhopp.
Citera
2026-07-26, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Man kan bli arg av olika skäl.

Men när man slänger ur sig förolämpningar och står helt svarslös och hänvisar till en "religiös föreställning/trossats" att det finns "extremister överallt" så är det en stark signal på att personen i fråga har fel. Jag lovar dig att det i det här fallet inte beror på din personliga tillkortakommande utan att det faktiskt inte finns några argument för det du påstår, kartan stämmer helt enkelt inte med kompassen.

Du kan lära dig att känna igen den signalen och modifiera hur du resonerar så det blir rätt nästa gång.

Nja, det är en stark signal om att jag börjar tappa intresset. Jag har annat att göra i mitt liv än att besvara meddelanden från rabiata extremister. Nu orkade jag t.ex. inte läsa klart ditt meddelande
Citera
2026-07-26, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Muslimer och nazister...

Inte islamister. Nästan alla muslimer hatar bögar.

Begår nästan alla muslimer terrordåd?
Citera
2026-07-26, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Har du sett mig försvara dem eller?

Nej då. Det var blott ett exempel och inte ett uttalande om dig.
Citera
2026-07-26, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Mina partier? Jag röstade M förra valet.

Bra, fortsätt med det.
Citera
2026-07-26, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Ähhhh. Fast de kan inte regera utan stöd från de andra som vill ha en slapp invandringspolitik.

De funkade förra mandatperioden då S regerade. Asylpolitiken blev inte slappare då; snarare tvärtom.
Citera
2026-07-26, 21:37
Avstängd
Citat:

Begår alla nazister det?

Hur många nazister i Europa finns det? Några hundratusen??
Finns några tusen här i Sverige.

Hur många av de begår terrordåd?
Antagligen procentuellt färre än muslimerna.

Nazister och muslimer har samma syn på homosexuella.
Citera
2026-07-26, 21:37
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:

Väldigt många muslimer sympatiserar med terrordåd. Även i väst.
Citera
2026-07-26, 21:38
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Fast det är inte samma sak. Islam är en religion. Nazism är en ideologi uttänkt av en rasistjävel från Österrike.
Och marxism är en ond ideologi uttänkt av en annan tysk, där de troende följer den som en religion och verkar vara helt empatilösa. Mångmiljoner dödade, fängslade och förtryckta under ideologin och man bryr sig inte, utan tror att man tillhör de goda, när man bara står på diktaturers och terroristers sida alltid. Noll empati för förtryckta människor och nu försvarar man en förtryckande religion fanatiskt. En av de ondaste ideologier som någonsin existerat. Tro inte att den är bättre.
Citera
Medlem
Citat:
Nja, inte riktigt. S har exakt samma strama asylpolitik som M och SD.

Men fortsätt du med din skrämselpropaganda
Men de partier som S samarbetar med har inte samma strama asylpolitik ditt skåp. Därmed bestäms S asylpolitik av andra än S själva. Fattar du vad samarbeten och kompromisser är eller tror du att S ensamma kommer bestämma?
Citera
Medlem
Citat:
De funkade förra mandatperioden då S regerade. Asylpolitiken blev inte slappare då; snarare tvärtom.

Du är nog den första moderaten jag sett någonsin som älskar S och övriga Vänsterpartier. Spännande ändå.
Citera
Medlem
BlackBookss avatar
Ännu ett bevis som visar att islam inte är kompatibelt med västerländsk kultur.
Hur många bevis behövs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in