2026-07-26, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Jag hoppas att du i din historia har frågat ordentligt innan varje nytt steg. Att en tjej blir smekt utanpå trosorna och är våt betyder väl inte per automatik att hon vill få in en hand under trosorna som berör hennes könsorgan? Eller hur ska jag tolka dig?
Hahahaha, du ska tolka som att den här tjejen som inte snabbt nog kan få din hand innanför trosorna faktiskt vill ha din hand innanför trosorna.
Citera
2026-07-26, 17:01
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Intressanta perspektiv på samtyckeslagens konsekvenser.

https://bulletin.nu/sjolander-samtyckeslagens-sverige

Det skulle ju vara intressant/kul/lärande om de på "andra sidan" sakligt, förklarande, underbyggt kunde bemöta allt detta de får skickat till sig istället för att bara svara.

Vi vet att ni bara vill kunna stoppa kuken i vem som helst utan att bry er.
Citera
2026-07-26, 17:03
Medlem
Citat:
Nej jag vet inte att man med 100% säkerhet kan veta att den personen som vill ha sex kommer vara samtyckande till alla handlingar som sexet skulle kunna innebära. Jag vet inte det. Du vet inte det.

Inte ens om du frågar och får ett ja till svar så kan du med 100% säkerhet veta om den personen verkligen vill.
Men din dumma fan, jo säger jag är 100% säker på att min partner samtycker till allt jag gör, annars gör jag det inte!

Dina jävla 15 sekunder då jag gör nåt superklantigt som partnern blir avtänd av vore förödande pinsamma.
Citera
2026-07-26, 17:03
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Hahahaha, du ska tolka som att den här tjejen som inte snabbt nog kan få din hand innanför trosorna faktiskt vill ha din hand innanför trosorna.

Kan du tala om för mig hur vi kommer vidare i diskussionen med sådan här svar från dig? Jag tycker det ska bli intressant att se vad TomatKungen svarar som jag ställde frågan till vars exempel det var.

Om han nu svarar eller bara pratar runtomkring.
Citera
2026-07-26, 17:04
Medlem
Citat:
Kan du tala om för mig hur vi kommer vidare i diskussionen med sådan här svar från dig? Jag tycker det ska bli intressant att se vad TomatKungen svarar som jag ställde frågan till vars exempel det var.

Om han nu svarar eller bara pratar runtomkring.
Ja men hur fan ska du tolka en tjej som inbjuder din hand att komma under hennes trosor som annat än att hon vill ha handen där?
Citera
2026-07-26, 17:05
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Men din dumma fan, jo säger jag är 100% säker på att min partner samtycker till allt jag gör, annars gör jag det inte!

Dina jävla 15 sekunder då jag gör nåt superklantigt som partnern blir avtänd av vore förödande pinsamma.

Det behöver inte vara något superklantigt. Det kan vara något som vi alla uppfattar som väldigt normalt.
Det var inte jag som varit med om det där med 15 sekunder av en sexuell samvaro på en timme utan någon annan kille/man.
Citera
2026-07-26, 17:07
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ja men hur fan ska du tolka en tjej som inbjuder din hand att komma under hennes trosor som annat än att hon vill ha handen där?

Sade hon att hon ville det? Hon sade inte nej till att ha handen utanpå trosorna. Hon sade inte att hon ville att en hand skulle komma innanför och beröra hennes kön. Hon hade egentligen inte heller sagt ja till att bli smekt utanpå trosorna.
Citera
2026-07-26, 17:11
Medlem
Citat:

Det vet du inte alls det din jävla idiot. Ingen kan någonsin veta med 100% säkerhet vad som försiggår i en annan människas hjärna.

Så du har garanterat begått många oaktsamma våldtäkter i ditt liv.
Citera
2026-07-26, 17:14
Medlem
Citat:
Det skulle ju vara intressant/kul/lärande om de på "andra sidan" sakligt, förklarande, underbyggt kunde bemöta allt detta de får skickat till sig istället för att bara svara.

Vi vet att ni bara vill kunna stoppa kuken i vem som helst utan att bry er.

Det är ungefär så långt deras intellektuella nivå sträcker sig, ja.
Citera
2026-07-26, 17:14
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Det vet du inte alls det din jävla idiot. Ingen kan någonsin veta med 100% säkerhet vad som försiggår i en annan människas hjärna.

Tack för att du försöker hjälpa mig att få henne att förstå detta. Jag överdriver inte att jag nog har försökt förklara detta för henne i 20 inlägg. Det sitter hårt åt.

Hon verkar inte förstå skillnaden på att tro/uppfatta något som säkert och att veta något säkert.
Senast redigerad av JoaquinGuzman 2026-07-26 kl. 17:18.
Citera
2026-07-26, 17:20
Medlem
Citat:

Har jag hallucinerat att de velat ha sex alltså?

Är det därför folk blir dömda för att de hallucinerar att folk som inte vill ha sex vill ha det?
Citera
2026-07-26, 17:23
Medlem
Citat:
Tack för att du försöker hjälpa mig att få henne att förstå detta. Jag överdriver inte att jag nog har försökt förklara detta för henne i 20 inlägg. Det sitter hårt åt.

Hon verkar inte förstå skillnaden på att tro/uppfatta något som säkert och att veta något säkert.
Jag vet med säkerhet att jag svarar på ditt inlägg just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in