2026-07-26, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Alla som påstår högerextremism är problemet.

Ungern är ett skyltfönster för högerextremism.

Hur många terroristattacker har rapporterats ifrån Ungern genom åren?

Någon?

Islamister är högerextremister, ditt hjon.
Citera
2026-07-26, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
De vågar inte kritisera islam. De kommer ihåg Charlie Hebdo och tusentals andra fall. Vänstern är feg mot dödskulten.
Det handlar mindre om vad de vågar och mer om att flytta fokus och skylla på andra vilket är ironiskt. De gräver sin egen grav samtidigt som de istället försöker relativisera det som har inträffat.
Citera
2026-07-26, 15:34
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2

De är det knappast i våra länder va, ditt hjon.

Hur många islamister ser du rösta på AfS?
Citera
2026-07-26, 15:34
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2

Herregud ,nu fick jag min dag!🥂

Var kommer alla idioter ifrån ?

Kan det bero på det här?

https://www.dagensps.se/weekend/var-hjarna-krymper-och-det-ar-inte-pa-skoj/
Senast redigerad av Erik Öst 2026-07-26 kl. 15:44.
Citera
2026-07-26, 15:35
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Ungefär lika toleranta som gemene SD-väljare😉 Det innebär dock inte att de vill avrätta homosexuella.
Är en gemene SD-väljare. Bryr mig inte över huvudlaget inte om homosexuella, de får böga på så mycket de vill bara jag slipper se skiten. Vad folk gör i sovrummet lägger jag mig inte i.

Sharia-musslor har stora problem med det eftersom det är det grövsta brottet som finns mot deras gud.
Citera
2026-07-26, 15:35
Avstängd
StojanVlatkovichs avatar
"Abdul Ballout har varit känd av tysk polis och har kopplingar till den islamistiska miljön".
Känns som det är läge för Europas regeringar att göra om lagarna så att man kan låsa in den här typen av människor alt ge dem möjlighet att resa hem.
Dessutom, med det planet borde det vara bon voyage redan vid ankomsten till det nya landet, man ser ju direkt att han inte har något positivt att erbjuda värdnationen.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2026-07-26 kl. 15:37.
Citera
2026-07-26, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
De vågar inte kritisera islam. De kommer ihåg Charlie Hebdo och tusentals andra fall. Vänstern är feg mot dödskulten.

Så här sa Berlins borgmästare Kai Wegner:

Citat:
– Vi kommer inte att låta någon ta ifrån oss vårt sätt att leva och vårt sätt att leva tillsammans, sade Wegner enligt Der Spiegel.

https://www.dn.se/varlden/bil-har-kort-in-i-folkmassa-i-berlin-flera-skadade/

Vadå, de kommer inte att låta någon ta ifrån dem deras sätt att leva? Islamisten har inte bara dödat en kvinna och skadat 29 andra, utan resten av Pridefirandet, som islamisten uppenbarligen avskyr, har ju också ställts in i Berlin!

2–0 till islamisten!!
Citera
2026-07-26, 15:38
Medlem
Globalisterna som skapade och finansierar både hbtq och massinvandringen av muslimer gnuggar händerna och sina krokiga näsor av förtjusning nu, lägg till feminism och de har skapat den perfekta stormen, de sitter i sina bunkrar och väntar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
De är det knappast i våra länder va, ditt hjon.

Hur många islamister ser du rösta på AfS?

De är religiösa och ultrakonservativa. De har samma åsikter och värderingar som alla andra högerextremister men har en annan in-grupp.
Citera
Medlem
MrMarios avatar
https://www.dn.se/kultur/efter-valdsdadet-i-berlin-starka-reaktioner-fran-hbtq-rorelsen/

"Starka reaktioner från hbtqrörelsen".
Förstår ärligt talat inte vad de är upprörda över, de har ju röstat och lobbat för stor muslimsk invandring. Då följer självklart terrorattentat med, man kan inte plocka russinen ur kakan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Så här sa Berlins borgmästare Kai Wegner:

https://www.dn.se/varlden/bil-har-kort-in-i-folkmassa-i-berlin-flera-skadade/

Vadå, de kommer inte att låta någon ta ifrån dem deras sätt att leva? Islamisten har inte bara dödat en kvinna och skadat 29 andra, utan resten av Pridefirandet, som islamisten uppenbarligen avskyr, har ju också ställts in i Berlin!

2–0 till islamisten!!

Det kan gå rätt fort i sådana frågor som hbtq. Om de känner sig hotade kommer de successivt att bli mer tillbakadragna igen. Och samtidigt blir de som då lever öppet homosexuellt att bli än mer utsatta. Redan idag går det så vitt jag förstår knappt att vara öppet homosexuell i förorten.
Citera
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Herregud ,nu fick jag min dag!
Faktiskt inte helt fel. Islamska brödraskapet samarbetade nära med nazisterna under WWII.
De få stackars gamla nynazister vi har på forumet brukar då och då poppa in i palestinatrådarna och försvara musslorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in