Citat:
Ursprungligen postat av
Episk-man
I denna era av porr överallt kan nog synen på vad som är en "micropenis" vara ganska förvanskad. Om tjejer tror att porrskådisarnas 25 cm är normalt blir nog det mesta "litet". Snubbarna inom porr tillhör generellt 10 % största organen & är inte normal-size s.a.s.
Intressant också att man aldrig diskuterar kvinnors kön när det gäller size & "trånghet". Dessutom kan ju kvinnor till skillnad från män påverka detta genom knipträning (bäckenbotten).
Alltså om man går efter den medicinska definitonen av mikropenis så spelar det ingen roll om dom har fladderfitta eller ej. Växte upp med en arab som jag hörde av ett ligg har ca 7cm kuk erekt. Vet att just araber brukar ha små kukar, nu sa ju nån i tråden att han är zigenare dock, har alltid trott att han var arab för han ser inte ut som en rom. Aja.
Jag var förlovad med en finsk rom som hade legat med ett antal andra finska zigenare och jag frågade om dom också generellt har små kukar, svaret blev nej, dom är normalstora. Han har väl bara haft otur i gener generellt: ful, fet, irriterande och oumbärlig.