2026-07-15, 01:20
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdul.Alhazred
Den fiktiva personen som han trodde att han skrev med hade själv skickat sexuella bilder, dvs samtycke fanns.

Nu var det som sagt ett gäng gymnasieelever som catfishade honom, men att han medvetet skickat snusk till minderåriga stämmer inte.

Om man blir catfishad av 15-åriga killar är man pinsamt korkad. Sen är det ju inte det enda fallet där DUMina runkat framför mobilen med kameran på enligt tjejerna i podden.

Brukar du byta runkfilmer med DUMina? Ska vi kalla dig Runkarn framöver?
Citera
2026-07-15, 11:56
Medlem
Abdul.Alhazreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Om man blir catfishad av 15-åriga killar är man pinsamt korkad.
Där är vi helt överens!
Men att vara korkad är något helt annat än att vara en sexbrottsling eller pedofil.

Dina övriga fantasier är jag inte ett dugg intresserad av så de får du gärna hålla för dig själv.

Fortsättningsvis så bör man ta det som anonyma personer på tiktok (eller andra ställen på internet) säger med en stor nypa salt, oavsett om det gäller micropenisar eller andra anklagelser.
Senast redigerad av Abdul.Alhazred 2026-07-15 kl. 11:58.
Citera
2026-07-17, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Vem fan har sagt man ska ha 25 cm penis, normala penisar (14-18 cm) duger för 99% av kvinnorna, men att lika tönten Anis ha en penis på 3-4 cm vid erigerat tillstånd den vill ingen kvinna ha! Alltid förundrat mej över denna tönts beteende, men nu får man en förklaring, dvs ett extremt mindervärdeskomplex för sin lilla penis är förklaringen!

Har inte sagt att man måste ha 25 cm men lyssnar man på influencers (vilket man iofs inte gör) och flickor i allmänhet numera är kravlistan (på mäns egenskaper) lång. Mest troligt beror det på den extremt förvanskade världsbild som råder på sociala medier.

Vad gäller Anis kan jag bara hålla med. Mkt enerverande personlighet. Klassiskt bullrig nolla som mest troligt har noll skills på alla områden. Låter mkt kan lite. M.a.o. en sån "man" svensk media älskar att lyfta fram å göra rik & känd. Han får säkert ligga hur mkt som helst trots "micro". Fast rykten sprids fort så de brudar han belägrar lär inte göra det för egen sexuell njutnings skull.
Citera
2026-07-17, 16:37
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Episk-man
Har inte sagt att man måste ha 25 cm men lyssnar man på influencers (vilket man iofs inte gör) och flickor i allmänhet numera är kravlistan (på mäns egenskaper) lång. Mest troligt beror det på den extremt förvanskade världsbild som råder på sociala medier.

Vad gäller Anis kan jag bara hålla med. Mkt enerverande personlighet. Klassiskt bullrig nolla som mest troligt har noll skills på alla områden. Låter mkt kan lite*. M.a.o. en sån "man" svensk media älskar att lyfta fram å göra rik & känd. Han får säkert ligga hur mkt som helst trots "micro". Fast rykten sprids fort så de brudar han belägrar lär inte göra det för egen sexuell njutnings skull.

Anus, nej Anis har inte skills för att ens få vända hamburgare på Donken, utan vår PK media så hade han inte haft ngt annat än försörjningsstöd att hämta hos Stadens socialkontor. Mår illa av att bara se honom.

* Det var mkt snällt skrivet av dej, borde stå Låter mkt kan ingenting!
Citera
2026-07-18, 02:16
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Anis har väl erkänd liten?
Finns ju ett berömt klipp där han skickar sexuella anspelningar till yngre på snapchat.
Konstigt, men han är väl Down with kids.
Han kan mycket väl skicka på det ena och det andra
Citera
2026-07-18, 02:34
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Anis har väl erkänd liten?
Finns ju ett berömt klipp där han skickar sexuella anspelningar till yngre på snapchat.
Konstigt, men han är väl Down with kids.
Han kan mycket väl skicka på det ena och det andra
Nej det finns inget sånt klipp.
Citera
2026-07-18, 02:43
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Nej det finns inget sånt klipp.
Det finns ett sådant klipp. När han pratar om att gå ner på på fjortisar och förmodligen runkar sin lillebror. Klart, det finns.
Videon gick runt på Tiktok för typ 3 år sen.
Konstigt va?
Citera
2026-07-26, 11:49
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Episk-man
I denna era av porr överallt kan nog synen på vad som är en "micropenis" vara ganska förvanskad. Om tjejer tror att porrskådisarnas 25 cm är normalt blir nog det mesta "litet". Snubbarna inom porr tillhör generellt 10 % största organen & är inte normal-size s.a.s.

Intressant också att man aldrig diskuterar kvinnors kön när det gäller size & "trånghet". Dessutom kan ju kvinnor till skillnad från män påverka detta genom knipträning (bäckenbotten).

Alltså om man går efter den medicinska definitonen av mikropenis så spelar det ingen roll om dom har fladderfitta eller ej. Växte upp med en arab som jag hörde av ett ligg har ca 7cm kuk erekt. Vet att just araber brukar ha små kukar, nu sa ju nån i tråden att han är zigenare dock, har alltid trott att han var arab för han ser inte ut som en rom. Aja.

Jag var förlovad med en finsk rom som hade legat med ett antal andra finska zigenare och jag frågade om dom också generellt har små kukar, svaret blev nej, dom är normalstora. Han har väl bara haft otur i gener generellt: ful, fet, irriterande och oumbärlig.
Citera
2026-07-26, 12:22
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Det finns ett sådant klipp. När han pratar om att gå ner på på fjortisar och förmodligen runkar sin lillebror. Klart, det finns.
Videon gick runt på Tiktok för typ 3 år sen.
Konstigt va?
Det tror jag inte ett dugg på.
Citera
2026-07-26, 12:25
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Alltså om man går efter den medicinska definitonen av mikropenis så spelar det ingen roll om dom har fladderfitta eller ej. Växte upp med en arab som jag hörde av ett ligg har ca 7cm kuk erekt. Vet att just araber brukar ha små kukar, nu sa ju nån i tråden att han är zigenare dock, har alltid trott att han var arab för han ser inte ut som en rom. Aja.

Jag var förlovad med en finsk rom som hade legat med ett antal andra finska zigenare och jag frågade om dom också generellt har små kukar, svaret blev nej, dom är normalstora. Han har väl bara haft otur i gener generellt: ful, fet, irriterande och oumbärlig.
Men vilket dravel. Knappt ett ord som är sant.
Citera
2026-07-26, 12:36
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Men vilket dravel. Knappt ett ord som är sant.

Ta du och bestrid det du finner vara osant då din gamla snedseglare, säger precis samma sak om ditt inlägg. Just det här med mikropenis verkar vara ett känsligt ämne för dig, tryckte väl på dina osäkerheter för du är väldigt defensiv och attackerar varenda post med ad hominem-attacker och annat nonsens. Att handla i affekt får dig bara att se osäker ut, är du arab och har en jätteliten snopp eller?
Senast redigerad av Jachin 2026-07-26 kl. 12:48.
Citera
2026-07-26, 12:50
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Han kan hypotetiskt ha begraven penis eller att hans penis växer mycket vid stånd.
Eller att de tycker penisen såg liten ut för de jämför med stora penisar kan se ut.
Även till och med penisar som ligger runt medel kan anses vara små

Eller så var den helt enkelt väldigt liten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in