2026-07-14, 13:34
Medlem
Anis gör tydligen reklam för Kronfågel så han är en riktigt oempatisk typ, det såg man redan i dokumentären om den östgötska influencern JockiBoi eller vad han heter som syns överallt.
Citera
2026-07-14, 15:05
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdul.Alhazred
Om du läser en gång till så ser du att jag syftade på dejtingsidor/snap etc, människor man inte träffat men redan pratar och flirtar med. Inte till random människor.

Anis skickade inte heller till en random människa utan en han hade pratat med och han hade själv fått sexuella bilder skickade till sig. Dock hade han blivit catfishad av några underåriga gymnasieelever.

Det finns mer att läsa här:
(FB) Anis Don Demina skickar snuskvideos till barn. (Video)

Nej, även om man chattat lite på tinder innan är det inte normalt. Man känner inte någon man chattat ett tag med via Tinder/snap. Varför skickar du runkvideos till folk du chattat kort med online?
Citera
2026-07-14, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Hoppas han anmäler dom för förtal.
Två avundsjuka bimbos som försöker jaga clout på hans framgång.

Det är inte förtal om det inte går att urskilja vem det rör sig om. En del i den här tråden som påstår sig veta be det är däremot kan mycket väl vara skyldiga till förtal.
Citera
2026-07-14, 17:44
Medlem
Abdul.Alhazreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Nej, även om man chattat lite på tinder innan är det inte normalt. Man känner inte någon man chattat ett tag med via Tinder/snap. Varför skickar du runkvideos till folk du chattat kort med online?
Trist att ingen vill göra sånt med dig, själv har jag både fått och skickat rätt mycket genom åren. Så länge det sker med samtycke så finns det liksom ingen gräns för hur snuskigt det kan bli.

Nu var det ju många år sen jag dejtade men det är en hel värld där ute, kanske du upptäcker den en dag!

Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Det är inte förtal om det inte går att urskilja vem det rör sig om. En del i den här tråden som påstår sig veta be det är däremot kan mycket väl vara skyldiga till förtal.
De säger ju hans namn rätt ut i podden?
Citera
2026-07-14, 17:46
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdul.Alhazred
Trist att ingen vill göra sånt med dig, själv har jag både fått och skickat rätt mycket genom åren. Så länge det sker med samtycke så finns det liksom ingen gräns för hur snuskigt det kan bli.

Nu var det ju många år sen jag dejtade men det är en hel värld där ute, kanske du upptäcker den du med en dag!

De säger ju hans namn rätt ut i podden?

Där har vi det viktiga, SAMMTYCKE. Vilket inte verkar vara fallet för DUMina. Dock har aldrig någon brud velat ha en runkvideo tillbaka när de skickar snusk. Vilka äckliga brudar gillar sånt?

Normala män tar såklart ut brudarna på stan och senare sätter på dom natten lång. Men du kanske är nöjd med att runka framför en mobil? Smuts
Senast redigerad av Hulebacken 2026-07-14 kl. 17:48.
Citera
2026-07-14, 18:30
Medlem
troIIkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjShamona
Tydligen vanligt att män från Mellanöstern har små dicks.

Väldigt vanligt, förklarar en hel del av deras beteende.
Citera
2026-07-14, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heliois
Perlas pappa gjorde en "nakenkupp" i TV4 för 20+ år sedan. Därav det ryktet. Jag undrade då hur han vågade göra det med en så liten. Går att hitta filmen där han springer naken fortfarande, lite dålig upplösning, men man ser att den är några storlekar mindre än genomsnittet.

En slak penis säger inte så mycket om storleken. Är mest duschpoäng med andra män. I trådfallet gäller det en runkvideo, det är betydligt värre med en hård räka jämfört med en mjuk.
Citera
2026-07-14, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool

I det första klippet så säger dom ju hans namn.
Innan det raderas.
Det finns alltså bevis.
Citera
2026-07-14, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
I det första klippet så säger dom ju hans namn.
Innan det raderas.
Det finns alltså bevis.

Jaha då missförstod jag. Jag tolkade det som att de bara pratat om det i lösa termer och gissningen kom från pöbeln.
Citera
2026-07-14, 22:33
Medlem
Abdul.Alhazreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Där har vi det viktiga, SAMMTYCKE. Vilket inte verkar vara fallet för DUMina.
Den fiktiva personen som han trodde att han skrev med hade själv skickat sexuella bilder, dvs samtycke fanns.

Nu var det som sagt ett gäng gymnasieelever som catfishade honom, men att han medvetet skickat snusk till minderåriga stämmer inte.
Citera
2026-07-14, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigesstoltvjjbh
Av bilderna som spreds att döma skulle jag absolut klassa den som micro då den knappt syntes. Som ett barns som man kan runka upp med två fingrar… men antar att hans pengar väger upp…

Var kan man se bilderna?
Citera
2026-07-14, 23:42
Medlem
mensverkets avatar
Tveksamt att det är Anis. Han är Sveriges motsvarighet till Pete Davidson. Det vill säga att han dejtat kändisar som är Tior jämfört med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in