2026-07-26, 10:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Är det så alltså? Helt galet. Hon pratade sig varm om den där snurrfunktionen som var så bra då de åker bil ofta. En bilstol kostar ändå många tusen!
Hon får bara gratisgrejer i samband med samarbeten men ingen av produkterna används på riktigt, det är sen gammalt. Hon lagrar väl prylarna i sitt garage, säljer vidare eller skickar tillbaka grejerna. Vem tror att Hanna löper på gåbandet, dricker sina fantastiska vitaminer, lagar mat från Hello fresh eller samlar alla lån via Anyfin😅 men idioten skulle sälja sin unge bara hon får ett samarbete. Att hennes följarskara har och fortsätter sjunka är ett faktum men sen är hennes faktiska följare BETYDLIGT lägre än så eftersom majoriteten av dessa är fejk/köpta Botföljare. Det vet vi alla men Hanna tror vi är dumma😅 enbart kommentarer är så få att det är pinsamt med tanke på andelen *följare*. Vad är 10 kommentarer på 65 tusen följare!
Citera
2026-07-26, 10:37
Medlem
Nu jävlar finns det anledning att shoppa massa nya kläder igen eftersom vi skänkt bort så mkt.
Citera
2026-07-26, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Nu jävlar finns det anledning att shoppa massa nya kläder igen eftersom vi skänkt bort så mkt.
Och det är alltid saker hon "verkligen behöver" Haha. Det kan hon ju intala sig..
Citera
2026-07-26, 11:13
Medlem
Helt ärligt så hoppas jag t.ex. bloggbevakning eller någon annan tar upp detta.
H har gjort en hel del konstiga saker, men detta med att riskera livet på sitt barn tar priset med hästlängder.
Citera
2026-07-26, 11:17
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Vad bra att dom rensat ut kläder i kartonger som dom rensat ut förut 🫣😂😂
Citera
2026-07-26, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
H har gjort en hel del konstiga saker, men detta med att riskera livet på sitt barn tar priset med hästlängder.
Vill man det får man tipsa dem
Citera
2026-07-26, 11:25
Medlem
Bra att rensa ut så länge man bara behåller de kläder de behöver 😅
Citera
2026-07-26, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen

Skrev hon det? Har hon tagit bort en till story?
Citera
2026-07-26, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge

Hoppas också. BB har ju flera gånger tidigare tagit upp barnsäkerhet i bilen när flunsor filmar och kör samtidigt, barnen inte är fastspända etc
Citera
2026-07-26, 12:37
Medlem
Men bra att hon nu funnit ro i själen. Hon lider ju inte av ngt tvångssyndrom med ordning och reda i alla fall. Inte jag heller men får stress över att hushållet delar garderob och inte snyggt vikt 🙄😅 Men skönt att höra att hon fått ro i själen….
Citera
2026-07-26, 12:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Men bra att hon nu funnit ro i själen. Hon lider ju inte av ngt tvångssyndrom med ordning och reda i alla fall. Inte jag heller men får stress över att hushållet delar garderob och inte snyggt vikt 🙄😅 Men skönt att höra att hon fått ro i själen….
Ro i själen 😅😅 vilken clown hon är. Men hon verkar också ha ro i själen av att låta lars åka otryggt i bilen, låta hela världen följa hennes sjukdomstillstånd o exponeras i sociala medier. Men tur hon tycker hon är en bra mamma 😅
Citera
2026-07-26, 12:49
Avstängd
Har tipsat bloggbevakning 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här