2026-07-25, 23:27
Medlem
NYZ367s avatar
"Eller så värnar de om rättsäkerheten. Och klarar av att diskutera något/argumentera för något utan att det för den sakens skull måste ha någon relevans i deras egna liv"

Det du skriver är halv svårt att förstå? Tycker DU att samtyckeslagen är bra i dagens utförande?
Citera
2026-07-25, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NYZ367
"Eller så värnar de om rättsäkerheten. Och klarar av att diskutera något/argumentera för något utan att det för den sakens skull måste ha någon relevans i deras egna liv"

Det du skriver är halv svårt att förstå? Tycker DU att samtyckeslagen är bra i dagens utförande?

Nej verkligen inte. Jag tycker den ska skrotas.

Eftersom jag värnar rättssäkerheten och samtyckeslagen är inte en rättssäker lag.
Citera
2026-07-25, 23:34
Medlem
NYZ367s avatar
Jag tycker efter vi fått Araber som tar under kjolen på Svenska kvinnor på konserter och Araber knullar i flock med en kvinna bör vi verkligen undersöka varför vi fått dessa stenhårda regler?

Skicka ut dom 350 000kr är billigt
Citera
2026-07-25, 23:40
Medlem
NYZ367s avatar
Ett biometrisk fingeravtryck räddar oss från massinvandring och mångdubbla utbetalningar genom vårt sociala system. En fuking tumme i id kortet
Citera
2026-07-25, 23:53
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Sedan 2018 är det våldtäkt att röra på utsidan av anus eller slidan med ett finger. även om tyg finns mellan. Man kan få sitta 3 år även som ostraffad.

Sexuellt övergrepp är helt sjukt, det innebär beröring utanpå kläderna eller påtvingat smekande. Om man t.ex håller om någon men en hand är på rumpan.

Eller om man kysser någon på munnen.

Jag tar ingen ställning men jag är tacksam över att jag var 25 år 1988.

Helt sjukt. Minns en kräftskiva när jag satt och fingerpulla en ashet 20-åring under bordet samtidigt som jag pratade med min flickvän mitt emot. Alla hade runt 3 i promille. Då hade kvällen inte ens börjat. Sånt kommer aldrig dagens ungdomar uppleva.

"Åååh nej, han la ett finger på mina trosor buhuhu"

Går inte ha en sexuell relation utan att ovetandes känna sig fram. Man vet aldrig säkert om någon vill bli kysst. Man vet aldrig säkert att någon vill ha en hand på sitt lår. Går inte att veta. Alla som försvarar lagen är sjuka i huvudet. Kärlek, sex och barnafödande kommer upphöra, tack vare moralpanik hos feministiska offerkoftor med iq fiskmås.
Citera
2026-07-26, 00:01
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Jag tycker efter vi fått Araber som tar under kjolen på Svenska kvinnor på konserter och Araber knullar i flock med en kvinna bör vi verkligen undersöka varför vi fått dessa stenhårda regler?

Skicka ut dom 350 000kr är billigt

Det är inte pga några jävla araber. Feminister hatar vita hetero medelålders män. De älskar araber.
Citera
2026-07-26, 00:09
Medlem
NYZ367s avatar
Förlåt jag skrev i en tråd som handlar om Araber

Jora gör skillnad på Svenskar och Araber så drar dom. Just nu bor folk som bott här i 15 -20 år som funderar på hur dom ska tjäna 28000kr/ mån som matbud eller städare?

Dom kommer att dra till socialen de måste anmäla illegala.
Senast redigerad av NYZ367 2026-07-26 kl. 00:12.
Citera
2026-07-26, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Helt sjukt. Minns en kräftskiva när jag satt och fingerpulla en ashet 20-åring under bordet samtidigt som jag pratade med min flickvän mitt emot. Alla hade runt 3 i promille. Då hade kvällen inte ens börjat. Sånt kommer aldrig dagens ungdomar uppleva.

"Åååh nej, han la ett finger på mina trosor buhuhu"

Går inte ha en sexuell relation utan att ovetandes känna sig fram. Man vet aldrig säkert om någon vill bli kysst. Man vet aldrig säkert att någon vill ha en hand på sitt lår. Går inte att veta. Alla som försvarar lagen är sjuka i huvudet. Kärlek, sex och barnafödande kommer upphöra, tack vare moralpanik hos feministiska offerkoftor med iq fiskmås.

Du verkar ha extremt svårt att förstå grundläggande saker!

Det går alldeles utmärkt att "fingerpulla" någon även idag. Om hon vill det! Gillar hon dig och det du gör, så kommer hon inte anmäla dig.

Tycker hon att det du gör är otäckt och hon verkligen inte vill att du gör så, så kanske hon kommer polisanmäla det.
Citera
2026-07-26, 00:20
Medlem
NYZ367s avatar
Citat:
Det är inte pga några jävla araber. Feminister hatar vita hetero medelålders män. De älskar araber.

Hej AndersPersson99

Jag borde ha bättre koll men i nästan varje tråd handlade om hur vi 60 åringar hade det före Araberna släpptes in. Lagen om samtycke ändrades jättemycket efter flyktingströmmen 2015.
Om det ger någon tröst träffas Svenskar på barer där Araber snabbt lämnar vi är 90%
Citera
2026-07-26, 00:23
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du verkar ha extremt svårt att förstå grundläggande saker!

Det går alldeles utmärkt att "fingerpulla" någon även idag. Om hon vill det! Gillar hon dig och det du gör, så kommer hon inte anmäla dig.

Tycker hon att det du gör är otäckt och hon verkligen inte vill att du gör så, så kanske hon kommer polisanmäla det.

Man vet aldrig med säkerhet. Man har aldrig 100% samtycke utan det är alltid till viss del en chansning, vilket är OK. Det är så naturligt mellanmänskligt samspel fungerar. Att hävda att man måste veta att samtycke först finns, även fast man aldrig kan vara säker på att det finns, vad som är giltigt samtycke och för vad det gäller, är att ljuga om hur verkligheten är. Det är dessutom killar och män som till 95% förväntas avancera, ragga och försöka limma på tjejer. Männen tar de faktiska riskerna och kan straffas för det.

Unga män bör helt avstå sex på svensk mark. Barnafödandet ska ner till 0 nu. Sedan maxar vi invandringen. Det är faktiskt enklare att implodera återstoden av landet nu än att försöka fixa skiten.
Citera
2026-07-26, 00:23
Medlem
Citat:

Nej, feminister hatar inte heterosexuella medelålders vita män. Och de älskar inte araber.

Feminister avskyr kvinnoförtryck. Oavsett vem det är som levererar det. Kan vara en arab. Kan vara du. Eller någon annan antifeminist.

Och feminister älskar att ha mänskliga och demokratiska rättigheter.

En mänsklig rättighet är rätten till sexuell integritet och rätten till att bestämma själv vem som får göra något sexuellt med ens kropp. Att ha rätten att säga nej. Och att det är lag på att det krävs samtycke vid sex.

När ni antifeminister förfasar er över lagen om oaktsam våldtäkt, så förfasar ni er helt enkelt över en mänsklig rättighet till sexuell integritet.
Citera
2026-07-26, 00:31
Medlem
Citat:
Man vet aldrig med säkerhet. Man har aldrig 100% samtycke utan det är alltid till viss del en chansning, vilket är OK. Det är så naturligt mellanmänskligt samspel fungerar. Att hävda att man måste veta att samtycke först finns, även fast man aldrig kan vara säker på att det finns, vad som är giltigt samtycke och för vad det gäller, är att ljuga om hur verkligheten är. Det är dessutom killar och män som till 95% förväntas avancera, ragga och försöka limma på tjejer. Männen tar de faktiska riskerna och kan straffas för det.

Unga män bör helt avstå sex på svensk mark. Barnafödandet ska ner till 0 nu. Sedan maxar vi invandringen. Det är faktiskt enklare att implodera återstoden av landet nu än att försöka fixa skiten.

Du sticker inte in fingrarna det första du gör. Det är sjukt och kan verkligen vara ett regelrätt övergrepp!

Utan: hångel, kyssar. Hon blir dimmig i ögonen och röd om kinderna och läpparna blir något fylligare. Då vet du att hon börjar bli kåt. Ni smeker varandra. Utanpå kläderna. Om hon särar sina ben och du får ta på henne utanför trosorna och känner att hon är våt, så kan du försiktigt testa under trosorna. Hon stönar när du drar utanpå vaginan. Och då kan det vara läge att börja fingerpulla.

Men du din sjuke sate, satt där och fingerpullade någon när din flickvän satt mittemot, helt utan stegen innan med hångel osv. Faktiskt inte alls säkert att du hade samtycke! Hon kanske lider av det än idag, men kunde då inte anmäla dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in