Citat:
Ursprungligen postat av
Skarparattarn
Paulos har inte infriat det ni betalade för skulle du vara nöjd om ni sålde honom idag med 1 milj i vinst?
Du är dessutom en okrönt mästare på att hoppa in efter fler månader när det ser ljust ut för Bajen för stunden?
Sen håller du dig på din plats resten av året.
Haha alltså snälla, inse att du hade fel bara istället, det blir så pinsamt när Paulos är en av seriens bästa nior varje vecka och du ska få det att låta som att han inte är det för att det gör så ont i fittan att han är bättre än alla offensiva spelare i AIK.
Paulos har 8+4 hittills i år, AIKs bästa poängspelare Hove har 4+1. Kombinera det med att Paulos är en av de som springer mest i hela serien varje match.
Vill du verkligen fortsätta den här diskussionen?
Skulle vi sålt Paulos för plus minus noll idag hade jag gett hans tid i Bajen ++++. Hade han sålts idag hade han sålts för långt mer än dubbla dock så det är en ickefråga, men klart det är en usel värvning ändå enligt gnagaren som absolut inte talar av bitterhet och avundsjuka.
Vi har redan gått igenom det här. Att du hänger på Flashback varje dag och jag kanske en gång i veckan gör inte mig till patetisk, det är du som kanske behöver hitta ett liv utanför det här forumet.