2026-07-25, 20:57
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Folk är idioter och tror att lösningen på problemet med pedofili är att Dumpen hänger ut efterblivna.

Pedofilen finns redan i barnets närhet. Det är vissa delar som Dumpen gör som är coola, jag står upp för det men återigen Johnny Samhall med en energidryck dreglandes vid datorn i mammas källare blir plötsligt KK med en fjortis som borde ha ett gott öga åt pojken i parallellklassen. Tyvärr Sara det är inte trovärdigt nånstans men sinnessjukt kul så keep up the good work!

Sara kommer få se på grejer när Dumpen junior drar igång och som sakkunnig är hennes kunskap lite välkomna, jag drar gärna ett streck över fadäsen med nuvarande Dumpen men nu kör vi på riktigt.

Haha. En av de absolut viktigaste sakerna, imo, med ett sådant projekt är ju att ha en god relation till polisens enheter som aktivt sysslar med sånt här som jobb (samt ge fan i att klaga på enskilda vanliga poliser mfl när dessa blir något förvirrade när någon halv rättshaverist börjar halvskrika på dom). Samt att i vissa fall ha åtminstone LITE vanlig god etik och moral. Så jag personligen ser ju ett "Dumpen-PRO-gäng" som absolut positivt sålänge man lär sig av de otaliga misstag och klanterier som "PaddeSara-Dumpen" (mfl ursprungliga grupper världen över) gjort. Risken finns annars att det endast och för alltid utmynnar i ett ganska litet men högljutt pöbelvälde dit personer med rena ekonomiska vinstintressen (eller våldsintresse alt politiskt särintresse!) söker sig till. Dvs - nästan helt kontraproduktivt till det påstådda syftet (=att skydda barn mot övergrepp). Å frågan kan fan oxå ställas som den ju gör i tråden då å då - har Dumpen-fenomenen som sådana (hittills) åstadkommit mer kontraproduktiva saker än genuint positiva...

EDIT: trött som fan när jag skrev denna post men förhoppningsvis framgår andemeningen - känner du mfl er manade att förbättra "Dumpen-konceptet" avsevärt - kör på!
Senast redigerad av JohnnySamhall 2026-07-25 kl. 21:02.
Citera
2026-07-25, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Haha. En av de absolut viktigaste sakerna, imo, med ett sådant projekt är ju att ha en god relation till polisens enheter som aktivt sysslar med sånt här som jobb (samt ge fan i att klaga på enskilda vanliga poliser mfl när dessa blir något förvirrade när någon halv rättshaverist börjar halvskrika på dom). Samt att i vissa fall ha åtminstone LITE vanlig god etik och moral. Så jag personligen ser ju ett "Dumpen-PRO-gäng" som absolut positivt sålänge man lär sig av de otaliga misstag och klanterier som "PaddeSara-Dumpen" (mfl ursprungliga grupper världen över) gjort. Risken finns annars att det endast och för alltid utmynnar i ett ganska litet men högljutt pöbelvälde dit personer med rena ekonomiska vinstintressen (eller våldsintresse alt politiskt särintresse!) söker sig till. Dvs - nästan helt kontraproduktivt till det påstådda syftet (=att skydda barn mot övergrepp). Å frågan kan fan oxå ställas som den ju gör i tråden då å då - har Dumpen-fenomenen som sådana (hittills) åstadkommit mer kontraproduktiva saker än genuint positiva...

EDIT: trött som fan när jag skrev denna post men förhoppningsvis framgår andemeningen - känner du mfl er manade att förbättra "Dumpen-konceptet" avsevärt - kör på!

Det är väldigt mycket Johnny Samhall på Dumpen. Det bara är så och jag har inte styrt debatten åt detta håll men jag gillar det. Dumpens fittmagneter gör succé på sociala medier, jadu Sara?

Dumpen naggar som sagt i kanten i bästa fall.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2026-07-25 kl. 22:49.
Citera
Igår, 00:34
Medlem
Ankan-mannens avatar
Anders Hansen.
Vi än idag programmerade att till varje pris passa in. Hansen menar att detta förklarar varför vi ibland blir ”dumma i huvudet” i grupp.
Vår instinkt att tillhöra en gemenskap är så stark att vi kan bli resistenta mot fakta om de går emot gruppens åsikter. Att tycka annorlunda var historiskt sett förenat med livsfara. På stenåldern var gruppen allt; att bli utesluten var likställt med en dödsdom
.

Dumpengruppen är en stenåldersgrupp, de är högt omoderna omogna människor.
Citera
Igår, 00:55
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Det är väldigt mycket Johnny Samhall på Dumpen. Det bara är så och jag har inte styrt debatten åt detta håll men jag gillar det. Dumpens fittmagneter gör succé på sociala medier, jadu Sara?

Dumpen naggar som sagt i kanten i bästa fall.

Frågan är lite... vem skämmer ut sig mest!? Självklart just de typiska varsel-gäddorna imo (dom som är "nästan normala" jmf med vissa andra) som ibland hittas på just div mer speciella arbetsplatser m m men Sara å Padde ligger fan inte långt efter IMO! Dom begår precis samma misstag rent taktiskt som SÅ många andra pedo-hunters-kanaler/fenomen att jag inte ens pallar skriva en lista över dessa (värst är nog dock när gäddan håller på att avslöja ÄNNU MER om vad denne egentligen haft för sig i livet å istället för att låta gäddan prata på om detta så skyndar man därifrån!). Jag sammanfattar det såhär:

*flås flås* du är alltså här för att träffa ett barn!? ETT BARN - HUR TÄNKER DU MÄNNISKA!? DU VET VÄL ATT BARN INTE VILL HA ER!? Du, ta det här kortet å be om hjälp från vår proffsiga samarbetspartner - för nu ska vi vidare kvickt som fan för att publicera ditt nylle över hela nätet samt festa till det bara lite" *flås flås*

Och jag kan inte heller få bort ur minnet Paddes privata klipp på YT (som sannolikt finns där än bara man letar lite) med två brudar där man strax innan inspelning sannolikt dragit feta linor och skrattar som strypta sälar - som Padde själv säger i klippet - EN HEEEEELT NORMAL KVÄLL! (men sen å andra sidan - jag kan ha full förståelse för att han faktiskt behöver droga ner sig efter det som hänt honom men jag är VÄLDIGT skeptisk till att en sån människa inkl Sara ska bedriva vad som borde vara en seriös verksamhet å inte en jävla cirkus från 1800-talet)!
Senast redigerad av JohnnySamhall Igår kl. 01:08.
Citera
Igår, 01:54
Medlem
Ankan-mannens avatar
Sara och Patrik säger ofta; barn vill inte bli våldtagna, eftersom Dumpens 14 åring just vill, så nämner de själva att deras scenario är orimligt. Så till vilken nytta?
Citera
Igår, 10:05
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Sara och Patrik säger ofta; barn vill inte bli våldtagna, eftersom Dumpens 14 åring just vill, så nämner de själva att deras scenario är orimligt. Så till vilken nytta?
Ligger något i det. Ser fram emot höra den förklaringen från dem som vet allt.
Citera
Igår, 10:35
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Anders Hansen.
Vi än idag programmerade att till varje pris passa in. Hansen menar att detta förklarar varför vi ibland blir ”dumma i huvudet” i grupp.
Vår instinkt att tillhöra en gemenskap är så stark att vi kan bli resistenta mot fakta om de går emot gruppens åsikter. Att tycka annorlunda var historiskt sett förenat med livsfara. På stenåldern var gruppen allt; att bli utesluten var likställt med en dödsdom
.

Dumpengruppen är en stenåldersgrupp, de är högt omoderna omogna människor.
Intressanta tankar från Hansen. Men skulle gäddorna vara omoderna och omogna människor, de blir ju i allra högsta grad och oftast utstötta ur gruppen?

Jag tror det där ”gruppresonemanget” är lik aktuellt idag som på stenåldern, så länge det handlar om människor.
Citera
Igår, 10:37
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Hahaha, det är ju faktiskt helt sant. Deras metod med 14-åringen är per definition orealistisk.
Citera
Igår, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Hahaha, det är ju faktiskt helt sant. Deras metod med 14-åringen är per definition orealistisk.

Lådvinstanterna i Dumpens Facebookgrupp undrar också hur en sån gammal bjässe som finns på Saras blogg kan tro att en fjortis skulle vilja ha hen. Kollade Baskergäddan aka fallskärmsjägaren och t om han själv undrade varför en fjortis var så angelägen om att träffa honom för påsättning och det är faktiskt en berättigad fråga av gubben.
Dumpen ville även skicka gubben till sjukvården men kunde inte motivera varför, möjligt att han har nån könssjukdom men det har inte Dumpen med att göra.

Det här med att fjortisar jagar 60 år äldre gubbar var helt nytt för mig innan Sara tog upp det och det är mycket svårt att bevisa att hon har helt fel.
Citera
Igår, 11:51
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Lådvinstanterna i Dumpens Facebookgrupp undrar också hur en sån gammal bjässe som finns på Saras blogg kan tro att en fjortis skulle vilja ha hen. Kollade Baskergäddan aka fallskärmsjägaren och t om han själv undrade varför en fjortis var så angelägen om att träffa honom för påsättning och det är faktiskt en berättigad fråga av gubben.
Dumpen ville även skicka gubben till sjukvården men kunde inte motivera varför, möjligt att han har nån könssjukdom men det har inte Dumpen med att göra.

Det här med att fjortisar jagar 60 år äldre gubbar var helt nytt för mig innan Sara tog upp det och det är mycket svårt att bevisa att hon har helt fel.

Sett senaste selfien?

Sara glömde ta bort slangarna från halsen när hon åkte iväg på gäddjakt, men du får ändå lite visdomsord på köpet så det gör inget.

https://x.com/dumpen_se/status/2080244742873366840
Citera
Igår, 11:53
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid

Metoden med pedofilmammor är inte orealistisk, men rätt osannolik, ändå dyker det upp pedofilmammor till höger och vänster och dumskallarna går på det.
Citera
Igår, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Sett senaste selfien?

Sara glömde ta bort slangarna från halsen när hon åkte iväg på gäddjakt, men du får ändå lite visdomsord på köpet så det gör inget.

https://x.com/dumpen_se/status/2080244742873366840

Att Sara gör allt för ungarna har jag aldrig betvivlat, hoppas hon mår bättre nu. Vi satte faktiskt in en miljon kr för att Sara skulle få bra vård. Hon använde även sitt kändisskap för att tränga sig i sjukhuskön men varför inte om man kan. Jag hade gjort samma sak själv och det känns jävligt tryggt att hon är frisk nu och är därute nånstans och jagar gamla fittmagneter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in