2026-07-24, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Och när predatorerna blir helt isolerade, så blir de mindre farliga? Jag är bara emot exponeringen av identiteterna, inte Dumpens påvisbara verkan.

Men en viss negativitet har jag även till tillvägagången, Sara den bedragerskan låter använda alla sina kriminella kunskaper till att fånga in. Likväl att det finns bedragare som lyckas lura av kloka människor på alla sina pengar, något som egentligen skulle vara omöjligt. Så lyckas Sara få dem till saker som de egentligen normalt inte skulle göra. Det är ganska lätt att få personer som saknar något, till att göra nästan vad som helst. Detta ska man INTE göra, det är rent av illvilligt och samhällsskadligt.

Många av Dumpens uthäng skulle gått genom hela livet utan att ha gjort något dåligt, om de inte Dumpen hjälpt till. De som uppenbarligen redan var där i skiten kunde de hjälpt till vård med ett klart större och lyckligare utfall.

Jag vet inga som slår sig för bröstet mer än Sara och Patrik, Patrik nästan i klass som när han hoppade 242.

Folk är idioter och tror att lösningen på problemet med pedofili är att Dumpen hänger ut efterblivna.

Pedofilen finns redan i barnets närhet. Det är vissa delar som Dumpen gör som är coola, jag står upp för det men återigen Johnny Samhall med en energidryck dreglandes vid datorn i mammas källare blir plötsligt KK med en fjortis som borde ha ett gott öga åt pojken i parallellklassen. Tyvärr Sara det är inte trovärdigt nånstans men sinnessjukt kul så keep up the good work!

Sara kommer få se på grejer när Dumpen junior drar igång och som sakkunnig är hennes kunskap lite välkomna, jag drar gärna ett streck över fadäsen med nuvarande Dumpen men nu kör vi på riktigt.
Citera
2026-07-24, 18:48
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tweatta
Ok, men jag ser ju att du håller med kanelbullekungen och ankanmannen i många inlägg, deras ståndpunkter är rätt tydliga.

Ja, jag tycker att du skriver mycket blaha text.

När det gäller dessa individer ser jag inte att prevention och tidiga insatser skulle spela någon roll.

Polisen bör överta och göra dumpens arbete, det är inte orimligt och det är i Sara och Patriks agenda.

Ja jag vill sätta åt alla som utnyttjar barn sexuellt. De skall såklart bestraffas med fängelse.

Jag vill att de som utnyttjar barn sexuellt eller på annat otillbörligt vis misshandlar barn skall dömas till fängelse.

Vad tycker du själv om min konkreta ( lösning ) fängelse för lagbrytare, inget daltande, inget nytt under solen.

Du kan först börja med att hänvisa vart i mitt inlägg som jag skriver det som du påstår:

Citat:
Ursprungligen postat av Tweatta
...för att indirekt utrycka ditt skydd av förövare och förminska det de utsätter barn för.
Citera
2026-07-24, 23:44
Medlem
Det är nu framåt småtimmarna som fittmagneter som Arne 91 gör sina moves och fjortisar faller pladask. vi liksom hoppar över föräldrarnas generation och knullar naturen, gubbe.

Det är lite coolt det Sara säger, inget snack om det men är det verkligen standard att Åke behöver tänka på kondomer när Evelina 14 efterblivet svarat honom om vädret?
Jag tror ändå att det är bra att Dumpen finns därute som lite fåntrattar och man kan skylla över skiten på dom när det inte går vägen. Jag vill verkligen inte fina Sara något ont.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2026-07-24 kl. 23:50.
Citera
2026-07-25, 02:03
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Eller kan Rallykalle berätta för mig vad, barn som blir av med oskulden och huruvida det gör ont eller avsaknad av smärta ger skamkänslor, har med Dumpen att göra?

Om den kvackar och ser ut som en anka så är det oftast en anka.
Det var jag som tog upp att flickor får berättat för sig att det gör ont första gångerna, och några har berättat att de känt sig skyldiga då de njutit. Det med detta har att göra flickorna får det itutat att de blir förstörda om de har sex, vilket inte alltid är så, det är en myt, men kan vara giltigt i vissa fall så en lagstadgad ålder behövs.

MEN det behöver inte heller vara så dramatiskt så att man behöver våldtäktsklassa det. Jag skulle vilja veta var denna idé kom ifrån, kom den från vetenskap, några förståsigpåare, feminister, jurister som hade för lite att göra? Varför finns inte denna idé på något annat ställe.

Risken är att de tror deras mående beror på sex, vilket är allvarligt om det inte beror på det. Det kan vara annat trauma, NPF, hjärnskada eller något annat, risken är att detta inte blir utträtt om det tros bero på sex.

Tror Dumpen skapar förvirrande tankar hos unga, tankar som inte är bra. Andraklassare ser Dumpens dumpar och des bilder. Finns det någon professor som kan motbevisa min tro.
Citera
2026-07-25, 09:26
Medlem
Det är väldigt känt fenomen numera lärarinnor och ligger med sina unga elever främst är det killar som får ligga med lärarinnorna. Donald Trump har till och med kommenterat detta och skämtade lite.

Det ska bli intressant och se om dessa killar växa upp med långvariga trauman och att de kommer få missbruksproblem för att de har legat med en riktigt snygg 10/10 milf. Bara och vänta se hur dåligt jag mår om 10 år eller 20

Eller vad säger du dumpen? Är dessa killarnas liv förstört?
Citera
2026-07-25, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallerian93
Det är väldigt känt fenomen numera lärarinnor och ligger med sina unga elever främst är det killar som får ligga med lärarinnorna. Donald Trump har till och med kommenterat detta och skämtade lite.

Det ska bli intressant och se om dessa killar växa upp med långvariga trauman och att de kommer få missbruksproblem för att de har legat med en riktigt snygg 10/10 milf. Bara och vänta se hur dåligt jag mår om 10 år eller 20

Det där är Dumpens akilleshäl. Det spelar ingen roll hur många gånger Sara med sina vackra ögon berättar för en pojke som fått till det med sin snygga lärarinna etc att han ska må dåligt men det kommer han inte att göra. Eventuellt så blir han tvungen att säga ok jag mår dåligt till Sara så hon slutar tjata.

Måhända var det barnsligt men snacket i killars omklädningsrum i högstadiet handlade om just detta och det finns inget Sara kan göra åt detta, Patrik vet också men han får väl spela dum på Dumpens middagar när tanterna drar igång.
Citera
2026-07-25, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det där är Dumpens akilleshäl. Det spelar ingen roll hur många gånger Sara med sina vackra ögon berättar för en pojke som fått till det med sin snygga lärarinna etc att han ska må dåligt men det kommer han inte att göra. Eventuellt så blir han tvungen att säga ok jag mår dåligt till Sara så hon slutar tjata.

Måhända var det barnsligt men snacket i killars omklädningsrum i högstadiet handlade om just detta och det finns inget Sara kan göra åt detta, Patrik vet också men han får väl spela dum på Dumpens middagar när tanterna drar igång.

Samma manipulations teknik använder ju kärringarna på dumpen osv i media och i verkligheten för att få tjejerna att tro att de ska må dåligt. att de faktiskt mår dåligt för att en kille har varit med tvivlar jag starkt på. Möjligtvis under förutsättningarna att han har varit manipulativ, kanske hade det varit någon lärare i maktposition som hon inte attraherades av.Eller någon som sålde droger till tjejen och hon va tvungen pga detta visst, fast att en ung tjej skulle må dåligt och få långvariga trauman för att hon ligger med en äldre kille hon verkligen attraheras av det är inget annat än skitsnack.

Sedan har vi Phs som bankar skiter ur Åke 72 som tänkte träffas Linnea 16 men själva har både under 18 och under 15 på sin Snapchat. Trots de är 20 + haha. Hycklerier!
Citera
2026-07-25, 13:43
Medlem
Citat:
Samma manipulations teknik använder ju kärringarna på dumpen osv i media och i verkligheten för att få tjejerna att tro att de ska må dåligt. att de faktiskt mår dåligt för att en kille har varit med tvivlar jag starkt på. Möjligtvis under förutsättningarna att han har varit manipulativ, kanske hade det varit någon lärare i maktposition som hon inte attraherades av.Eller någon som sålde droger till tjejen och hon va tvungen pga detta visst, fast att en ung tjej skulle må dåligt och få långvariga trauman för att hon ligger med en äldre kille hon verkligen attraheras av det är inget annat än skitsnack.

Sedan har vi Phs som bankar skiter ur Åke 72 som tänkte träffas Linnea 16 men själva har både under 18 och under 15 på sin Snapchat. Trots de är 20 + haha. Hycklerier!

Dumpen har fått hållas och tryckt in i sektmedlemmarnas skallar att Sune 87 är det stora hotet, hans kuk har säckat ihop men Dumpen framkallar dödsryckningar vilket går hem hos fjortisar.

Den förkrossande majoriteten av sexuella ofredanden mot barn begås jämnåriga, framgår extremt tydligt i Barnahusundersökningen men DUmpen frontar fortfarande med gamla gubbar som luktar svett som kuk nr 1, vi är inte överens här Sara!
Citera
2026-07-25, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Dumpen har fått hållas och tryckt in i sektmedlemmarnas skallar att Sune 87 är det stora hotet, hans kuk har säckat ihop men Dumpen framkallar dödsryckningar vilket går hem hos fjortisar.

Den förkrossande majoriteten av sexuella ofredanden mot barn begås jämnåriga, framgår extremt tydligt i Barnahusundersökningen men DUmpen frontar fortfarande med gamla gubbar som luktar svett som kuk nr 1, vi är inte överens här Sara!

Så är det jämnåriga på fester eller killar några år äldre.Ändå vill dumpen & staten fokusera på att göra det olagligt för de som är över 5 år äldre än de under 18 att ha någon form av kontakt.

Allt så gör dumpen inget specifikt för de målgrupperna som oftast utsätter unga tjejer för våldtäckt.
Citera
2026-07-25, 15:54
Medlem
Citat:
Så är det jämnåriga på fester eller killar några år äldre.Ändå vill dumpen & staten fokusera på att göra det olagligt för de som är över 5 år äldre än de under 18 att ha någon form av kontakt.

Allt så gör dumpen inget specifikt för de målgrupperna som oftast utsätter unga tjejer för våldtäckt.

På tonårsfester gör Klas-Göran 71 sin grej och visar vem fan det är som bestämmer, fjunet Pelle 14 som skryter om sin kommande EPA nästa år blir breddad i soffan, sorry!

Det är makalöst fräckt det här som Dumpen sysslar med och slänger ur sig, snacka om att knulla med naturens lagar och absolut inget pekar på att våra vänner på Dumpen har rätt. Underhållningen köper jag och slänger lite motsträvigt ett köttben åt Saras håll.

Tänk om nån skulle våga berätta för Sara att under tonårsfester begås majoriteten av tafs på fjortisar, ingen hade hört talas om Gösta 76 superkuk tidigare. Dumpen nja.
Citera
2026-07-25, 19:59
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:

Tror ingen av dom lider det lilla minsta haha
Citera
2026-07-25, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Tror ingen av dom lider det lilla minsta haha

Då är frågan varför skulle tjejer i samma ålder lida och få livslånga trauman om de gör det med någon som attraherar dem? Uppenbarligen så är både Sara och Patrik helt okej med att 21 åriga killar spänner på fjortisar. Så länge de finner killen attraktiv varför skulle han inte kunna vara några år äldre än så? Jag förespråkar ingenting här utan jag bara spekulerar och försöker förstå dumpen logik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in