2026-03-15, 10:51
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Nätdejting är stendött. Jag kan inte nämna någon kvinna av alla de jag känner som träffat en parter där. Jag har hört att man träffats på jobb, resor, gym, skola, genom gemensamma bekanta men aldrig nätdejting.

Jobb är vanligare än du tror. Inte minst idag när det är mindre könssegregerat och folk byter jobb som de byter underkläder.

Skönt att de har gått tillbaka hur de var innan internet, på appar går du på utseende.

Nu är jag gift sedan 17år så har aldrig försökt att hitta en tjej på app.
Men man har läst genom åren hur det har utvecklats.
Desperat män tänker inte med huvudet när det skriver , tänk dig som tjej att få 100tals pm när hon precis startat konto

Så klart de tröttnar ganska fort, och männen gnäller ut på internet.

Ute i verkligheten kan man i lugn å ro prata och utveckla något. Männen får rakna med att det inte tar en dag att få nån (om du inte är på krogen)
Citera
2026-07-25, 15:03
Medlem
Jag märker att det är bra i mig svårt med nätdejting och på krogen. Det män som lyckas måste har haft tur med utseendet men det jag har märkt är att se killar man umgicks med i klassen och hade roligt med var ju oftast de killar som fick ligga mest. Så det verkar ha en koppling.
Citera
2026-09-17, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Ja men de flesta på Tinder kommer inte få ligga med Sandra.

Att någon får det är ganska självklart, men det kommer bara bli någon av alla tusentals förfrågningar hon fått. Chansen att det blir Zebra är nästan obefintlig.

Det är därmed väldigt mycket jobb för ingenting. Om en kille är runt 7-8 rent attraktionsmässigt och har en profil av hög klass kommer han sannolikt i bästa fall att hitta brudar som är 3-5. Oavsett om det handlar om sex eller förhållande.

Det bästa en man kan göra om han vill knulla är ju att dra utomlands. Många av de brudar man kan knulla där är betydligt attraktivare än skiten du får på Tinder.
Jag kände flera som redan i 20-25 års åldern brukade vallfärda på "semestrar" till olika länder där sexköp var lagligt.

Alla vet att tjejer endast använder Tinder för få bekräftelse.

Jag har bara träffat tjejer online från webbsidor som BodyContact, HappyPancake, Kontaktsajten och möjligtvis Facebook? (Fast då är det via evenemang så vet inte om man ska räkna det)

Hinge, Badoo, Tinder... Alla är skräp.

Har en polare som träffat sin tjej genom Bumble och då var hon ganska överviktig men han verkar vara lycklig. Även då fick han som du säger jobba ganska hårt för att få ut henne på dejter.
Citera
2026-09-24, 08:43
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Jag märker att det är bra i mig svårt med nätdejting och på krogen. Det män som lyckas måste har haft tur med utseendet men det jag har märkt är att se killar man umgicks med i klassen och hade roligt med var ju oftast de killar som fick ligga mest. Så det verkar ha en koppling.
De var ju säkert mycket socialt aktiva tidigt. Där har du svaret. Svårigheten idag är inte att charma kvinnor, det är att överhvudtaget hitta arenor och tillfällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in