2026-03-10, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Först säger du att knullapan Sandra är på Tinder sen säger du att en kille har noll chans att få ligg haha

Ja men de flesta på Tinder kommer inte få ligga med Sandra.

Att någon får det är ganska självklart, men det kommer bara bli någon av alla tusentals förfrågningar hon fått. Chansen att det blir Zebra är nästan obefintlig.

Det är därmed väldigt mycket jobb för ingenting. Om en kille är runt 7-8 rent attraktionsmässigt och har en profil av hög klass kommer han sannolikt i bästa fall att hitta brudar som är 3-5. Oavsett om det handlar om sex eller förhållande.

Det bästa en man kan göra om han vill knulla är ju att dra utomlands. Många av de brudar man kan knulla där är betydligt attraktivare än skiten du får på Tinder.
Jag kände flera som redan i 20-25 års åldern brukade vallfärda på "semestrar" till olika länder där sexköp var lagligt.
Citera
2026-03-10, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Jag tror att män också är kräsna. Kvinnor tror att män tar vad som helst.
Man kan tycka att kvinnor skulle tycka att det är positivt att män inte nöjer sig, bara för att ha nån.
Med tanke på att kvinnor säger att de vill känna sig speciella, inte bara vara en i mängden.

Att man har krav är ju fullt rimligt, oavsett om det är kvinnor eller män.
Varför ska en exempelvis en framgångsrik advokat som är 30 år och en 9a utseendemässigt bli tillsammans med en städerska som ser ut som en padda?

Det är så allt på denna planeten fungerar. Man vill ha det man förtjänar, det är en rättviseprincip. Och det är fullt rimligt oavsett om du är man eller kvinna.

Men på apparna så blir det jätteskevt eftersom 900 aktiva användare av 1000 är män. Då blir det att mediokra alldagliga kvinnor tror att de är guds gåva till männen, något väldigt eftertraktat och attraktivt. En kvinna som är en medioker 5a tror efter några dagars nätdejtande att hon är 8-9.
Och då blir det sjukligt. Och av den anledningen är nätdejting per automatik meningslöst. För det blir inga bra matchningar.

Att det är så jävla få kvinnor som nätdejtar beror på att en normal eller snygg kvinna inte behöver nätdejta. Bortsett från att de ofta har större nätverk än män och fler vänner vilket gör det enklare att träffa någon, så finns det alltid någon ensam kille vart som helst som kommer vara intresserad. Oavsett om det är på gymmet, arbetsplatsen, skolan. Så länge en kvinna är mottaglig så kommer någon att visa intresse - om hon ser normal ut eller bättre.

Nätdejting domineras av följande kvinnor:

1. Frånskilda mammor runt 30-40, som varken har tid eller ork att träffa någon irl.
2. Bekräftelsehoror och instagrambrudar som vill göra reklam för sina sociala medier.
3. Väldigt oattraktiva/fula kvinnor som ingen irl vill ha.
4. Kvinnor som har ett sexberoende och ligger runt med nya män varje helg. Dvs horor på ren svenska.
5. Attraktiva eller normala Kvinnor som hökar år efter år och aldrig lyckas hitta någon, som tror att de är förtjänta av en stenrik och skitsnygg filmstjärna.
6. Kvinnor med autism, social fobi, borderline och liknande. Ofta adhd kombinerat med autism. Samt bisexuella och transvestiter.

Sedan har du en liten klick normala och vettiga kvinnor utan barn som testar på nätdejting. Dessa kanske utgör 5% av alla kvinnor, dvs av den grupp kvinnor som i sin tur utgör 10% av alla aktiva medlemmar.
Därför kommer du inte hitta henne. Sannolikheten att just du eller jag för den delen kommer matcha med henne är mikroskopiskt liten. Det är som att vinna miljonvinst på Triss.

När folk fattar det så slutar de sitta och vissna på de här meningslösa apparna. Det finns inget där att hämta. Det är mycket jobb, pengar och engagemang för ingenting. Allt är en illusion. Ett luftslott.
I synnerhet för den man som söker ett seriöst förhållande och en livspartner.
Senast redigerad av Pundedu 2026-03-10 kl. 11:32.
Citera
2026-03-10, 12:08
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Ja men de flesta på Tinder kommer inte få ligga med Sandra.

Att någon får det är ganska självklart, men det kommer bara bli någon av alla tusentals förfrågningar hon fått. Chansen att det blir Zebra är nästan obefintlig.

Det är därmed väldigt mycket jobb för ingenting. Om en kille är runt 7-8 rent attraktionsmässigt och har en profil av hög klass kommer han sannolikt i bästa fall att hitta brudar som är 3-5. Oavsett om det handlar om sex eller förhållande.

Det bästa en man kan göra om han vill knulla är ju att dra utomlands. Många av de brudar man kan knulla där är betydligt attraktivare än skiten du får på Tinder.
Jag kände flera som redan i 20-25 års åldern brukade vallfärda på "semestrar" till olika länder där sexköp var lagligt.

Citat:
Varför ska en exempelvis en framgångsrik advokat som är 30 år och en 9a utseendemässigt bli tillsammans med en städerska som ser ut som en padda?

Det är så allt på denna planeten fungerar. Man vill ha det man förtjänar, det är en rättviseprincip. Och det är fullt rimligt oavsett om du är man eller kvinna.

Men på apparna så blir det jätteskevt eftersom 900 aktiva användare av 1000 är män. Då blir det att mediokra alldagliga kvinnor tror att de är guds gåva till männen, något väldigt eftertraktat och attraktivt. En kvinna som är en medioker 5a tror efter några dagars nätdejtande att hon är 8-9.
Och då blir det sjukligt. Och av den anledningen är nätdejting per automatik meningslöst. För det blir inga bra matchningar.

Att det är så jävla få kvinnor som nätdejtar beror på att en normal eller snygg kvinna inte behöver nätdejta. Bortsett från att de ofta har större nätverk än män och fler vänner vilket gör det enklare att träffa någon, så finns det alltid någon ensam kille vart som helst som kommer vara intresserad. Oavsett om det är på gymmet, arbetsplatsen, skolan. Så länge en kvinna är mottaglig så kommer någon att visa intresse - om hon ser normal ut eller bättre.

Nätdejting domineras av följande kvinnor:

1. Frånskilda mammor runt 30-40, som varken har tid eller ork att träffa någon irl.
2. Bekräftelsehoror och instagrambrudar som vill göra reklam för sina sociala medier.
3. Väldigt oattraktiva/fula kvinnor som ingen irl vill ha.
4. Kvinnor som har ett sexberoende och ligger runt med nya män varje helg. Dvs horor på ren svenska.
5. Attraktiva eller normala Kvinnor som hökar år efter år och aldrig lyckas hitta någon, som tror att de är förtjänta av en stenrik och skitsnygg filmstjärna.
6. Kvinnor med autism, social fobi, borderline och liknande. Ofta adhd kombinerat med autism. Samt bisexuella och transvestiter.

Sedan har du en liten klick normala och vettiga kvinnor utan barn som testar på nätdejting. Dessa kanske utgör 5% av alla kvinnor, dvs av den grupp kvinnor som i sin tur utgör 10% av alla aktiva medlemmar.
Därför kommer du inte hitta henne. Sannolikheten att just du eller jag för den delen kommer matcha med henne är mikroskopiskt liten. Det är som att vinna miljonvinst på Triss.

När folk fattar det så slutar de sitta och vissna på de här meningslösa apparna. Det finns inget där att hämta. Det är mycket jobb, pengar och engagemang för ingenting. Allt är en illusion. Ett luftslott.
I synnerhet för den man som söker ett seriöst förhållande och en livspartner.
Håller med här. Speciellt kategorier tjejer du rabblar upp. Det sjuka är att jag även ser en massa 23-25 åriga ensamstående morsor. Jag är en 7-8 med en profil i hög klass. Har 2000 matchningar. Köpt abonnemang i perioder. Fått högklassiga matchningar.

En sak jag märkt är att det just är många 3-5or som skriver till mig. Dom attraktiva skriver aldrig först. Gör dom det så har hon bara tråkigt, anmärker något i min profil och kommer ghosta förr eller senare.

Dom 5 procenten som är genuina och attraktiva försvinner som blixten. Jag vet en tjej som var i den kategorin som var genuin, lätt att ha med samt attraktiv med noll issues. Hon var några omgångar på dessa appar men blev ”tagen” ganska fort och som till och med var ihop med mindre attraktiva snubbar way under hennes nivå. Sen har du andra attraktiva tjejer som häckar år ut år in som inte ens går ut på dejter.

Sen känner jag att det är mycket en svensk grej. I synnerhet en stockholms-grej. I Norge får jag extremt bra resultat. Attraktiva och genuina tjejer som inte skulle banga på en träff. Som till och med skriver först. Även danskar är på samma sätt, fast norska tjejer på en helt annan nivå. Hade jag bott i Oslo så hade jag nog aldrig varit singel.

Jag har insett att om jag med min profil och utseende har det svårt, ja då vill jag inte ens föreställa mig alla er andra.
Senast redigerad av Duke-Of-Wellington 2026-03-10 kl. 12:13.
Citera
2026-03-10, 12:16
Avstängd
Citat:

Kvinnor tycker att män ska ta träskpaddan. Män måste sluta vara så ytliga och se till insidan istället.

Som kvinnor gör...
Citera
2026-03-10, 12:18
Avstängd
Citat:

Horor tar väl betalt. Menar du att alla kvinnor som är slampiga tar betalt?
Citera
2026-03-10, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Håller med här. Speciellt kategorier tjejer du rabblar upp. Det sjuka är att jag även ser en massa 23-25 åriga ensamstående morsor. Jag är en 7-8 med en profil i hög klass. Har 2000 matchningar. Köpt abonnemang i perioder. Fått högklassiga matchningar.

En sak jag märkt är att det just är många 3-5or som skriver till mig. Dom attraktiva skriver aldrig först. Gör dom det så har hon bara tråkigt, anmärker något i min profil och kommer ghosta förr eller senare.

Dom 5 procenten som är genuina och attraktiva försvinner som blixten. Jag vet en tjej som var i den kategorin som var genuin, lätt att ha med samt attraktiv med noll issues. Hon var några omgångar på dessa appar men blev ”tagen” ganska fort och som till och med var ihop med mindre attraktiva snubbar way under hennes nivå. Sen har du andra attraktiva tjejer som häckar år ut år in som inte ens går ut på dejter.

Sen känner jag att det är mycket en svensk grej. I synnerhet en stockholms-grej. I Norge får jag extremt bra resultat. Attraktiva och genuina tjejer som inte skulle banga på en träff. Som till och med skriver först. Även danskar är på samma sätt, fast norska tjejer på en helt annan nivå. Hade jag bott i Oslo så hade jag nog aldrig varit singel.

Jag har insett att om jag med min profil och utseende har det svårt, ja då vill jag inte ens föreställa mig alla er andra.

Nätdejting är fullständigt meningslöst för i stort sett alla män. Det kommer alltid finnas någon alldaglig avarage man som drar hem jackpotten och hittar en prinsessa. Sedan kommer denna man med enormt flyt, samt kvinnan och alla som känner de båda, hävda att nätdejting minsann visst funkar.

Men bakom denna jävel finns hundratals om inte tusentals män som inte ens får till en dejt.

Som man behöver du inte vara ful. Du kan vara en 6a-7a med hår på huvudet, vältränad och ha ett stabilt arbete. Trots det kommer ingen nappa.

Det är samma skit i USA, varifrån cancerapparna härstammar. Jag har sett hur många amerikanska mäns profiler som helst. Män som är helt okej och ibland är snygga, men som inte får en enda matchning.

Vad folk inte vill fatta är att:
1. 900 av 1000 aktiva är män.
2. Apparna arbetar systematiskt för att försvåra för folk att hitta någon, vilket syftar till att behålla betalande medlemmar.
Citera
2026-03-10, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Horor tar väl betalt. Menar du att alla kvinnor som är slampiga tar betalt?

Vad är skillnaden på en Tinder hora som ligger runt med nya män varje vecka och en prostituerad i Tyskland??

Att tyskan får betalt och att tinder bruden gör det gratis.

Dessa kvinnor som knullar runt med nya män varje helg på apparna är de mest värdelösa low values som går att hitta i samhället. Värre än yrkesprostituerade som gör det för sitt levebröd.
De är större horor än yrkesprostituerade. De har noll värde. Och de jagar ni och sitter och slösar er tid på. Som skribenten Zebra.

Köp ett luder istället. Vet flera som brukade åka på knullsemester.
Senast redigerad av Pundedu 2026-03-10 kl. 21:04.
Citera
2026-03-11, 07:05
Avslutad
Kan med handen på hjärtat erkänna att de flesta av mina inplanerade dejter blir inställda av tjejen. Minst 70%.

"Jag har blivit sjuk" eller "Jag måste jobba över" är klassiska bortförklaringar.

Någon fler kille som känner igen sig?

Hatar för övrigt dejting-appar men känns som att det inte finns några alternativ i mitt fall...
Citera
2026-03-11, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilliehorn
Kan med handen på hjärtat erkänna att de flesta av mina inplanerade dejter blir inställda av tjejen. Minst 70%.

"Jag har blivit sjuk" eller "Jag måste jobba över" är klassiska bortförklaringar.

Hatar för övrigt dejting-appar men känns som att det inte finns några alternativ i mitt fall...
Jag har varit med om något liknande, det har säkerligen med utbudet att göra. Det är som man alltid sagt, theres always a bigger shark in the sea.. Det som är problemet med nätdejting.

Upplever också att trycket på diverse appar blivit sämre? Mindre likes och färre matchningar.
Citera
2026-03-11, 08:45
Medlem
zebra121s avatar
Citat:

Intressant inlägg. Då är vi flera som sitter i samma båt

Hur länge har du använt apparna?
Citera
2026-03-11, 12:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Intressant inlägg. Då är vi flera som sitter i samma båt

Hur länge har du använt apparna?

Så du har också varit med om många inställda dejter?

Har nätdejtat i kanske 5-6 år men haft några uppehåll.
Senast redigerad av Lilliehorn 2026-03-11 kl. 12:41.
Citera
2026-03-11, 12:49
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Så du har också varit med om många inställda dejter?

Har nätdejtat i kanske 5-6 år men haft några uppehåll.

Ja det har hänt men inte så värst många ändå. Ibland har de dragit sig ur innan en dejt har kommit på tal men när vi bestämt tid och plats har det ofta gått vägen.

Intressant. Utfall under dessa 5-6 år? En del samlag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in