2026-07-21, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarflickaan
Men snälla bara ge dig, du hatar bara på någon du inte ens har bevis för gjort något brottsligt. Att de hade en ansträngd relation är absolut sant.

Jag tror inte L misshandlat varken I eller något av de andra barnen.

Du får tro vad du vill men du har inga bevis, jag tror på vad jag ser och läser, finns inget sim tyder på att det stämmer.
Helt sant, ingen här vet med säkerhet om det här med misshandel stämmer. Däremot vet vi att L har varit riktigt otrevlig mot H:s dotter, för det finns på film. Vi vet även att L själv har uttryckt sig och uttrycker sig riktigt illa om dottern - ett barn. Att något inte står rätt till är således uppenbart. Och nej, jag tänker aldrig skydda någon som behandlar ett barn illa. Varken fysisk eller psykisk misshandel är okej, och om det stör dig kan du dra härifrån.
Citera
2026-07-25, 10:16
Medlem
Ska man bli förvånad över att Linda har åkt utomlands på semester istället för att lägga pengarna och sin lediga tid på nåt mer viktigare, hon skriver inte vem som är med men jag gissar att det är kusinen eller nya karln
Citera
2026-07-25, 14:32
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
Ska man bli förvånad över att Linda har åkt utomlands på semester istället för att lägga pengarna och sin lediga tid på nåt mer viktigare, hon skriver inte vem som är med men jag gissar att det är kusinen eller nya karln

Eftersom hon inte nämner ett skvatt så är det en karl

Har hon alltså träffat nån? Stackars karl i så fall
Citera
2026-07-26, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Eftersom hon inte nämner ett skvatt så är det en karl

Har hon alltså träffat nån? Stackars karl i så fall

Dom fyra små är med Hampus och dom äldre och Linda verkar ju inte umgås alls eller hennes mamma så det lär vara en karl och man får hoppas på att han inte har barn med tanke på hur det gick sist eller dammråttor Linda skulle nog inte tåla dom heller 🙄
Citera
2026-07-26, 12:40
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
Dom fyra små är med Hampus och dom äldre och Linda verkar ju inte umgås alls eller hennes mamma så det lär vara en karl och man får hoppas på att han inte har barn med tanke på hur det gick sist eller dammråttor Linda skulle nog inte tåla dom heller 🙄

Hon umgås ju väldigt mycket med sin kusin också

Det är ju det enda hon nämner i vloggarna. Hon följde ju även med Linda på Moas student utspring
Citera
Igår, 10:06
Medlem
Intelligenss avatar
Tycker det ofta verkar som i dessa "förhållanden på tre" där det är en kvinna och två män att det bara är kvinnan som är ett förhållande med båda männen, männen verkar sällan ha några romantiska eller sexuella tankar om varandra så det är ju då bara kvinnan som får ut något av det medan de två männen måste dela och den som hon först var i förhållande med är tvungen att leva med att han i hennes ögon var bra nog åt henne då hon behöver en till karl att sätta på henne.

Däremot när det är två kvinnor och en man verkar det mer ofta vara bisexuella kvinnor och alla kramar, kysser och är med varandra och inte bara två personer som delar på en partner.
Citera
Igår, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligens
Tycker det ofta verkar som i dessa "förhållanden på tre" där det är en kvinna och två män att det bara är kvinnan som är ett förhållande med båda männen, männen verkar sällan ha några romantiska eller sexuella tankar om varandra så det är ju då bara kvinnan som får ut något av det medan de två männen måste dela och den som hon först var i förhållande med är tvungen att leva med att han i hennes ögon var bra nog åt henne då hon behöver en till karl att sätta på henne.

Däremot när det är två kvinnor och en man verkar det mer ofta vara bisexuella kvinnor och alla kramar, kysser och är med varandra och inte bara två personer som delar på en partner.
Det har ju framkommit massor med gånger att de älskade varandra alla 3 och alla ligger med alla. Jag tror dock inte på att E är bisexsuell utan han "ställde" nog upp för att få vara med L som han nog älskade. L däremot var nog tokkär i H det ser man ju bara av hur hon tittar på honom och hur de fjantar tillsammans. E kanske har insett nu hur utnyttjad han har varit i förhållandet. Idag har ju H och han ett utmärkt samarbete när det gäller barnen så de sköter det snyggt och barnen tycks trivas med att själva vara med och bestämma hos vem de vill vara.
Citera
Igår, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligens

”Ofta”??!! 😄 Hur vanligt är det över huvud taget menar du? Det finns väl inte ett enda exempel i hela Sverige på tresamhet förutom denna familj? Vilket inte är så konstigt. Sannolikheten att tre personer ska bli kära i varandra oberoende av varandra är ju så astronomiskt liten att det i princip är omöjligt. Har de olika kön måste ju minst två vara bisexuella också. Nej, denna familj är förmodligen ensamma i sitt slag i hela världen.

Visst förekommer det att t ex en person har två partners, men det är ju något helt annat.
Citera
Idag, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
”Ofta”??!! 😄 Hur vanligt är det över huvud taget menar du? Det finns väl inte ett enda exempel i hela Sverige på tresamhet förutom denna familj? Vilket inte är så konstigt. Sannolikheten att tre personer ska bli kära i varandra oberoende av varandra är ju så astronomiskt liten att det i princip är omöjligt. Har de olika kön måste ju minst två vara bisexuella också. Nej, denna familj är förmodligen ensamma i sitt slag i hela världen.

Visst förekommer det att t ex en person har två partners, men det är ju något helt annat.
Du får nog läsa på lite mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in