2026-07-25, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crashbandicoot321
Det här verkar vara en samlingstråd för idioter. Han var inne på McDonalds kl 8 på kvällen. Varför i helvete skriver du att han ränner runt i sin epa på nätterna och hänger utanför McDonalds? Det kanske han gör, men det har vi inte den blekaste om.

Chilla lite, jag är inte så insatt i fallet, jag fick se att det hade ägt rum på kvällen när jag redan hade skrivit klart min kommentar och skrev då kvällen/natten, det förändrar dock inte supermycket

Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Ungen är bränd i den byhålan för alla framtid. Han kommer vara känd som "den som sög kuk" för all framtid.
Stackars fan, hade han vetat vad som komma skall hade han bitit det hårdaste han kunde.

Ja det finns nog stor risk för det, fast tror inte direkt att alla i den staden kommer veta att det var just han, det här kommer lägga sig med tiden, precis som allt annat, främst så blir det tungt för han själv att bära, men skulle inte säga att hans liv är förstört för all framtid, jag tror han kan återhämta sig, även om det tar många år
Citera
2026-07-25, 03:19
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Ja det finns nog stor risk för det, fast tror inte direkt att alla i den staden kommer veta att det var just han, det här kommer lägga sig med tiden, precis som allt annat, främst så blir det tungt för han själv att bära, men skulle inte säga att hans liv är förstört för all framtid, jag tror han kan återhämta sig, även om det tar många år
Jätteliten stad, alla känner någon som känner någon och alltid är det någon som kommer göra sig lustig över den här olyckan. I Sthm kunde han kanske glida under radarn men inte i Borlänge. Tro mig! Han kommer bli tråkad intill dödagar där. Stackars jävla unge! Minsta lilla han säger eller gör fel kommer någon skrika kuksugare till honom och han kommer ta det hårt, väldigt hårt.
Citera
2026-07-25, 03:22
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Ungen är bränd i den byhålan för alla framtid. Han kommer vara känd som "den som sög kuk" för all framtid.
Stackars fan, hade han vetat vad som komma skall hade han bitit det hårdaste han kunde.

Inte nödvändigtvis om folk har lite moral och respekt.
Jag hoppas verkligen att folk har vett att hålla käften för grabbens skull.
Fyfan vad trött jag blir på den där jävla somalieniggern.
Vill fan slita fanskapet i stycken.
Citera
2026-07-25, 03:29
Medlem
Citat:
Jätteliten stad, alla känner någon som känner någon och alltid är det någon som kommer göra sig lustig över den här olyckan. I Sthm kunde han kanske glida under radarn men inte i Borlänge. Tro mig! Han kommer bli tråkad intill dödagar där. Stackars jävla unge! Minsta lilla han säger eller gör fel kommer någon skrika kuksugare till honom och han kommer ta det hårt, väldigt hårt.

Jovisst, men pojken är 15 idag, får han bara helt okej betyg i skolan så kan han flytta när han är 18-19 i värsta fall till en student stad och plugga, typ Lund, Uppsala, Umeå, you name it

Han kommer tveklöst få några jobbiga år, både socialt och mentalt, men hans liv är inte förstört om du frågar mig. Det finns alternativ och han kan få en nystart i livet senare

Han kan finna saker som gymmet, skolan, datorspel osv, inte fan kommer det bli lätt, han har ju varit med om något oerhört hemskt, men han har ju ett helt vuxenliv också
Citera
2026-07-25, 03:32
Medlem
Cadells avatar
Nån som har namnet på BO och kan skicka till mig i DM?
Citera
2026-07-25, 03:39
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cadell
Inte nödvändigtvis om folk har lite moral och respekt.
Jag hoppas verkligen att folk har vett att hålla käften för grabbens skull.
Fyfan vad trött jag blir på den där jävla somalieniggern.
Vill fan slita fanskapet i stycken.

Citat:
Jovisst, men pojken är 15 idag, får han bara helt okej betyg i skolan så kan han flytta när han är 18-19 i värsta fall till en student stad och plugga, typ Lund, Uppsala, Umeå, you name it

Han kommer tveklöst få några jobbiga år, både socialt och mentalt, men hans liv är inte förstört om du frågar mig. Det finns alternativ och han kan få en nystart i livet senare

Han kan finna saker som gymmet, skolan, datorspel osv, inte fan kommer det bli lätt, han har ju varit med om något oerhört hemskt, men han har ju ett helt vuxenliv också
Skulle inte förvåna mig om vi om fem år ser honom som GM vid oprovocerade överfall av invandrare ala´"Aktivitetsklubb" Känslig ålder och jag säger han är skadad för livet. Hoppas jag har fel.

I Borlänge, Falun med omnejd kommer han inte kunna bo kvar.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-07-25 kl. 03:45.
Citera
2026-07-25, 03:47
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Skulle inte förvåna mig om vi om fem år ser honom som GM vid oprovocerade överfall av invandrare ala´"Aktivitetsklubb" Känslig ålder och jag säger han är skadad för livet. Hoppas jag har fel.

Jag vill bara gå in som stödperson åt offret nu på en gång
Somalieasen ska skickas ut Trump-style
Citera
2026-07-25, 03:49
Medlem
Citat:

Hade jag varit hans pappa hade jag nog flyttat på hela familjen ganska omgående faktiskt

Det kan verka som att pojken själv blir straffad och "tvingas" själv flytta när det var han som blev utsatt, men jag tror ärligt det hade blivit det bästa för honom

Flytta antingen långt norr eller söder, gärna nära Umeå eller Lund så pojken kan börja plugga där när han är 18-20 och har familjen i ryggen

Hela familjen borde sluta upp bakom honom nu, även om det blir en uppoffring för alla. Har han syskon osv så blir ju dom också stort drabbade av det lokalt endå, så lika bra att flytta allihopa.

Blir inte så jävla kul för honom att gå i gymnasiet där osv i sin gamla stad nu, även om ingen säger något till honom och är respektfulla så kommer han må dåligt av att alla går och vet om det osv
Citera
2026-07-25, 03:56
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Hade jag varit hans pappa hade jag nog flyttat på hela familjen ganska omgående faktiskt

Det kan verka som att pojken själv blir straffad och "tvingas" själv flytta när det var han som blev utsatt, men jag tror ärligt det hade blivit det bästa för honom

Flytta antingen långt norr eller söder, gärna nära Umeå eller Lund så pojken kan börja plugga där när han är 18-20 och har familjen i ryggen

Hela familjen borde sluta upp bakom honom nu, även om det blir en uppoffring för alla. Har han syskon osv så blir ju dom också stort drabbade av det lokalt endå, så lika bra att flytta allihopa.

Blir inte så jävla kul för honom att gå i gymnasiet där osv i sin gamla stad nu, även om ingen säger något till honom och är respektfulla så kommer han må dåligt av att alla går och vet om det osv
Klokt, så skulle jag också resonera.
I praktiken kanske inte det enklaste med jobb och så. Han kommer aldrig att få vara ifred och glömma där han nu bor därför människor är onda i grunden och söker lämpliga offer. Den här killen kommer alltid vara offret i de trakterna.
Citera
2026-07-25, 04:06
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cadell
Jag vill bara gå in som stödperson åt offret nu på en gång
Somalieasen ska skickas ut Trump-style
Skulle också gärna gå in som stödperson, kanske är jag olämplig då jag är rasist? Bor ändå relativt långt ifrån Borlänge.

Våldtäktsmannen skulle jag välja att sätta på en vanlig avdelning, Kumla eller Hall. Då skulle det lösa sig självt om plitarna tittade åt andra hållet en halvtimma eller två. Tyvärr går det inte enligt rådande lagstiftning att skicka hem honom då han blev "svensk medborgare" väldigt snabbt.
Citera
2026-07-25, 04:09
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Skulle också gärna gå in som stödperson, kanske är jag olämplig då jag är rasist? Bor ändå relativt långt ifrån Borlänge.

Våldtäktsmannen skulle jag välja att sätta på en vanlig avdelning, Kumla eller Hall. Då skulle det lösa sig självt om plitarna tittade åt andra hållet en halvtimma eller två. Tyvärr går det inte enligt rådande lagstiftning att skicka hem honom då han blev "svensk medborgare" väldigt snabbt.

Vi kan glädjas åt att GMs liv är fuckat iallafall.
Han kommer få sin karma.
Våldtäkt i fängelset osv.
Det här ska få konsekvenser.
Citera
2026-07-25, 04:14
Medlem
Citat:

Staten kommer inte ge honom upprättelse. Det kommer vara upp till pappan och övriga släktingar i slutändan som avgör om han får riktig upprättelse, jag vet vad jag själv hade gjort iallafall

Dock så kommer inte en hämnd att ge pojken frid igen, hur sjukt det än låter så måste pojken förlåta honom på sikt, det är nog omöjligt att göra nu när det är så färskt, men om några år.

Man förlåter inte någon för den andra personens skull, utan för sin egna, hat är gift för själen och skadar bara en själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in