2026-07-25, 01:05
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crashbandicoot321
Varför kommenterar du ens när du inte har någon koll ö.h.t.? Du måste vara efterbliven? Brottet skedde runt halv nio på kvällen.
Okej jag hade fel, jag ändrade mitt inlägg lilla kompisen
Är GM din pojkvän eller?
Citera
2026-07-25, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Okej jag hade fel, jag ändrade mitt inlägg lilla kompisen
Är GM din pojkvän eller?
Ja det hade du. Var syftet att ljuga eller gissade du bara i blindo?

Nejdå, varför frågar du det? Jag hoppas att GM tar livet av sig i finkan.
Citera
2026-07-25, 01:19
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ja det hade du. Var syftet att ljuga eller gissade du bara i blindo?

Nejdå, varför frågar du det? Jag hoppas att GM tar livet av sig i finkan.
Klockan nio eller klockan tolv vad spelar det för roll?
Begå självmord heter det väl, varför är du arg på mig lille kompisen
Citera
2026-07-25, 01:28
Medlem
Citat:
Klockan nio eller klockan tolv vad spelar det för roll?
Begå självmord heter det väl, varför är du arg på mig lille kompisen
Det spelar roll när du har en lång harang om att hans föräldrar lät honom åka runt mitt i natten. Du lägger skuld på dom och sprider desinformation i tråden.

Man brukar rätta någon med att det heter "begå självmord" om personen skriver "ta självmord". Men "ta livet av sig" är ett helt korrekt uttryck. Nej du, jag tyckte först att jag var lite hård när jag undrade om du var efterbliven men inser nu att jag var helt rätt ute.
Citera
2026-07-25, 01:34
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Han är anklagad för att ha begått ett brott, men är han verkligen kriminell?
Är han värdelös för att han begått brott, eller för att han inte är svensk, eller mer värdelös för att han inte är svensk menar du?
Ja, han är kriminell och totalt helt jävla värdelös. En fästing har mer existensberättigande då den fyller funktion som mat till en del andra djur.

Tyvärr för nära till val för att göra något, men medborgarskap borde inte delas ut i conflakespaket och när det gjorts så som i det här fallet borde det dras tillbaka.

Hade jag varit Epa-ungen hade jag bitit för kung och fosterland, om än livet hade slutat där hade negern aldrig mer kunnat göra något liknande. Möjligen svalt bajskorven för att ingen skulle kunna sy fast den på honom igen.
Citera
2026-07-25, 01:39
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Det spelar roll när du har en lång harang om att hans föräldrar lät honom åka runt mitt i natten. Du lägger skuld på dom och sprider desinformation i tråden.

Man brukar rätta någon med att det heter "begå självmord" om personen skriver "ta självmord". Men "ta livet av sig" är ett helt korrekt uttryck. Nej du, jag tyckte först att jag var lite hård när jag undrade om du var efterbliven men inser nu att jag var helt rätt ute.
"Ta livet av sig" må vara korrekt men jag tycker att det låter lite konstigt.
Jag lägger skulden på GM huvudsakligen, men många svenska föräldrar tror att Sverige fortfarande är som barnen i Bullerbyn. Svenska minderåriga bör verkligen inte vara ute ensamma på kvällen i Sverige, då kan man råka illa ut som BO gjorde.
Det är min poäng men du verkar inte riktigt förstå vad jag menar.
Senast redigerad av StormuftinMagda 2026-07-25 kl. 02:09.
Citera
2026-07-25, 01:41
Medlem
Citat:
"Ta livet av sig" må vara korrekt men jag tycker att det låter lite konstigt.
Jag lägger skulden på GM huvudsakligen, men många svenska föräldrar tror att Sverige fortfarande är som barnen i Bullerbyn. Svenska minderåriga bör verkligen inte vara ute ensamma på kvällen i Sverige, då kan man råka illa ut som BO gjorde.
Det är min poäng men du verkar inte riktigt förstå vad jag menar.
Du kan tycka att det låter hur konstigt som helst. Det konstiga är att rätta någon som skriver helt korrekt. Okej, argumentera för att 15-åringar inte borde vara ute efter kl 20 då, men gör det utan att hitta på saker.
Citera
2026-07-25, 01:46
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Ge en neger skjuts i sin epa klockan nio på kvällen var kanske inte en särskilt bra idé.
Jag ser ofta minderåriga svenska ungdomar med sina epor vid donken sena kvällar och nätterna på helgerna.
Utlänningarna dras till dessa ungdomar och deras mötesplatser likt flugor dras till skit.
Utländska rovdjur oftast i medelåldern som vill sälja knark, våldta eller grooma svenska ungdomar om det finns tillfälle för det.
Man glider runt i sina kebabracers och letar efter offer långt in på nätterna, polisen ser man inte skymten av.

Hur tänkte föräldrarna som låter sin femtonåriga son vara ute så sent på kvällen när man vet att rovdjuren stryker omkring?
Pojken och föräldrarna får vara glada att han fick behålla livet.
7 års fängelse för denna handlingen är ett skämt, denna förnedring kommer följa pojken resten av livet.
Han kommer vara känd bland sina vänner, killen som blev våldtagen av en utlänning.

Varje år så importerar statsmakten tusenfaldigt fler av dessa rovdjur. Svenska kvinnor och barn är inte längre säkra på allmän plats tid på dygnet spelar ingen roll, dags att svenska familjer begriper detta.
Annars får ni de lära sig det den hårda vägen tyvärr.

Svenska män är de mest cuckade männen i världshistorien som låter sina egna ungdomar bli utsatta för detta.
Citera
2026-07-25, 02:37
Medlem
Citat:
Ge en neger skjuts i sin epa klockan nio på kvällen var kanske inte en särskilt bra idé.
Jag ser ofta minderåriga svenska ungdomar med sina epor vid donken sena kvällar och nätterna på helgerna.
Utlänningarna dras till dessa ungdomar och deras mötesplatser likt flugor dras till skit.
Utländska rovdjur oftast i medelåldern som vill sälja knark, våldta eller grooma svenska ungdomar om det finns tillfälle för det.
Man glider runt i sina kebabracers och letar efter offer långt in på nätterna, polisen ser man inte skymten av.

Hur tänkte föräldrarna som låter sin femtonåriga son vara ute så sent på kvällen när man vet att rovdjuren stryker omkring?
Pojken och föräldrarna får vara glada att han fick behålla livet.
7 års fängelse för denna handlingen är ett skämt, denna förnedring kommer följa pojken resten av livet.
Han kommer vara känd bland sina vänner, killen som blev våldtagen av en utlänning.

Varje år så importerar statsmakten tusenfaldigt fler av dessa rovdjur. Svenska kvinnor och barn är inte längre säkra på allmän plats tid på dygnet spelar ingen roll, dags att svenska familjer begriper detta.
Annars får ni de lära sig det den hårda vägen tyvärr.

Svenska män är de mest cuckade männen i världshistorien som låter sina egna ungdomar bli utsatta för detta.

Håller med dig helt och hållet

Har pojken inte en pappa? varför i helvete låter han sin pojke ränna runt på nätterna i en epa? Och OM han nu ska åka runt på nätterna VARFÖR står han utanför Mcdonalds och hänger? att åka förbi Mcdriven är väl en grej, men att stå och hänga i epan utanför Mcdonalds på natten hade jag inte ens gjort som vuxen med allt slödder som rör sig där

Sen plockar upp blattar också som någon slags svart taxi? hade han bara dragit en stenhård gräns mot gärningsmannen där på parkeringen så hade han kanske blivit misshandlad på sin höjd, men tror absolut inte att någon våldtäkt hade skett, han skulle aldrig ha gått med på att åka iväg med honom i epan, men återigen lägger jag ingen skuld på pojken, utan på pojkens svaga pappa som inte lärt upp sin son och sagt åt honom att inte stå och hänga utanför Mcdonalds på natten/kvällen

Mamman kan man dock inte klandra på samma sätt eftersom kvinnor generellt sätt inte förstår riskerna på samma sätt som en man gör.

Man får verkligen hoppas att pappan har balls nog att hämnas när möjlighet ges, det blir pojkens enda chans till upprättelse då Sveriges rättssystem sviker, men det har han ju antagligen inte tyvärr. Hoppas pojken kan återhämta sig och komma tillbaka från det här, men lär bli en lång och svår resa med många år av terapi osv
Citera
2026-07-25, 02:47
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355

Har pojken inte en pappa? varför i helvete låter han sin pojke ränna runt på nätterna i en epa? Och OM han nu ska åka runt på nätterna VARFÖR står han utanför Mcdonalds och hänger? att åka förbi Mcdriven är väl en grej, men att stå och hänga i epan utanför Mcdonalds på natten hade jag inte ens gjort som vuxen med allt slödder som rör sig där

Sen plockar upp blattar också som någon slags svart taxi? hade han bara dragit en stenhård gräns mot gärningsmannen där på parkeringen så hade han kanske blivit misshandlad på sin höjd, men tror absolut inte att någon våldtäkt hade skett, han skulle aldrig ha gått med på att åka iväg med honom i epan, men återigen lägger jag ingen skuld på pojken, utan på pojkens svaga pappa som inte lärt upp sin son och sagt åt honom att inte stå och hänga utanför Mcdonalds på natten/kvällen

Mamman kan man dock inte klandra på samma sätt eftersom kvinnor generellt sätt inte förstår riskerna på samma sätt som en man gör.

Man får verkligen hoppas att pappan har balls nog att hämnas när möjlighet ges, det blir pojkens enda chans till upprättelse då Sveriges rättssystem sviker, men det har han ju antagligen inte tyvärr. Hoppas pojken kan återhämta sig och komma tillbaka från det här, men lär bli en lång och svår resa med många år av terapi osv
Ungen är bränd i den byhålan för alla framtid. Han kommer vara känd som "den som sög kuk" för all framtid.
Stackars fan, hade han vetat vad som komma skall hade han bitit det hårdaste han kunde.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-07-25 kl. 02:50.
Citera
2026-07-25, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355

Det här verkar vara en samlingstråd för idioter. Han var inne på McDonalds kl 8 på kvällen. Varför i helvete skriver du att han ränner runt i sin epa på nätterna och hänger utanför McDonalds? Det kanske han gör, men det har vi inte den blekaste om.
Citera
2026-07-25, 03:07
Medlem
GastonLeMans avatar
Läste om händelsen i media.
Låter som nån uppföljning på ”Love and Piece” eller är det en integrationsfråga?
Hoppas det avskräcker framtida traktorförare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in