2025-12-01, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Björn Björkqvist hade för några dygn sedan den mest katastrofala fyllan under hela sin tid i Älgarås. Han raglade runt stupfull i och kring centrum mitt på dagen och drack mer alkohol helt öppet. Detta var droppen för personer i den nationella sfären. Enligt uppgifter skall nu stödinsatser från NMR ha satts in för att få Björn Björkqvist att spola krökat för gott. Planen är att rehabilitera Björn Björkqvist, få honom hel och ren igen samt inrätta ett aktivitetsschema så att han kan få en fungerande vardag utan spriten. Sedan skall Björn Björkqvist återinföras i de nationella kretsarna som en stark röst igen. En läkare från NMR skall i skrivande stund bo hos Björn Björkqvist och övervaka processen dygnet runt.

Personligen tycker jag allt det här låter mycket bra. Jag hoppas de kan assistera Björn Björkqvist så han kan komma på fötter igen. Både ekonomiskt, mentalt och kroppsligt.

Vilket jävla skitsnack.
Senast redigerad av 88Tjorven88 2025-12-01 kl. 09:14.
Citera
2025-12-01, 17:21
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Doktorn som NMR har boende hos Björn Björkqvist behandlar tydligen Björn med Stesolid för att få ner pulsen och minska tremor. Björn Björkqvist har kraftig abstinens så risk för delirium föreligger. Han får även injektioner med B1 vitaminer rakt in i häcken. Förmodligen kommer Björn Björkqvist behandlas med dessa läkemedel de kommande dygnen och noga övervakas av NMRs doktor. Planen skall senare bestå av struktur i vardagen, lätt motion och bra kost.

Det skall bli härligt att se Björn Björkqvist när NMR är färdig med honom. Jag tror vi kommer att få se en pånyttfödd man med gott om energi till den nationella kampen.

Har verkligen NMR tillgång till läkare som bor hemma hos sina patienter?
Citera
2025-12-01, 17:48
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Björn Björkqvist hade för några dygn sedan den mest katastrofala fyllan under hela sin tid i Älgarås. Han raglade runt stupfull i och kring centrum mitt på dagen och drack mer alkohol helt öppet. Detta var droppen för personer i den nationella sfären. Enligt uppgifter skall nu stödinsatser från NMR ha satts in för att få Björn Björkqvist att spola krökat för gott. Planen är att rehabilitera Björn Björkqvist, få honom hel och ren igen samt inrätta ett aktivitetsschema så att han kan få en fungerande vardag utan spriten. Sedan skall Björn Björkqvist återinföras i de nationella kretsarna som en stark röst igen. En läkare från NMR skall i skrivande stund bo hos Björn Björkqvist och övervaka processen dygnet runt.

Personligen tycker jag allt det här låter mycket bra. Jag hoppas de kan assistera Björn Björkqvist så han kan komma på fötter igen. Både ekonomiskt, mentalt och kroppsligt.

Cool story bro.

Har du möjligtvis hittat inspiration från ditt egna leverne?
Citera
2025-12-01, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Har verkligen NMR tillgång till läkare som bor hemma hos sina patienter?

Ja, flera stycken faktiskt.
Citera
2025-12-05, 23:36
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
I avsnitt 40 av Nationell Reflektion berättar Björn själv om domen om ofredande.
Citera
2025-12-20, 12:02
Medlem
gotets avatar
Björn Björkqvist har gott om pengar och tillgångar sedan tiden i DFS. Han fick stora summor skattefritt från donationer och det fortsätter än idag.
Citera
2025-12-21, 12:58
Medlem
gotets avatar
Strax före nionde december i år drack Björn Björkqvist kolossala mängder öl. Han berättar om denna brakfylla i podden nationell reflektion. Tråkigt att höra att inte NMRs satsning för att få Björn Björkqvist nykter bar någon full. Enligt Björn Björkqvist är hans problem pengarna. Då han förvaltar stora summor betalmedel och diverse tillgångar så som värdepapper, fysiskt guld och silver, fastigheter och fordon (allt betalt utan skulder) är det lätt att få ohälsosamma vanor. Björn Björkqvist verkar fortsätta supa ensam i huset där i Älgarås. Det rullar fortfarande stora summor skattefria donationer in på Björn Björkqvists konto men inte lika mycket som under hans tid i DFS.
Citera
2025-12-21, 13:33
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Citat:
Strax före nionde december i år drack Björn Björkqvist kolossala mängder öl. Han berättar om denna brakfylla i podden nationell reflektion. Tråkigt att höra att inte NMRs satsning för att få Björn Björkqvist nykter bar någon full. Enligt Björn Björkqvist är hans problem pengarna. Då han förvaltar stora summor betalmedel och diverse tillgångar så som värdepapper, fysiskt guld och silver, fastigheter och fordon (allt betalt utan skulder) är det lätt att få ohälsosamma vanor. Björn Björkqvist verkar fortsätta supa ensam i huset där i Älgarås. Det rullar fortfarande stora summor skattefria donationer in på Björn Björkqvists konto men inte lika mycket som under hans tid i DFS.

Ge dig nu, din tönt.
Citera
2025-12-21, 14:59
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beefcake-Charlie
Ge dig nu, din tönt.

Lyssna själv på avsnittet "48. Bara egoister skaffar barn?" med nationell reflektion och återkom sedan.
Björn Björkqvist berör även försiktigt hans samlade kapital och hur detta hans lett till hans "affär" ensam med "flaskan".

Det här är off topic men jag måste fråga dig, Varför har du den där avataren? Brunpojken ser väldigt grotesk ut. Är det det som är meningen, att göra narr av brunpojken? I så fall är jag helt på och du har mitt stöd. Brunpojken ser ut som nått som försöker spela fotboll. Stämmer det?
Citera
2025-12-21, 16:42
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Citat:
Lyssna själv på avsnittet "48. Bara egoister skaffar barn?" med nationell reflektion och återkom sedan.
Björn Björkqvist berör även försiktigt hans samlade kapital och hur detta hans lett till hans "affär" ensam med "flaskan".

Det här är off topic men jag måste fråga dig, Varför har du den där avataren? Brunpojken ser väldigt grotesk ut. Är det det som är meningen, att göra narr av brunpojken? I så fall är jag helt på och du har mitt stöd. Brunpojken ser ut som nått som försöker spela fotboll. Stämmer det?

Björn nämnde att han drack öl i samband med jobbets julbord. Inget konstigt med det, det gör de flesta.

Det stämmer att det är en fotbollsspelare. Jag har avataren för att han är en bra representation av en typisk n-ord.
Citera
2026-01-24, 18:21
Medlem
gotets avatar
Björn Björkqvist har spenderat det senaste året med att hamstra fondandelar och aktier i rekordtempo. Enligt honom själv har han handlat för över 300.000 kronor 2025 på börsen. Björn Björkqvist berättar om detta i senaste avsnittet av nationell reflektion. Pengarna kommer från skattefria donationer som Björn Björkqvist fått under året. Han är en av den svenska nationalismens oligarker i dagsläget. De andra tre oligarkerna är Dan Eriksson, Magnus Söderman och Jonas De Geer. Detta är fyra män som är ohyggligt förmögna idag. Jag hoppas att Per Öberg från NMR någon dag också kan uppnå sådan här rikedom.
Citera
2026-07-25, 02:03
Medlem
Kommer den gamla filmen från då Björn var tonåring och debatterade med Christer Mattsson (den ökända debatten) nånsin att släppas eller publiceras tror ni? Hade varit intressant att se den gamla debatten och den finns på video men den har aldrig postats eller publicerats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in