Citat:
Ursprungligen postat av
Fanten
Aha, ja det behövs det så klart tillstånd för. Och om han inte kan få det själv, så finns det nästan garanterat någon av hans fans, eller till och med icke-fans, som har tillstånd och skulle med glädje ställa upp. Att han gör det för att undvika åtal eller för att han inte vill visa terrorister hur man gör bomber är bara trams och undanflykter.
Ja, det är många av dom saker som han påstår med sina beräkningar som jag skulle vilja se hur dom ter sig i praktiken. Och jag väntar fortfarande på länkar till klipp där man klart och tydligt ser att micken är placerad på högkant. Hur det ens går till då det enda fäste som verkar finnas är på baksidan.
onopono behöver inte svara på det här eftersom vi inte vänder oss till honom utan jag och Piii...pratar med varandra. Det är faktiskt irriterande när du kommer och lägger dig i.
Charlie Kirks mic har ibland lite olika positioner, han lutar sig framåt ibland, sedan bakåt, etc. Dock inte så överdrivet som Jon A Bray försöker få det till, varken med axlarna eller hur micen är i vinkel vs kroppen.
Hastigheten som eventuell batteri måste färdas i, för att tränga in i en kropp, eller ballistiskt gel, det går att simulera med tryckluftskanon.
Hur en eventuell shaped charge beter sig, det finns flera på youtube som skulle kunna testa.
Det eventuellt krångliga skulle vara att göra en så liten som Jon A Bray vill få det till, i metall. Men det borde gå. Själva cylindern är enkel, konen kan vara knepigare.
Hur en större shaped charge ser ut, till sådana finns videon, etc.
Hur en cylinder i de storlekar som Jon A Bray sagt, skulle få plats i Wireless Pro?
Behövs ju bara en Wireless Pro TX, där fronten tas bort, kretskortet skruvas loss, o sedan bara in med de djävla cylindrarna. Sedan stänga enhets helvetet, så gott som det går.
Jon A Bray's video
https://www.youtube.com/shorts/PPMTXLuUH3I det bästa med den är musiken, klippning, vinklar etc... suger.
Till och med 3D modellen är inte 100% korrekt.