2026-07-24, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Hon njuter av den sk kändisskapet som hennes man har fast än den är oerhört minimal kändisskapet. Kräftan var den enda sk influensern som föll för henne, så hon lär kravla sig kvar vid honom hårt jag tror inte hon har några känslor alls. Känns iskall som person. Men det får man väl inte säga i det här landet

Hon vill så gärna hänga/synas med Bianca.

Ja hon är helt iskall. Obehaglig. Ingen varm person direkt.
Citera
2026-07-24, 15:19
Medlem
Citat:
Lilla frun får väl skaffa sig en privat Snapchat om hon vill outa deras bröllopsdag för bara hennes vänner. Nu när hon har en öppen snap så får hon skylla sig själv när hon outar deras bröllopsdag så vi som är avundsjuka på detta par kan njuta av att hennes man sitter inne den här dagen

Samma sak när den "hemliga" bröllopsdagen läckte 😆
Citera
2026-07-24, 15:21
Medlem
Citat:
Det är därför du blir grinig när man kritiserar lilla frun, för hon är ett barn som använder en barnapp & att man inte får kritisera barn? Ja men då vet jag att du ser lilla frun som ett barn tack.

Med tanken på hennes beteende och mognad borde hon tas som en 8 årig snorunge ja.
Citera
2026-07-24, 15:23
Medlem
Citat:
Nä precis. Golddigger. Men så mycket gold vette tusan om det blev. En man i finkan. Uppleva första graviditeten ensam. Ev föda utan sin man. Ja o henne är vi på avundsjuka sägs det vi alla har olika krav i livet & lilla frun verkar inte ha så höga krav.

Hon måste verkligen blivit besviken när hans KF skulder kom fram här 😆 Och farsan läste tråden då också 😆😆😆
Citera
2026-07-24, 16:56
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Hon måste verkligen blivit besviken när hans KF skulder kom fram här 😆 Och farsan läste tråden då också 😆😆😆

Ett förhållande fyllt med lögner är ju lovande
Citera
2026-07-24, 17:04
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ett förhållande fyllt med lögner är ju lovande

Med tankar på 3 2 1 JOCKIBOOOI(Så som Olof K säger det) har byggt hela sina karriär på lögner. Och Chrippa har sett var det leder. Så tror jag att C&L bygger sin relation på tillit. Efter ett oar stormiga år, så valde dom att gå vidare. Varför gör inte du det?
Citera
2026-07-24, 17:31
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Varför har ni Kräftan lööövers så svårt för att hylla makarna Lundström utan att dra in andra och trycka ner dom? Har makarna verkligen så lite positiva egenskaper att stå på på egen hand så det är så ni måste göra?

Finns inga positiva egenskaper hos paret som alla är avundsjuka på. T o m kräftans followers är så besatta av Jocke som dom måste slaska om Jocke konstant här inne. Paret Lundström är besatt av Jocke, alla är besatta av Jocke
Citera
2026-07-24, 17:43
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Alltid så här. Linnea skriver på snaps att hon vart på nåt köpcenter, då stalkar man tydligen henne för man vet ďet 😆

Haha, har hon varit på Depot Mantorp eller? 😅
Citera
2026-07-24, 21:14
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Men man märker på dig du känner dig lurad. Annars hade du inte försvarat lögnen så pass som du gör.

Fast jag tror ju på Anjo eftersom infon inte kommer från bara honom.
Och det förvånar mig inte ett dugg att det stämmer eftersom hon horat ut sig på TF också.
Antar att du prenumererar på henne.
Citera
2026-07-24, 21:16
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Fast jag tror ju på Anjo eftersom infon inte kommer från bara honom.
Och det förvånar mig inte ett dugg att det stämmer eftersom hon horat ut sig på TF också.
Antar att du prenumererar på henne.

Men vi har redan kommit fram till att det är en lögn. Du är fel, ni alla har fel.
Nä jag prenumererade inte på henne. Lustigt att alla säger hon horade ut sig. Men inga bilder som styrker det.
Citera
2026-07-24, 21:35
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Men vi har redan kommit fram till att det är en lögn. Du är fel, ni alla har fel.
Nä jag prenumererade inte på henne. Lustigt att alla säger hon horade ut sig. Men inga bilder som styrker det.

Menar du att det inte finns sexbilder på deras eget utannonserade truefollowerskonto?

"Alla säger", finns ju till och med tråd på simpcity för alla onlyfans-runkers där ute
Senast redigerad av grodanskurt 2026-07-24 kl. 21:39.
Citera
2026-07-24, 21:50
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Tänker inte leta upp det åt en sån tönt som du.

Trevlig helg!

Nä varken du eller någon annan har sett henne hora ut sig på TF

Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Menar du att det inte finns sexbilder på deras eget utannonserade truefollowerskonto?

"Alla säger", finns ju till och med tråd på simpcity för alla onlyfans-runkers där ute
Japp det menar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Visst, visst, fortsätt intala dig det.
Förstår det känns jobbigt att dina idoler har ljugit för dig. Du visste ju inte ens hur det uppstod. Men vad tror detta kommer leda till? Att jockiboooi ska se dig och ni kommer bli vänner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in