2026-07-24, 12:21
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Nu får folk för fan ta och ge sig: https://www.youtube.com/watch?v=_yjiFRPvdKs

Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Och vad vill du påstå med den här videon ???

Så folk slipper att klicka för att fatta:

Länken leder till Anjos video "CHRIPPA PSYKOSEN HAR SPÅRAT!", och det handlar om att Jockiboi haft en dykaren i en dykarbur på sin spelning.

Någon tyckte det såg ut som eller symboliserade Chrippa? Det är det Anjo reagerar på.

Min kommentar: Zzz.
Citera
2026-07-24, 12:31
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Och vad vill du påstå med den här videon ???

Att folk har tappat det helt som får det till att det skulle vara Kräftan.
Citera
2026-07-24, 12:34
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Att folk har tappat det helt som får det till att det skulle vara Kräftan.
Det var någon som skämtade om att det föreställde Chrippa först och fler hängde på.

Haha, att folk tog det på allvar är ju riktigt roligt.
Citera
2026-07-24, 12:37
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Är det videon där Anjo har världens snabbaste solglasögon på sig? Såg någon thumbnail med honom i en solstol och tänkte vem fan köper sådana solglasögon? Extra komiskt att han hade de på sig även när han träffade klienterna Book som fjäskar för en del två om sin våldtäktsson.
Jag trodde att det var skidglasögon när jag så det på IG.
Citera
2026-07-24, 12:51
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det var någon som skämtade om att det föreställde Chrippa först och fler hängde på.

Haha, att folk tog det på allvar är ju riktigt roligt.

Ja han brott och blandat verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan som tog det seriöst.
Citera
2026-07-24, 12:59
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Är det videon där Anjo har världens snabbaste solglasögon på sig? Såg någon thumbnail med honom i en solstol och tänkte vem fan köper sådana solglasögon? Extra komiskt att han hade de på sig även när han träffade klienterna Book som fjäskar för en del två om sin våldtäktsson.

Tant måste ha missat att dom är back in fashion again. Vet inte hur det ser ut i Sverige men i andra länder är det mer vanligt än ovanligt att folk har dom.
Citera
2026-07-24, 14:33
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ja han brott och blandat verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan som tog det seriöst.

Brottis är nog född i farstun, eller så har han bara otur när han tänker
Men såklart att han vill elda på mellan Jocke o kräftan, så att brottis själv kan känna sig relevant o göra content
Citera
2026-07-24, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissCash
L måste ju ändå vara lite besviken på c som hela tiden sabbar fasaden och är totalt värdelös i de allra flesta sammanhang. Missar hela graviditeten. Flytten. Årsdagen mm mm. Allt för att han är så otroligt korkad

Jag tror att hon njuter av att ensam få uppmärksamheten och kunna köpa vad hon vill, till lägenheten (för bröllopspengar) och till barnet. För att inte tala om all skitmat och godis.
Citera
2026-07-24, 15:10
Medlem
Citat:
Söndag innebär tydligen bröllopsdag för makarna Lundström. Hur tror ni dom firar sin första bröllopsdag? En resa? Spa och hotell? Middag och bio? Nej just ja…. kräftan kanske ritar en teckning till sin fru iallafall

Men enligt vissa var det värt det 😎😆

Citera
2026-07-24, 15:12
Medlem
Citat:
Varför är det sjukt? Om frun lägger ut på Snapchat att dom har bröllopsdag på söndag och man ser det? Vi har nog olika uppfattningar om vad som är sjukt

Edit: tror ni brodern var nykter under bröllopet eller var han high as a kite även då (han körde väl bilen med brudparet i till och med en sväng?)

Alltid så här. Linnea skriver på snaps att hon vart på nåt köpcenter, då stalkar man tydligen henne för man vet ďet 😆
Citera
2026-07-24, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissCash
L måste ju ändå vara lite besviken på c som hela tiden sabbar fasaden och är totalt värdelös i de allra flesta sammanhang. Missar hela graviditeten. Flytten. Årsdagen mm mm. Allt för att han är så otroligt korkad

Eller så njuter hon att han sitter inne och skönt att slippa honom.
Citera
2026-07-24, 15:16
Medlem
Citat:
Tänker så jag med. Det här med att han missar graviditet och möjligen förlossningen var hon delaktig i att välja dock så den kan ingen av dom gnälla över. Även fast det är lilla frun så tycker jag dock lite synd om henne i det, att vara så jäkla ensam i hela graviditeten.

Någon form av ilska måste hon känna mot han för sitsen han satt sig i, eller en vanlig person skulle väl det iallafall. Hon kanske tycker det är skönt 🤣

Jag kan tycka synd om Linnea då IQ och konsekvenstänk verkar saknas. Men hennes man saknar ju verkligen detta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in