2026-07-24, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han är en värdelös kriminell neger. Vi har inget behov av värdelösa kriminella negrer. Han är här bara för att våra politiker och myndigheter är landsförrädare.

Han är anklagad för att ha begått ett brott, men är han verkligen kriminell?
Är han värdelös för att han begått brott, eller för att han inte är svensk, eller mer värdelös för att han inte är svensk menar du?
Citera
2026-07-24, 19:53
Medlem
Snälla Borlängebor,
Leta upp idiotens kretsar, hem, släktingar etc.
Låt det bli vida känt att deras avkomma är en bög. Om jag inte missminner mig har dessa människor ett problem med detta.
Citera
2026-07-24, 20:07
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Är han värdelös för att han begått brott, eller för att han inte är svensk, eller mer värdelös för att han inte är svensk menar du?

Ja. Att våldta är kriminellt ifall du missat det. Och han är inte bara åtalad utan dömd och det var heller inte hans första förseelse. Både och.
Citera
2026-07-24, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acemanner
Snälla Borlängebor,
Leta upp idiotens kretsar, hem, släktingar etc.
Låt det bli vida känt att deras avkomma är en bög. Om jag inte missminner mig har dessa människor ett problem med detta.
Enligt deras traditioner är man bara hög om man blir penetrerad. Att bli avsugen av en kille är acceptabelt och inte bögigt.
Citera
2026-07-24, 23:35
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Enligt deras traditioner är man bara hög om man blir penetrerad. Att bli avsugen av en kille är acceptabelt och inte bögigt.

Det där låter inte rimligt för ett öre trots att jag tycker somalier är bland dom värsta här i Sverige när det kommer till invandrare, om han skulle göra något liknande i sitt hemland somalia (trots att andra killen är med på det) hade båda fått sina huvuden avhuggna i Somalia.
Citera
2026-07-25, 00:14
Medlem
Bajsmoderatorers avatar
Spjal homo somalier från ängarna måtro?
"Svennejävel", ja detta är bara en del av vår kära vinst.

Gott råd, undvik kontakt med dessa så slipper ni oxå ev sånt här, eller va beredd på att köra in en tjuring i lungan på forskarna. Tamam.
Citera
2026-07-25, 00:15
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:

Men hur kan du försvara en sådan här avart? Hur kan du ens hamna i det hörnet av debatten? Det går nästan inte att tänka sig värre kriminalitet. Pojken fick genomlida en utdragen, smärtsam skräckupplevelse, eventurellt med kvarstående fysiska skador (var det så, jag har inte läst FUP?) och kommer kanske aldrig att komma över rädslan att bli utsatt för något liknande igen. Samt skammen. Det är en känd sak att manliga våldtäktsoffer lider mer psykiskt än kvinnliga, för att skammen är större. Många män berättar aldrig någonsin för någon vad de varit med om, och därför finns det också ett stort mörkertal.
Citera
2026-07-25, 00:25
Medlem
1754s avatar
Citat:

Alltså vafan. Vadfan är det för fel på dig? Han åtalas får att ha tvingat en ung kille att suga av honom + mordhotat samma kille.
Citera
2026-07-25, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
1. Varför tog en svensk 15-åring med en 24-årig somalier i sin bil?
2. Man borde offentliggöra somalierns namn, bild och bakgrund öppet så att alla muslimer och somalier vet att Mohamed är bög.
3. Detta borde framföras i politiken så att man driver på utveckling att ändra grundlagen för upprivning av medborgarskap.

Han är uthängd här, på Facebook och samnytt
Citera
2026-07-25, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighlanderIIIfan
Kommer lätt tas upp i kommande debatter av SD som exempel på bristande vandel.

Låter som att GM inte har någon som helst kontroll över sig själv och antagligen har gjort liknande förut. Går med andra ord inte att lösa annat än att spärra in länge och därefter sätta konstant övervakning och tung medicinering.

Tycker att brottsoffer borde få sina pengar från staten om gärningsmän inte kan betala och att gärningsmän blir skyldiga staten istället.

Kommer nog krävas mycket hjälp för att BO inte ska ta livet av sig.

Vad är det för jävla land vi lever i?

Håller med! Det är ju vanligt offer inte får en krona tyvärr. Läst om flera sådana fall
Citera
2026-07-25, 00:56
Medlem
Framgår ju även i FUP att han besökt Grindr flertalet tillfällen så redigt homo är han allt. Inget fel med det så länge allt sker med samtycke! Men det brukar ju inte uppskattas bland muslimer.
Citera
2026-07-25, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Ge en neger skjuts i sin epa mitt i natten var kanske inte en särskilt bra idé.
Jag ser ofta minderåriga svenska ungdomar med sina epor vid donken på nätterna på helgerna.
Utlänningarna dras till dessa ungdomar och deras mötesplatser likt flugor dras till skit.
Utländska rovdjur oftast i medelåldern som vill sälja knark, våldta eller grooma svenska ungdomar om det finns tillfälle för det.
Man glider runt i sina kebabracers och letar efter offer långt in på nätterna, polisen ser man inte skymten av.

Hur tänkte föräldrarna som låter sin femtonåriga son vara ute så sent på nätterna när man vet att rovdjuren stryker omkring?
Varför kommenterar du ens när du inte har någon koll ö.h.t.? Du måste vara efterbliven? Brottet skedde runt halv nio på kvällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in