2026-07-24, 14:52
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Vad är det du vill ha ut av ditt kändisskap?
Bli inbjuden på event och gå på röda mattan, mingla med andra stora profiler och göra videos tillsammans. Bli intervjuad av Hänt eller så. Bli bjuden till en podd, "Våra värsta liv" eller någon annan podd kanal. Eller bli bjuden till den där tokiga killen "Bäst som gäst".

Det är väl typ det jag vill uppnå, då mår jag bra och är lycklig. Bara om jag få vara med om det en gång så räcker det, om det blir fler tillfällen så tar jag väl det också.
Citera
2026-07-24, 15:24
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Bli inbjuden på event och gå på röda mattan, mingla med andra stora profiler och göra videos tillsammans. Bli intervjuad av Hänt eller så. Bli bjuden till en podd, "Våra värsta liv" eller någon annan podd kanal. Eller bli bjuden till den där tokiga killen "Bäst som gäst".

Det är väl typ det jag vill uppnå, då mår jag bra och är lycklig. Bara om jag få vara med om det en gång så räcker det, om det blir fler tillfällen så tar jag väl det också.

Och om du aldrig kommer dit då?
Citera
2026-07-24, 15:28
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Måste vara jobbigt att behöva känna att du måste svara på varje inlägg här inne
Nä, inte så jobbigt.
Citera
2026-07-24, 15:29
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Nä, inte så jobbigt.

Du måste skaffa en hobby. Du kommer inte må bra av att läsa om dig här inne bror.
Citera
2026-07-24, 15:30
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Och om du aldrig kommer dit då?
Man ska aldrig säga aldrig. Jag ger mig inte, jag är envis som fan och kämpar mig uppåt. Då är man starkast. Mot alla odds, vad än folk säger.
Citera
2026-07-24, 15:31
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Du måste skaffa en hobby. Du kommer inte må bra av att läsa om dig här inne bror.
Men alla er då, ska ni inte skaffa nån hobby än att hänga här?
Citera
2026-07-24, 16:06
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Man ska aldrig säga aldrig. Jag ger mig inte, jag är envis som fan och kämpar mig uppåt. Då är man starkast. Mot alla odds, vad än folk säger.

Men vad tänker du göra om du aldrig kommer dit?
Fortsätta frakta bakelser?
Citera
2026-07-24, 16:11
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Men vad tänker du göra om du aldrig kommer dit?
Fortsätta frakta bakelser?
Jo kommer dit förr eller senare. Tänk Morgan Freeman gjorde massor av filmer och det tog tills han blev upp emot 50 eller 60 år tills han blev väldigt känd. Alla blir känd i olika hastigheter. Vissa har tur att bli känd i raketfart på nån månad, vissa i flera år. Så är det bara, man behöver bara gilla läget. Man ska bara positiv och målinriktad. Det är vad mitt liv kommer att handla om.

Nä, jag tänker byta jobb till något annat. Jobba hos en myndighet, på ett kontor. Aldrig jobbat på ett kontor så jag vet inte hur det är.
Citera
2026-07-24, 16:19
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Jo kommer dit förr eller senare. Tänk Morgan Freeman gjorde massor av filmer och det tog tills han blev upp emot 50 eller 60 år tills han blev väldigt känd. Alla blir känd i olika hastigheter. Vissa har tur att bli känd i raketfart på nån månad, vissa i flera år. Så är det bara, man behöver bara gilla läget. Man ska bara positiv och målinriktad. Det är vad mitt liv kommer att handla om.

Nä, jag tänker byta jobb till något annat. Jobba hos en myndighet, på ett kontor. Aldrig jobbat på ett kontor så jag vet inte hur det är.

Så ditt liv handlar enbart om att bli känd menar du?
Citera
2026-07-24, 16:32
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Så ditt liv handlar enbart om att bli känd menar du?
Ja. Varför har Blondie inte slutat med Tik Tok och är nöjd där hon är och gör videos under 500 likes? Varför fortsätter hon?

Så ja, det är mitt liv med att bli känd. Min drivkraft.
Citera
2026-07-24, 16:33
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ja. Varför har Blondie inte slutat med Tik Tok och är nöjd där hon är och gör videos under 500 likes? Varför fortsätter hon?

Så ja, det är mitt liv med att bli känd. Min drivkraft.

Och när du upptäcker att du aldrig kommer bli känd på det sättet du vill då?
Citera
2026-07-24, 16:48
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Och när du upptäcker att du aldrig kommer bli känd på det sättet du vill då?
Bara skaka på huvudet och ba "Ärh". Jag kommer bli känd, om man har den fasta inställningen. Jag är 22, jag har hela livet på mig. Bara att jag får bara kämpa hårdare än andra, än andra som glider fram på räkmacka utan riktig motstånd. De förstår inte hur det verkligen känns att kämpa sig upp i kändis trappstegen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in