2026-07-24, 07:45
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Kamrat, jag är inte lättkränkt utan bara nyfiken på vad som säga om mig. Vadå ännu värre än Teamveckan-20? Det kommer inte bli något "värre" utan något bättre.

Bror, du måste revolutionera internet om du ska ta dig förbi Blondie. Inte hålla på med nå mesiga contents. Temaveckan verkar mesigt om man jämför med blondies resa mot toppen av TikTok.
Citera
2026-07-24, 08:27
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Bror, du måste revolutionera internet om du ska ta dig förbi Blondie. Inte hålla på med nå mesiga contents. Temaveckan verkar mesigt om man jämför med blondies resa mot toppen av TikTok.
Kamrat, som om jag inte försöker komma på det? Jag tänker, ibland när jag får en idé och gör ett inlägg så tror jag att just den här kommer få många likes. Typ 14 k likes. Men sen så får man oftast under 500 likes.
Citera
2026-07-24, 09:45
Medlem
bigdickricks avatar
Kan kirk ha diagnoser likt Colin Brixemarker? Han verkar ha en konstig syn om sig själv o världen i allmänhet.
Citera
2026-07-24, 09:45
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Kamrat, som om jag inte försöker komma på det? Jag tänker, ibland när jag får en idé och gör ett inlägg så tror jag att just den här kommer få många likes. Typ 14 k likes. Men sen så får man oftast under 500 likes.

Du måste vara mer wild&crazy !
Citera
2026-07-24, 10:02
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Kalla mig inte för bror, det är kamrat (Tovarishch). Jodå, det tar bara tid i dagsläget. Jag tänker fan inte lägga ned. Jag ger aldrig upp!

Eftersom att jag inte är någon sovjetkramare så är det tyvärr bror som gäller bror.

Vad är det du tror kommer att förändras med tiden?
Varför skulle folk sluta se dig som Teamveckan-Kirk och börja se dig som en influencer istället?
Citera
2026-07-24, 12:17
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Eftersom att jag inte är någon sovjetkramare så är det tyvärr bror som gäller bror.

Vad är det du tror kommer att förändras med tiden?
Varför skulle folk sluta se dig som Teamveckan-Kirk och börja se dig som en influencer istället?
Jag vill dock inte bli influencer. Även Blondie vill inte bli kallad för det. Men som Tik Tok profil/kändis. Varför de ska mig som något annat är för att jag vill ha positiva reaktioner och att jag inte blir ett "skrattobjekt" som folk skrattar åt mig och i stället med mig. Precis som alla andra stora Tik Tok profiler som ni ser på flödet. Komma in bland den sortens society.
Citera
2026-07-24, 12:52
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Kan kirk ha diagnoser likt Colin Brixemarker? Han verkar ha en konstig syn om sig själv o världen i allmänhet.
Autismen är väl typ bekräftad men jag har ärligt funderat kring IF
Citera
2026-07-24, 13:51
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
IF? Ja, autism har jag. Något som jag är stolt att ha och som går sida vid sida med. Inte så mycket man kan förändra åt det.
Citera
2026-07-24, 14:00
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Jag vill dock inte bli influencer. Även Blondie vill inte bli kallad för det. Men som Tik Tok profil/kändis. Varför de ska mig som något annat är för att jag vill ha positiva reaktioner och att jag inte blir ett "skrattobjekt" som folk skrattar åt mig och i stället med mig. Precis som alla andra stora Tik Tok profiler som ni ser på flödet. Komma in bland den sortens society.

Vad är det du vill ha ut av ditt kändisskap?
Citera
2026-07-24, 14:28
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten

Samma här. Nåt mer måste det vara är min magkänsla.
Citera
2026-07-24, 14:37
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Samma här. Nåt mer måste det vara är min magkänsla.
Jag har bara autism. Eller autistiska drag, som undersökningen resulterade i, år 2013.
Citera
2026-07-24, 14:42
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Jag har bara autism. Eller autistiska drag, som undersökningen resulterade i, år 2013.

Måste vara jobbigt att behöva känna att du måste svara på varje inlägg här inne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in